Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πού θα πάμε, τι θα δούμε, τι θ’ ακούσουμε …την Τετάρτη 14 Σεπτέμβρη

ΘΕΑΤΡΟ

Από το Δήμο Χαϊδαρίου

«Ο Φιλάρ­γυ­ρος», του Μολιέ­ρου, από τη Θεα­τρι­κή Ομά­δα των ΤΕΙ, στο Ανοι­χτό Θέα­τρο, στις 20.30. Είσο­δος Ελεύθερη.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Σεπτέμ­βρης με τον Θανά­ση Παπακωνσταντίνου

Λίγο πριν παρου­σιά­σουν στο κοι­νό τον και­νούρ­γιο τους δίσκο, προ­έ­κυ­ψε από τις ηχο­γρα­φή­σεις παλιό­τε­ρων εμφα­νί­σε­ων τους και θα έχει τίτλο ” 5 Χει­μώ­νες, 6 Καλο­καί­ρια” ο Θανά­σης Παπα­κων­στα­ντί­νου με τη Ματού­λα Ζαμά­νη και τους υπό­λοι­πους συνερ­γά­τες τους, θα προ­σπα­θή­σουν για άλλη μια φορά να στα­θούν με αυθε­ντι­κό­τη­τα και καλή διά­θε­ση στο μου­σι­κό γίγνε­σθαι, σε ένα πρό­γραμ­μα, που σκο­πό θα έχει, να αντι­τά­ξει στη σκλη­ρό­τη­τα των ημε­ρών την παρη­γο­ρη­τι­κό­τη­τα της τέχνης: “Όλα στρα­βά γινή­κα­νε και όλα είν’ ωραία”. Τεχνό­πο­λις Πει­ραιώς 100 Γκά­ζι — Βοτα­νι­κός — Κερα­μει­κός Ωρα:: 21:30 Εισ.: από 10 έως 14 ευρώ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Documenta

Σε μία «Βου­λή των Σωμά­των» μας καλεί να συμ­με­τέ­χου­με ως θεα­τές, η διορ­γά­νω­ση της Documenta14, σε ένα πει­ρα­μα­τι­κό πρό­γραμ­μα δημό­σιων δρά­σε­ων με συζη­τή­σεις, περ­φόρ­μανς, ομά­δες ανά­γνω­σης, εργα­στή­ρια, προ­βο­λές κ.ά. Επι­λέ­γο­ντας συμ­βο­λι­κά ένα κτί­ριο με ιστο­ρι­κή φόρ­τι­ση, το δια­τη­ρη­τέο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθη­ναί­ων του 19ου αιώ­να το οποίο την περί­ο­δο της χού­ντας στέ­γα­ζε τη στρα­τιω­τι­κή αστυ­νο­μία (EAT-EΣΑ) και λει­τουρ­γού­σε ως κρα­τη­τή­ριο και χώρος βασα­νι­σμού, εκεί λοι­πόν οι 45 συμ­με­τέ­χο­ντες δημιουρ­γοί της έκθε­σης προ­σεγ­γί­ζουν την ελευ­θε­ρία μέσα από τις προ­σω­πι­κές τους προ­σλαμ­βά­νου­σες και πρα­κτι­κές. Οι «34 Ασκή­σεις Ελευ­θε­ρί­ας», που θα μας παρου­σιά­σουν στο Πάρ­κο Ελευ­θε­ρί­ας, επι­χει­ρούν να συν­θέ­σουν και να συνο­μι­λή­σουν με «μια queer αντια­ποι­κια­κή ευρω­παϊ­κή συμ­φω­νία» που έχει ξεκι­νή­σει ήδη από τη δεκα­ε­τία του 1960 ως από­πει­ρα και αγώ­νας, ενώ εξα­κο­λου­θεί να διαρ­κεί μέχρι σήμε­ρα μέσα από τις αντι­φρο­νού­σες και ετε­ρο­γε­νείς αφη­γή­σεις. Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθη­ναί­ων, Πάρ­κο Ελευθερίας.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

43 χρό­νια από τη δολο­φο­νία του Σαλ­βα­δόρ Αλιέ­ντε – Κινη­μα­το­γρα­φι­κό αφιέ­ρω­μα στο STUDIO

“…Ελά­χι­στα μέτρα φιλμ και κάποιες φωτο­γρα­φί­ες έχουν απο­μεί­νει από τα γεγο­νό­τα του πρω­ι­νού της 11ης Σεπτεμ­βρί­ου του 1973 στο Σαντιά­γκο της Χιλής. Ήταν η πρώ­τη ημέ­ρα μιας 17χρονης φασι­στι­κής δικτα­το­ρί­ας, που φυλά­κι­σε, βασά­νι­σε και δολο­φό­νη­σε χιλιά­δες Χιλια­νούς (και όχι μόνο). Ήταν η τελευ­ταία μέρα ενός ονεί­ρου που συνή­γει­ρε για 3 χρό­νια τον λαό της Λατι­νο­α­με­ρι­κά­νι­κης χώρας (λίγες μέρες μετά, ο Πάμπλο Νερού­δα πέθα­νε κι ο Βίκτωρ Χάρα ξεψύ­χη­σε στα χέρια των βασα­νι­στών). Ήταν η ημέ­ρα του μαρ­τυ­ρί­ου, του θανά­του και του περά­σμα­τος στον χώρο του μύθου του Προ­έ­δρου της Χιλια­νής Δημο­κρα­τί­ας, του για­τρού Σαλ­βα­δόρ Αλιέ­ντε…” (Δεί­τε ανα­λυ­τι­κά εδώ)

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο