Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πού θα πάμε, τι θα δούμε, τι θ’ ακούσουμε …την Κυριακή 30 Οκτωβρίου

ΘΕΑΤΡΟ

«Κόραξ» του Νικό­λα Παντα­ζή στο Θέα­τρο Αθηναΐς
Δυο αδέλ­φια, ο Έκτο­ρας και ο Πάρης, συνα­ντώ­νται μετά από χρό­νια, προ­κει­μέ­νου να βρουν τις απα­ντή­σεις που χρειά­ζο­νται για να συνε­χί­σουν τη δια­δρο­μή τους. Ο ένας είναι έγκλει­στος σε ίδρυ­μα. Ο άλλος, «έγκλει­στος» της ζωής. Δύο δια­φο­ρε­τι­κοί κόσμοι, αυτός του παρα­μυ­θιού κι εκεί­νος της στυ­γνής πραγ­μα­τι­κό­τη­τας, έρχο­νται αντι­μέ­τω­ποι με κρυμ­μέ­να μυστι­κά σ’ ένα σπί­τι. Η λύση βρί­σκε­ται σ’ ένα Αίνιγ­μα. «Ποιος είναι αυτός που δεν σκο­τώ­νει και 12 σκο­τώ­νει;» Στο σύγ­χρο­νο, μυστη­ριώ­δες παρα­μύ­θι, που υπο­γρά­φει ο Νικό­λας Παντα­ζής, οι θεσμοί της οικο­γέ­νειας, της θρη­σκεί­ας και της κοι­νω­νί­ας γυρ­νούν σαν σφαί­ρες μέσα στο περί­στρο­φο και περι­μέ­νουν αυτόν που θα τρα­βή­ξει τη σκαν­δά­λη … Η σκη­νο­θε­σία του Κωστή Καπε­λώ­νη απο­γειώ­νει τα ακραία συναι­σθή­μα­τα και η μου­σι­κή του Νίκου Ζού­δια­ρη δημιουρ­γεί ένα ξεχω­ρι­στό ηχη­τι­κό και σχε­δόν σκη­νο­γρα­φι­κό τοπίο. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ / Συγ­γρα­φή κει­μέ­νου :  Νικό­λας Παντα­ζής, Σκη­νο­θε­σία :  Κωστής Καπε­λώ­νης, Μου­σι­κή  : Νίκος Ζού­δια­ρης, Παί­ζουν οι  ηθο­ποιοί : Θάνος Αλε­ξί­ου, Νικό­λας Παντα­ζής — Φωτι­σμοί : Κωστής Καπε­λώ­νης — Βοη­θός  Σκη­νο­θέ­τη : Ουρα­νία Πλα­φου­τζή — Μου­σι­κοί : Μιχά­λης  Πορ­φύ­ρης, τσέ­λο  – Αρι­στεί­δης  Χατζη­σταύ­ρου, ηλε­κτρι­κή – ακου­στι­κή κιθά­ρα — Τρα­γού­δι : Χρι­στί­να  Μαξού­ρη – Νίκος Ζού­δια­ρης — Σχε­δια­σμός  αφί­σας :   Μάκης  Παπα­γε­ωρ­γί­ου — Οργά­νω­ση   παρα­γω­γής :  Ανα­στα­σία  Παπα­γε­ωρ­γί­ου —  Κάθε Κυρια­κή ώρα 20.30 & Δευ­τέ­ρα ώρα 21.00, από 30 Οκτω­βρί­ου 2016 — Διάρ­κεια: 80 λεπτά. Γενι­κή είσο­δος 12 Ευρώ

“φόρ­τυ ½ (μύη­σις)” η νέα σατι­ρι­κή performance της Ελέ­νης Γερα­σι­μί­δου στο θέα­τρο Από Κοινού
Μια ανα­τρε­πτι­κή περ­φόρ­μανς στην οποία η άλλη Βαλ­κά­νια περ­φό­μερ, γνω­στή και ως Yelena Yerasimovic, εμφα­νί­ζε­ται στη σκη­νή για να προ­κα­λέ­σει αντι­δρά­σεις, ανα­ρω­τή­σεις, ανη­συ­χί­ες, αγα­νά­κτη­ση-ευχα­ρί­στη­ση και πολύ γέλιο! Συνερ­γούς έχει το alter ego της, Αντώ­νη Ξένο, και το Άλλο (βου­βό) , Αγγε­λι­κή Ξένου. Η παρά­στα­ση απευ­θύ­νε­ται σε κοι­νό ανοι­χτό στις καλ­λι­τε­χνι­κές προ­κλή­σεις και έτοι­μο να συμ­με­τά­σχει ενερ­γά στα θεα­τρι­κά δρώ­με­να. Ο τίτλος παρα­μέ­νει ένα μυστή­ριο… είστε σε θέση να το ανα­κα­λύ­ψε­τε;    (use your englreek… hahaha) — Παί­ζουν: Η ίδια: Ελέ­νη Γερα­σι­μί­δου – Alter ego: Αντώ­νης Ξένος – Το Άλλο (βου­βό) : Αγγε­λι­κή Ξένου — Κεί­με­να: Ελέ­νη Γερα­σι­μί­δου — Σκη­νο­θε­σία: Αγγε­λι­κή Ξένου — Εικα­στι­κή Επι­μέ­λεια: Κώστας Βελι­νό­που­λος — Επι­μέ­λεια video:  Κώστας Στα­μα­τό­που­λος — Μου­σι­κή Επι­μέ­λεια:  trikouvertes (Αλε­ξάν­δρα Μπό­τη-Χρι­στί­να Τζάκ­σον- Αγγε­λι­κή Ξένου) — Κατα­σκευ­ές σκη­νι­κών αντι­κει­μέ­νων: Ντί­νος Παρη­γό­ρης — Φρο­ντι­στη­ρια­κές Κατα­σκευ­ές: Δήμη­τρα Παπα­δη­μη­τρο­πού­λου — Εκτέ­λε­ση Κοστου­μιών: Δάφ­νη Τσα­κώ­τα — Αφί­σα: Βανέ­σα Καν­δυ­λά­ρου — Φωτο­γρα­φία αφί­σας: Γιώρ­γος Καλ­φα­μα­νώ­λης  — Ώρες και ημέ­ρες παρα­στά­σε­ων: Παρα­σκευή- Σάβ­βα­το: 21.15 – Κυρια­κή : 20.00 — Διάρ­κεια παρά­στα­σης: 1 ώρα και 10 λεπτά — Από Κοι­νού θέα­τρο: Ευπα­τρι­δών 4, Γκά­ζι, ΤΚ 11854, Σταθ­μός μετρό: Κερα­μει­κός – επι­κοι­νω­νία: τηλ.: 211 4057249, 6977987271 – email: [email protected] — facebook: Από Κοι­νού θέατρο

«Πού είναι η μάνα σου μωρή» στον Πολυ­χώ­ρο «VAULT»
Το αυτο­βιο­γρα­φι­κό έργο της Δήμη­τρας Πέτρου­λα «Πού είναι η μάνα σου μωρή» σε θεα­τρι­κή δια­σκευή Σοφί­ας Αδα­μί­δου, σκη­νο­θε­σία – μου­σι­κή επι­μέ­λεια Ένκε Φεζολ­λά­ρι, με την Βέρα Κρού­σκα, συνε­χί­ζει για δεύ­τε­ρη χρο­νιά την πετυ­χη­μέ­νη πορεία του στον Πολυ­χώ­ρο «VAULT». Οι θεα­τές αντι­μέ­τω­ποι με την Ιστο­ρία, παρα­κο­λου­θούν την ιστο­ρία ενός παι­διού που επέ­ζη­σε από τις σφα­γές των Χιτών και κατέ­γρα­ψε όλες τις θηριω­δί­ες τους. Την ιστο­ρία μιας γυναί­κας που έζη­σε την αγριό­τη­τα και την ωμό­τη­τα ενός σκλη­ρού πολέ­μου. Μιας γυναί­κας που ενη­λι­κιώ­θη­κε βίαια και απο­τρό­παια ζώντας τις 31 σφα­γές των δικών της ανθρώ­πων από ντό­πιους Χίτες, πρώ­ην συνερ­γά­τες των ναζί και μετέ­πει­τα διώ­κτες των κομ­μου­νι­στών που έλα­βαν μέρος στην Αντί­στα­ση. Από την Παρα­σκευή 7 Οκτώ­βρη έως την Κυρια­κή 8 Γενά­ρη, κάθε Παρα­σκευή και Σάβ­βα­το στις 21.00 και κάθε Κυρια­κή στις 19.00. Γενι­κή είσο­δος: 13 ευρώ. Μειω­μέ­νο: 10 ευρώ Φοι­τη­τές / Μαθη­τές / Σπου­δα­στές / Κάτο­χοι Κάρ­τας Πολυ­τέ­κνων (ΑΣΠΕ) / ΑμΕΑ / Κάτο­χοι Κάρ­τας Ανερ­γί­ας (ΟΑΕΔ) / Συντα­ξιού­χοι. Προ­πώ­λη­ση VIVA: 10 ευρώ :http://www.viva.gr/tickets/venues/polyxoros-vault/. Πολυ­χώ­ρος «VAULT» (Μελε­νί­κου 26, Γκά­ζι, Βοτα­νι­κός, πλη­σιέ­στε­ρος σταθ­μός μετρό: Κερα­μει­κός, 8′ περί­που με τα πόδια). Τηλέ­φω­να: 213 0356472 / 6945 993870 (για τηλε­φω­νι­κές κρα­τή­σεις 11.00–14.00 και 17.00–21.00).

Θέα­τρο για παι­διά: «Τα Ταξί­δια των Γκιουλ_Ιβερ. Όλοι είμα­στε ξένοι, κάπου»
Η παρά­στα­ση απευ­θύ­νε­ται σε παι­διά από 5 ετών. Ο Δημή­τρης Μπο­γδά­νος μαζί με την ομά­δα huit μετα­φέ­ρουν στο σήμε­ρα το συναρ­πα­στι­κό μυθι­στό­ρη­μα του Τζό­να­θαν Σουίφτ «Τα ταξί­δια του Γκιού­λι­βερ», μέσα από την παι­δι­κή παρά­στα­ση «Τα Ταξί­δια των Γκιουλ_Ιβερ. Όλοι είμα­στε ξένοι, κάπου».  Η μικρή φοβι­σμέ­νη Γκιουλ, παρέα με το alter ego της, τη ζωη­ρή Ιβέρ, θα ξεκι­νή­σουν μία απρό­βλε­πτη ταξι­διω­τι­κή περι­πέ­τεια απο­φα­σί­ζο­ντας ότι τα μάτια δεν βλέ­πουν τον κόσμο. Δημιουρ­γούν τον κόσμο. Μέσα από τις απο­κα­λυ­πτι­κές δια­δρο­μές και παρα­κάμ­ψεις του εφευ­ρε­τι­κού παι­δι­κού μυα­λού, το ταξί­δι της Γκιουλ και της Ιβέρ απο­δει­κνύ­ε­ται κυρί­ως εσω­τε­ρι­κό. Μήπως ο τελι­κός προ­ο­ρι­σμός είναι ο αρχι­κός; Μήπως για να μη νιώ­θεις ξένος στο σκο­τά­δι να πρέ­πει να αντλή­σεις το φως από μέσα σου; — Παί­ζουν: Γιάν­νης Δεν­δρι­νός, Λήδα Καπνά, Κων­στα­ντί­νος Κου­νέλ­λας, Γιάν­νης Λατου­σά­κης, Κατε­ρί­να Λάτ­τα, Έλε­να Μεγ­γρέ­λη, Μάρ­κος Παπα­δο­κων­στα­ντά­κης, Αθη­νά Σακα­λή. Σκη­νο­θε­σία: ομά­δα huit. Σκη­νι­κά & Κοστούμια: Πάρις Μέξης Κινη­σιο­λο­γία: Έλενα Γεροδήμου Μου­σι­κή & Φωντη­τι­κή διδασκαλία: Μαρίνα Σάττι Φωτι­σμοί: Άννα Σμπώ­κου Ψηφια­κές προ­βο­λές: Philippe Charpentier Στί­χοι: Κων­στα­ντί­νος Μπο­γδά­νος & Δημή­τρης Μπο­γδά­νος Βοη­θός Σκη­νο­θέ­τη: Υβόν­νη Τζά­θα Βοη­θός σκη­νο­γρά­φου: Γιωρ­γί­να Γερ­μα­νού Συντο­νι­σμός παρα­γω­γής: Μαρία Δημη­τρί­ου Φωτο­γρα­φί­ες: Γιάν­νης Ζάχος. Παρα­γω­γή: ΣΟΦΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ — Κάθε Σάβ­βα­το & Κυρια­κή και καθη­με­ρι­νές για σχο­λεία. Δημο­τι­κό Θέα­τρο Πει­ραιά. Εισι­τή­ρια: 12 ευρώ.

“Λαμπε­ντού­ζα” του Άντερς Λου­στ­γκάρ­τεν, στο Θέα­τρο του Νέου Κόσμου
Το Θέα­τρο του Νέου Κόσμου παρου­σιά­ζει το έργο του Άντερς Λου­στ­γκάρ­τεν, Λαμπε­ντού­ζα, σε σκη­νο­θε­σία του Βαγ­γέ­λη Θεο­δω­ρό­που­λου. Το παρα­δεί­σιο νησί της Λαμπε­ντού­ζα. Εκεί που η βόρεια Αφρι­κή συνα­ντά την Ιτα­λία. Γρα­φι­κά χωριά, ονει­ρε­μέ­νες παρα­λί­ες, και παρά­ξε­να σκου­πί­δια που ξεβρά­ζει η θάλασ­σα. Η οικο­γέ­νεια του Στέ­φα­νου είναι ψαρά­δες πάπ­που προς πάπ­που. Όμως στις αρχές του 21ου αιώ­να η ψαριά του είναι πολύ δια­φο­ρε­τι­κή. Δου­λειά του είναι τώρα να περι­συλ­λέ­γει σώμα­τα μετα­να­στών από τα κρύα νερά της Μεσο­γεί­ου. Πιο βόρεια, στις σκο­τει­νές γωνιές της Αγγλί­ας, η Ντε­νίζ, μια κινε­ζο­εγ­γλέ­ζα εργα­ζό­με­νη φοι­τή­τρια, πηγαί­νει πόρ­τα πόρ­τα για να μαζέ­ψει δόσεις κατα­να­λω­τι­κών δανεί­ων για λογα­ρια­σμό μιας εισπρα­κτι­κής εται­ρεί­ας. Είναι μιγά­δα, είναι δια­φο­ρε­τι­κή και εισπράτ­τει δια­κρί­σεις από εκεί­νους που θέλουν να την ξεφορ­τω­θούν. Άβο­λες δου­λειές, για ανθρώ­πους που η φτώ­χεια, η κρί­ση, η ανερ­γία τους έχουν ρίξει στο περι­θώ­ριο. Κι όμως υπάρ­χει ελπί­δα και ζεστα­σιά, που θα τη βρουν εκεί που καθό­λου δεν το περι­μέ­νουν. Ο Άντερς Λου­στ­γκάρ­τεν είναι βρα­βευ­μέ­νος βρε­τα­νός θεα­τρι­κός συγ­γρα­φέ­ας. Η Λαμπε­ντού­ζα γρά­φτη­κε το 2015 ύστε­ρα από παραγ­γε­λία του Θεά­τρου Σόχο του Λον­δί­νου. Από 28 Οκτω­βρί­ου 2016 μέχρι 9 Απρι­λί­ου 2017 — ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: Μετά­φρα­ση: Αγγε­λι­κή Κοκ­κώ­νη, Σκη­νο­θε­σία: Βαγ­γέ­λης Θεο­δω­ρό­που­λος, Σκη­νι­κά – Κοστού­μια: Μαγδα­λη­νή Αυγε­ρι­νού, Μου­σι­κή: Σταύ­ρος Γασπα­ρά­τος, Σχε­δια­σμός φωτι­σμών: Σάκης Μπιρ­μπί­λης, Βοη­θός σκη­νο­θέ­τη: Κων­στα­ντί­νος Τζά­θας. Παί­ζουν οι ηθο­ποιοί: Αργύ­ρης Ξάφης, Χαρά-Μάτα Γιαν­νά­του — Θέα­τρο του Νέου Κόσμου – Κεντρι­κή Σκη­νή, Φραν­τζή και Θαρύ­που, Ν. Κόσμος — Τετάρ­τη 21:15 — Παρα­σκευή 21:15 — Σάβ­βα­το 21:15 — Κυρια­κή 19:00. Τιμές εισι­τη­ρί­ων: Τετάρ­τη-Παρα­σκευή: Κανο­νι­κό 13€, Φοι­τη­τι­κό / Ανέρ­γων 10€. Σάβ­βα­το-Κυρια­κή: Κανο­νι­κό 15€, Φοι­τη­τι­κό / Ανέρ­γων 12€ — Πλη­ρο­φο­ρί­ες: www.nkt.gr — www.facebook.com/theatroneoukosmou

«Βέρ­θε­ρος», στο Θέα­τρο «Σημείο»
Στο Θέα­τρο «Σημείο» επα­να­λαμ­βά­νε­ται από 21/10 και έως τις 11/12 η παρά­στα­ση «Βέρ­θε­ρος», ένα έργο βασι­σμέ­νο στο μυθι­στό­ρη­μα του Γκαί­τε «Τα Πάθη του Νεα­ρού Βέρ­θε­ρου», σε σκη­νο­θε­σία και σκη­νι­κή σύλ­λη­ψη του Αλέ­ξαν­δρου Δια­μα­ντή. Ο Βέρ­θε­ρος, ένας νέος με ειλι­κρι­νή ευαι­σθη­σία, ονει­ρο­πό­λος και αβέ­βαιος, αντι­με­τω­πί­ζει τη ζωή σαν όνει­ρο, εξω­θώ­ντας τον εαυ­τό του στα άκρα. Μια σει­ρά επει­σο­δί­ων που δοκι­μά­ζουν τη βαθιά του πίστη στους ανθρώ­πους και προ­πά­ντων ένας άτυ­χος έρω­τας, τον οδη­γούν στην ελεύ­θε­ρη επι­λο­γή ενός λυτρω­τι­κού θανά­του, ο οποί­ος εντού­τοις δεν είναι ούτε η από­το­μη δια­κο­πή, ούτε η θλι­βε­ρή λύση στα πάθη και τους πόνους της καρ­διάς του, αλλά μια συγκλο­νι­στι­κή από­δει­ξη της αγα­θής προ­σή­λω­σής του στις ιδέ­ες και στην πίστη του. Δια­νο­μή: Βέρ­θε­ρος: Γιώρ­γος Γογώ­νης, Λότ­τε: Βερο­νί­κη Κυρια­κο­πού­λου, Αλμπερτ: Αδρια­νός Γκά­τσος, Α’ (Μορ­φή 1, Κυρία Α’, Φρε­ντε­ρί­κε, δισ. φον Βήτα): Νατα­λία Σουίφτ, Β’ (Μορ­φή 2, Κυρία Β’, Υπη­ρέ­τρια της Λότ­τε, Μαρ­γρά­βα Λάμ­δα, Μητέ­ρα του Χάιν­ριχ): Βασι­λι­κή Γεωρ­γι­κο­πού­λου, Γ’ (Εφη­μέ­ριος Αγί­ου Πέτρου, Κόμης Ωμέ­γα): Νόρα Πάντου, Δ’ (Μορ­φή 4, Κύριος Αντρουάν, Κύριος Σμιτ, Πρί­γκι­πας Δέλ­τα): Σταύ­ρος Γιαν­να­κό­που­λος, Ε’ (Μορ­φή 3, Κύριος Τάδε, Χάιν­ριχ): Τρύ­φων Ζάχαρης.

Οι «Τρεις Αδερ­φές» του Τσέ­χωφ στο Θέα­τρο Πορεία
Οι «Τρεις Αδερ­φές», το τσε­χω­φι­κό έργο σε σκη­νο­θε­σία Δημή­τρη Τάρ­λο­ου συνε­χί­ζει την επι­τυ­χη­μέ­νη του πορεία και την φετι­νή σεζόν. Ο Αντόν Τσέ­χοφ έγρα­ψε τις Τρεις αδερ­φές ‑ένα έργο για την προσ­δο­κία- το 1901, στο γύρι­σμα του 20ου αιώ­να. Ο ίδιος ο συγ­γρα­φέ­ας χαρα­κτη­ρί­ζει το έργο του «κωμω­δία» και τους χαρα­κτή­ρες του «μπου­φό­νους», καθώς φέρ­νει κάθε έναν από αυτούς, κάθε τους ελπί­δα, κάθε τους αγω­νία, αντι­μέ­τω­πους με την πραγ­μα­τι­κό­τη­τα, όπως αυτή σμι­λεύ­ε­ται αμεί­λι­κτα από τον χρό­νο. Τους τρεις πρω­τα­γω­νι­στι­κούς ρόλους ενσαρ­κώ­νουν οι βρα­βευ­μέ­νες Αλε­ξάν­δρα Αϊδί­νη, Ιωάν­να Παπ­πά και Λένα Παπα­λη­γού­ρα. Στο Θέα­τρο Πορεία (Τρι­κόρ­φων 3–5 & 3ης Σεπτεμ­βρί­ου 69, Πλ. Βικτω­ρί­ας). Τηλ.: 210 8210991. Στις 19:30. Εισι­τή­ρια- Τετάρ­τη γενι­κή είσο­δος (λαϊ­κή): 15 ευρώ. Πέμ­πτη έως Κυρια­κή: κανο­νι­κό 20 ευρώ, senior (άνω των 65): 17 ευρώ, φοι­τη­τι­κό, νεα­νι­κό (κάτω των 22), ανέρ­γων: 14 ευρώ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

«Όλγα», στην Αλκυονίδα
Όλγα Μπε­νά­ριο Γκού­τμαν Πρέ­στες (1908–1942). Ήρθε η ώρα να την γνω­ρί­σου­με και να την τιμή­σου­με και στην Ελλά­δα. ΑΠΟ 27 Οκτώ­βρη απο­κλει­στι­κά στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema. Η ται­νία είναι βασι­σμέ­νη στο ομώ­νυ­μο βιβλίο του Fernando Morais 1985 που είναι βιο­γρα­φι­κό για την πολύ­πα­θη ζωή της ηρω­ι­κής ΟΛΓΑ ΜΠΕΝΑΡΙΟ ΓΚΟΥΤΜΑΝ ΠΡΕΣΤΕΣ. «Η ιστο­ρία της Όλγας δεν είχε καμία απο­λύ­τως ανα­φο­ρά σε κανέ­να βιβλίο ή εγχει­ρί­διο ιστο­ρί­ας. Ο πρώ­τος που μου είχε μιλή­σει για την Όλγα ήταν ο πατέ­ρας μου, φοβε­ρά ενο­χλη­μέ­νος από την σκλη­ρό­τη­τα με την οποία της φέρ­θη­καν κατά την διάρ­κεια της αιχ­μα­λω­σί­ας της. Αργό­τε­ρα σαν δημο­σιο­γρά­φος έκα­να εξο­νυ­χι­στι­κές έρευ­νες και δεν βρή­κα τίπο­τα στα αρχεία. Λίγο έλει­ψε να εγκα­τα­λεί­ψω την έρευ­νά μου μέχρι που ταξί­δε­ψα στην Λαϊ­κή Δημο­κρα­τία της Γερ­μα­νί­ας. Μέσα από τα ντο­κου­μέ­ντα που βρή­κα εκεί και τις συνα­ντή­σεις με πρό­σω­πα που έκα­να, ανα­κά­λυ­ψα μια γυναί­κα κατα­πλη­κτι­κή, αφο­σιω­μέ­νη σώμα και ψυχή σε ένα σκο­πό και της οποί­ας ο θάνα­τος ήταν μια τρα­γω­δία. Βρί­σκο­νταν εκεί όλες οι κλω­στές για να υφαν­θεί ένα μυθι­στό­ρη­μα που ποτέ δεν κατά­φε­ρε να εκδο­θεί. Αφού είχα γρά­ψει το βιβλίο μου, άρχι­σα από περιέρ­γεια να ψάχνω ίχνη που να μνη­μο­νεύ­ουν την Όλγα στην χώρα μου, πλά­κες, δρό­μους, κτλ, δεν βρή­κα τίπο­τα. Σήμε­ρα χάρη στο βιβλίο και στην ται­νία του MONJARDIM JAYME που βασί­στη­κε στο βιβλίο μου, έγι­νε επα­νόρ­θω­ση αυτής της λήθης. Τώρα πια υπάρ­χουν δρό­μοι, πλα­τεί­ες, λεω­φό­ροι σχο­λεία OLGA BENARIO, όπως συνέ­βαι­νε στην πατρί­δα της ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.» Περισ­σό­τε­ρα δια­βά­στε εδώ. «ΟΛΓΑ», Βιο­γρα­φι­κό Δρά­μα, Βρα­ζι­λία 2004, Διάρ­κεια 144΄ — ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:  Jayme Monjardim — ΣΕΝΑΡΙΟ: Rita Buzzar, Fernando Morais (συγ­γρα­φέ­ας) — ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Camila Morgado, Caco Ciocler, Luís Melo Fernanda Montenegro, Leona Cavalli κ.α. — ΜΟΥΣΙΚΗ: Marcus Viana — ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ricardo Della Rosa — ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42–46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώ­ρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023, Parking δια­θέ­σι­μο κάτω από τον κινηματογράφο.

ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ 27/10 έως 2/11/2016
ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema — ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42–46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώ­ρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023 — Εισ.: € 7.00, Παιδ.-φοιτ./ άνω των 65 & Εκπαιδευτικοί/Ατέλεια/Στρατιωτικο  €5.00, για ανέρ­γους €3.00, οικο­γε­νεια­κό πακέ­το τριών ατό­μων €10.00 — κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ τα δύο άτο­μα € 7,00 — κάθε ΤΡΙΤΗ-ΤΕΤΑΡΤΗ €5.00 — Parking δια­θέ­σι­μο κάτω από τον κινηματογράφο

1) «ΟΛΓΑ» του Jayme Monjardim — Α΄  ΠΡΟΒΟΛΗ — ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  στις 20.30

2) «Lo svitato» του Carlo Lizzani — Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗ  — ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  στις 17.45

3) «PΙΣΑΛΤΟ» του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΦΕΑ — Α΄  ΠΡΟΒΟΛΗ — ΠΕΜΠΤΗ εως ΤΡΙΤΗ στις 19.10

4) «ΙNFERNO» του ΡΟΝ ΧΑΟΥΑΡΤ — Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗ — ΔΕΥΤΕΡΑ εως ΤΕΤΑΡΤΗ στις 23.00

5) «ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΤΟΡΥ» των ΑΝΤΡΙΟΥ ΣΤΑΝΤΟΝ — ΑΝΓΚΟΥΣ ΜΑΚΛΕΙΝ — Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗ — ΠΕΜ-ΠΑΡ-ΣΑΒ-ΚΥΡ  στις 16.ΟΟ

6) «ΚΑΙ ΟΙ 7 ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ» του  ΑΝΤΟΥΑΝ ΦΟΥΚΟΥΑ — ΠΕΜ-ΠΑΡ-ΣΑΒ-ΚΥΡ  στις 23.ΟΟ

7) «TA ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ» του  ΜΑΡΣΕΛ ΚΑΡΝΕ — ΚΥΡΙΑΚΗ  στις 12.00

8) «UN CONDOR» του ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΛΟΖΗ — Α ΠΡΟΒΟΛΗ — ΤΕΤΑΡΤΗ στις 19.10

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Το «Παλά­τι της Μνή­μης» στην Αθήνα
Ο Γάλ­λος καλ­λι­τέ­χνης Item Idem έρχε­ται στην γκα­λε­ρί Breeder για να μας συστή­σει τη Μέθο­δο Λόκι γνω­στή και ως «Παλά­τι της Μνή­μης», η οποία χρη­σι­μο­ποιεί συνειρ­μούς για την απο­μνη­μό­νευ­ση και την ενθύ­μη­ση γεγο­νό­των. Θέμα της έκθε­σης ο σύγ­χρο­νος κατα­να­λω­τι­κός κόσμος. Μέχρι 26/11.  Ιάσο­νος 45

 Έκθε­ση Μόρα­λη – Καπρά­λου στο Φάρο του ΚΠΙΣΝ
Το Κέντρο Πολι­τι­σμού Ίδρυ­μα Σταύ­ρος Νιάρ­χος (ΚΠΙΣΝ), σε συνερ­γα­σία με την Εθνι­κή Πινα­κο­θή­κη-Μου­σείο Αλε­ξάν­δρου Σού­τζου, διορ­γα­νώ­νει την έκθε­ση “Γιάν­νης Μόρα­λης – Χρή­στος Καπρά­λος. Μία φιλία ζωής και τέχνης”, η οποία θα φιλο­ξε­νεί­ται στον χώρο του Φάρου στο ΚΠΙΣΝ.  Η έκθε­ση θα είναι ανοι­χτή στο κοι­νό από τις 21 Σεπτεμ­βρί­ου έως και τις 18 Δεκεμ­βρί­ου (καθη­με­ρι­νά από τις 9 π.μ. έως τις 10 μ.μ), με ελεύ­θε­ρη είσοδο. 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Δωδώ­νη. Το μαντείο των ήχων στο Μου­σείο Ακρόπολης
Το Μαντείο της Δωδώ­νης είναι το θέμα της δεύ­τε­ρης μεγά­λης περιο­δι­κής έκθε­σης που θα φιλο­ξε­νη­θεί στο Μου­σείο Ακρό­πο­λης από τις  20 Ιου­νί­ου 2016 έως τις 10 Ιανουα­ρί­ου 2017. Σκο­πός της είναι να κάνει ευρύ­τε­ρα γνω­στό το παλαιό­τε­ρο ελλη­νι­κό μαντείο, να δεί­ξει τον τρό­πο λει­τουρ­γί­ας, τον ρόλο και τη σημα­σία του στον αρχαίο κόσμο αλλά και να ανα­δεί­ξει την ανά­γκη του ανθρώ­που να προ­βλέ­πει το μέλ­λον. Η έκθε­ση θα συνο­δεύ­ε­ται από επι­στη­μο­νι­κό κατά­λο­γο των εκθε­μά­των. Σε μεγά­λη οθό­νη στον εκθε­σια­κό χώρο θα παρου­σιά­ζε­ται βίντεο για το μαντείο και το φυσι­κό του περι­βάλ­λον. Στο εστια­τό­ριο του Μου­σεί­ου θα προ­σφέ­ρο­νται γιαν­νιώ­τι­κα εδέ­σμα­τα σε όλη τη διάρ­κεια της έκθε­σης. Η έκθε­ση πραγ­μα­το­ποιεί­ται σε συνερ­γα­σία του Μου­σεί­ου Ακρό­πο­λης με την Εφο­ρεία Αρχαιο­τή­των Ιωαν­νί­νων. Τα εκθέ­μα­τα προ­έρ­χο­νται από το Μου­σείο Ιωαν­νί­νων και το Εθνι­κό Αρχαιο­λο­γι­κό Μου­σείο, Συλ­λο­γή Καραπάνου.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο