• [ Δικοί σου εχθροί, δικοί μου εχθροί /του σκεφτόμενου ανθρώπου είναι εχθροί]
Facebooktwitterrssyoutube

Πού θα πάμε, τι θα δούμε, τι θ’ ακούσουμε …την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου

ΘΕΑΤΡΟ

Το Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο του έτους Ελλάδας – Ρωσίας, φιλοξενεί από 19 έως και 22 Σεπτέμβρη στην Κεντρική Σκηνή και στη Σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη» του Θεάτρου Rex, το 9ο Διεθνές Φεστιβάλ «Θεατρική σεζόν Αγίας Πετρούπολης».

Σκηνή Κοτοπούλη Θέατρο Rex, ώρα έναρξης 18.30: «Οι αδελφοί» βασισμένο στους «Αδελφούς Καραμάζοφ» του Φιόντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκι, από το Θέατρο Πριγιούτ Κομεντιάντα. Σκηνοθεσία: Evgeniya Safonova. Διάρκεια: 3 ώρες και 40 λεπτά με δύο διαλείμματα.

Στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά επιστρέφει για λίγες παραστάσεις η περυσινή θεατρική επιτυχία «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου και μετάφραση Σπύρου Α. Ευαγγελάτου, με τον Νίκο Κουρή στον ρόλο του κεντρικού ήρωα και τον Αργύρη Πανταζάρα να υποδύεται τον Μεφιστοφελή. Στις 8.30 μ.μ.  Ηρώων Πολυτεχνείου 32, Πειραιάς

19 – 22 Σεπτέμβρη: Διαδραστική έκθεση κουκλών – μαριονετών «Κούκλες για παιδιά και ενήλικες» του Κρατικού κουκλοθεάτρου του ΕΣ Ντεμενί. Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν τη συλλογή των δημιουργών μαριονετών μια «Χρυσή Αποθήκη» – κούκλες, τις οποίες στη Ρωσία ονομάζουν «μεγάλο θίασο του μικρού θεάτρου». Ωρα: 17.30 – 18.30, στην Κεντρική Σκηνή, πριν από την έναρξη των παραστάσεων

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Βδομάδα φιλμ νουάρ στο «Studio new star art cinema»
Τετάρτη 21 Σεπτέμβρη, στις 20.00, «Ο δολοφόνος της λεωφόρου» της Ιντα Λουπίνο. Στις 21.15, «Παράκαμψη» του Εντγκαρ Τζ. Ούλμερ.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

ΓΙΑΛΙ ΤΖΑΜΙ – Εγκατάσταση Μάριου Σπηλιόπουλου
Μέχρι τις 25/9 θα διαρκέσει η έκθεση με την βιντεο-ηχητική εγκατάσταση του Μάριου Σπηλιόπουλου «Τα 700 ονόματα του Θεού» στο Γιαλί Τζαμί στα Χανιά, κτισμένο την περίοδο 1645-48. Η κεντρική ιδέα του έργου του Σπηλιόπουλου προέρχεται από τις 700 προσφωνήσεις προς τον Θεό, που συνέλεξε, από το σύνολο της ελληνικής γραμματολογίας, ο Αυτοκράτορας της Νίκαιας, Θεόδωρος Β΄ Δούκας Λάσκαρις, το 1254. Στην πρωταρχική του μορφή, το έργο εξετέθη το 2002 στο ΕΜΣΤ, στο πλαίσιο της έκθεσης «Θεολογίες, Σύνοψις 2».