Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

“Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ” του Φιόντορ Ντοστογιέβσκη, μόνο για μια παράσταση (23/4)

konstantinos3

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

“Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ”
του Φιό­ντορ Ντοστογιέβσκη

σκη­νο­θε­σία — ερμηνεία
Κων­στα­ντί­νος Κωνσταντόπουλος

Μόνο για μια παρά­στα­ση!!! Το Σάβ­βα­το, 23 Απρι­λί­ου, στις 21:00.

Στο πλαί­σιο του φεστι­βάλ ανδρι­κών μονο­λό­γων, που πραγ­μα­το­ποιεί­ται στο θέα­τρο «Τζέ­νη Καρέζη»

Ο πολι­τι­στι­κός οργα­νι­σμός Sound & Picture Theatre Production παρου­σιά­ζει το Φεστι­βάλ Ανδρι­κών Μονο­λό­γων “Οι άνδρες απα­ντούν στις γυναί­κες με ψηλά το κεφά­λι”, από τις 15 έως τις 26 Απρι­λί­ου 2016, στο Θέα­τρο Τζέ­νη Καρέζη.

Προ­πώ­λη­ση εισιτηρίων
https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-tzeni-karezi/psila-to-kefali/

fb σελί­δα

https://www.facebook.com/events/1761031117463966/

video

https://www.youtube.com/watch?v=NNk2xLndcDw

” Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ”
του Φιό­ντορ Ντοστογιέβσκη
από το μυθι­στό­ρη­μά του
” Αδελ­φοί Καραμάζοβ”
( δεύ­τε­ρος τόμος — πέμ­πτο κεφάλαιο)

μετά­φρα­ση
Άρης Αλεξάνδρου

επε­ξερ­γα­σία κειμένου
Ματί­να Μόσχοβη

σκη­νο­θε­σία — ερμηνεία
Κων­στα­ντί­νος Κωνσταντόπουλος

βοη­θοί σκηνοθέτη
Κωστής Σαββιδάκης
Άννυ Ζερβού

φωτο­γρα­φί­ες
Κλε­ο­πά­τρα Σάρλη

επε­ξερ­γα­σία ήχου
studio 19 – Κώστας Μπώκος

Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ
——
Ο θρύ­λος του Μεγά­λου Ιερο­ε­ξε­τα­στή είναι ένα κεφά­λαιο από τους «Αδελ­φούς Καρα­μά­ζοφ» του Ντοστογιέφσκη.
Ο πυρή­νας του μύθου είναι δια­χρο­νι­κός. Ανα­φέ­ρε­ται σε κάθε είδος και μορ­φή εξου­σί­ας. Πρό­κει­ται για μιαν εκπλη­κτι­κή ανα­το­μία της ανθρώ­πι­νης προ­σω­πι­κό­τη­τας — τόσο σε ατο­μι­κό όσο και σε συλ­λο­γι­κό επί­πε­δο — όσον αφο­ρά το ερώ­τη­μα «εξου­σία ή ελευθερία;»
Παρου­σιά­ζε­ται ως ένα ποί­η­μα του δεύ­τε­ρου από τους τρείς αδελ­φούς Καρα­μά­ζοβ, του πιο φιλο­σο­φη­μέ­νου, του Ιβάν. Ο Ιβάν το παρου­σιά­ζει στον μικρό­τε­ρο αδελ­φό, Αλιό­σα, τον πιο θρη­σκευό­με­νο, εκεί­νη τη στιγ­μή δόκι­μο μοναχό.
Η ιστο­ρία, που μετα­φέ­ρει ο Ιβάν στον αδελ­φό του Αλιό­σα, διη­γεί­ται την επι­στρο­φή του Χρι­στού στην γη, και συγκε­κρι­μέ­να στην Σεβίλ­λη του 15ου αιώ­να. Πλή­θος ανθρώ­πων τον υπο­δέ­χε­ται παρα­λη­ρώ­ντας από συγκί­νη­ση, ώσπου περ­νά από εκεί ο Μέγας Ιερο­ε­ξε­τα­στής ο οποί­ος, τον συλ­λαμ­βά­νει. Την νύχτα πηγαί­νει να τον επι­σκε­φτεί στο κελί του.
Ο Μέγας Ιερο­ε­ξε­τα­στής απο­δει­κνύ­ει στον Ιησού με επι­χει­ρή­μα­τα ότι αυτό που έφε­ρε στη Γη δεν μπο­ρεί να πραγ­μα­το­ποι­η­θεί. Κι αυτό για­τί ο Χρι­στός παρε­ξή­γη­σε τη φύση των ανθρώ­πων και, στην προ­σπά­θειά του να κάνει καλό, έκα­νε κακό. Για μεγά­λο χρο­νι­κό διά­στη­μα πιστεύ­εις ότι έχει δίκιο. Στα­δια­κά, όμως, μπο­ρεί να δει κανείς την αδυ­να­μία των επι­χει­ρη­μά­των, που είναι και η αδυ­να­μία κάθε δικτα­το­ρί­ας- είτε αυτή είναι θρη­σκευ­τι­κή είτε κοι­νω­νι­κής φύσε­ως- κι έτσι, άμα ακο­λου­θή­σεις την πολύ δομη­μέ­νη σει­ρά των επι­χει­ρη­μά­των του έργου μπαί­νεις στην καρ­διά αιώ­νιων ερω­τη­μά­των που κυριαρ­χούν στον κόσμο, σήμε­ρα περισ­σό­τε­ρο από ποτέ.


Το πρό­γραμ­μα των παραστάσεων:

Θα παρου­σια­στούν 12 θεα­τρι­κοί μονό­λο­γοι σε 12 ημέρες.

Ο πολι­τι­στι­κός οργα­νι­σμός Sound & Picture Theatre Production παρου­σιά­ζει το Φεστι­βάλ Ανδρι­κών Μονο­λό­γων “Οι άνδρες απα­ντούν στις γυναί­κες με ψηλά το κεφά­λι”, από τις 15 έως τις 26 Απρι­λί­ου 2016, στο Θέα­τρο Τζέ­νη Καρέζη.

Παρα­σκευή 15 Απριλίου
“Ο Μάκης” του Βασί­λη Κατσι­κο­νού­ρη, σε σκη­νο­θε­σία κι ερμη­νεία Νίκου Ορφανού.

Σάβ­βα­το 16 Απριλίου
“Όταν συνά­ντη­σα τον Στέ­λιο…” του Θανά­ση Σκρου­μπέ­λου, σε σκη­νο­θε­σία Γιώρ­γου Σου­ξέ, με τον Θοδω­ρή Προκοπίου.

Κυρια­κή 17 Απριλίου
“Ο ληστής” του Δημή­τρη Μανιά­τη, σε σκη­νο­θε­σία Στα­μά­τη Κρα­ου­νά­κη, με τον Πασχά­λη Τσαρούχα.

Δευ­τέ­ρα 18 Απριλίου
“Πατρι­δο­γνω­σία ή τίπο­τα πια δεν είναι για συγγνώμη”
Μια πολι­τι­κή επι­θε­ώ­ρη­ση τσέ­πης με τον Γερά­σι­μο Γεν­να­τά, σε σκη­νο­θε­σία Θανά­ση Χαλκιά.

Τρί­τη 19 Απριλίου
“Το κιβώ­τιο” του Άρη Αλε­ξάν­δρου, σε σκη­νο­θε­σία Φώτη Μακρή και Κλε­ο­πά­τρας Τολό­γκου κι ερμη­νεία Φώτη Μακρή.

Τετάρ­τη 20 Απριλίου
“Η πεί­να” του Κνουτ Χάμ­σουν, σε σκη­νο­θε­σία Μαρί­ας Μητρο­πού­λου, με τον Πέρη Μιχαηλίδη.

Πέμ­πτη 21 Απριλίου
“Πανη­γυ­ρι­κός” και “Επι­κή­δειος” του Ιάκω­βου Καμπα­νέλ­λη, σε σκη­νο­θε­σία Βασί­λη Κατσι­κο­νού­ρη, με τον Βασί­λη Βλάχο.

Παρα­σκευή 22 Απριλίου
“Το όνει­ρο ενός γελοί­ου” του Φιο­ντόρ Ντο­στο­γιέφ­σκι, σε σκη­νο­θε­σία Τάκη Χρυ­σι­κά­κου, με τον Δημή­τρη Βερύκιο.

Σάβ­βα­το 23 Απριλίου
“Ο μέγας ιερο­ε­ξε­τα­στής” του Φιο­ντόρ Ντο­στο­γιέφ­σκη, σε σκη­νο­θε­σία κι ερμη­νεία Κων­στα­ντί­νου Κωνσταντόπουλου.

Κυρια­κή 24 Απριλίου
“Όνει­ρο στο κύμα” και “Έρως ήρως” του Αλέ­ξαν­δρου Παπα­δια­μά­ντη, σε σκη­νο­θε­σία Δήμου Αβδε­λιώ­δη, με τον Θεμι­στο­κλή Καρποδίνη.

Μεγά­λη Δευ­τέ­ρα 25 Απριλίου
“Κόλ­χα­ας” του Χάιν­ριχ φον Κλάιστ, σε σκη­νο­θε­σία κι ερμη­νεία Νίκου Αλεξίου.

Μεγά­λη Τρί­τη 26 Απριλίου
“Το όνει­ρο ενός γελοί­ου ανθρώ­που” του Φιο­ντόρ Ντο­στο­γιέφ­σκι, σε σκη­νο­θε­σία Πάνου Αγγε­λό­που­λου, με τον Μιχα­ήλ Γιαννικάκη.

Θέα­τρο Τζέ­νη Καρέ­ζη (Ακα­δη­μί­ας 3, Αθή­να, τηλ. 210 3636144)
Ώρα έναρ­ξης παρα­στά­σε­ων: 21:00
Εισι­τή­ρια: 14, 12 (προ­πώ­λη­ση), 10 (μειω­μέ­νο)

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο