• [Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί/με μάτι αριστερό το βλέπω./Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί,/οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι (Κ. Βάρναλης)]
Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Άθλ(ι)οι του Σύριζα …

«Μάστορα στη διαστρέβλωση» χαρακτήρισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου που από το βήμα της Βουλής προσπάθησε να διαστρεβλώσει το νόημα της τοποθέτησης του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα για το Λύκειο και το νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Ο Κ. Γαβρόγλου υποστήριξε πως ο Δ. Κουτσούμπας δεν θεωρεί ότι υπάρχει πρόβλημα Γ’ Λυκείου και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το είπε και ο Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος, λέει το πρόβλημα, επί λέξει, δεν είναι ότι δεν έχουμε Γ’ Λυκείου, άρα αναγνωρίζει ότι δεν έχουμε Γ’ Λυκείου, απλώς δεν το θεωρεί πρόβλημα». Αμέσως αντέδρασε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, λέγοντας «δεν είπε αυτό» και ο Θανάσης Παφίλης έφτασε ως το βήμα της Ολομέλειας δίνοντας στον υπουργό να διαβάσει το συγκεκριμένο απόσπασμα της ομιλίας που τόνιζε ότι «το πρόβλημα είναι ότι το Λύκειο έχει φροντιστηριοποιηθεί και είναι ανιαρό για τους μαθητές».

Συγκεκριμένα στην ομιλία στη Βουλή ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ είχε αναφέρει: (Δείτε εδώ κείμενο & video)

«Εσείς, η δική σας κυβέρνηση, πιάνετε το νήμα από εκεί που σταμάτησε με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και ολοκληρώνετε αυτό το έγκλημα. Γι’ αυτό και χρησιμοποιείτε περίπου την ίδια γλώσσα, περίπου την ίδια προπαγάνδα.

Σας έπιασε ο πόνος για την εφηβεία, όπως λέτε, και τη νεολαία, όπως είχε πιάσει πόνος την κυρία Διαμαντοπούλου, που έλεγε το 2011 ότι είναι πρόβλημα που οι πανελλαδικές εξετάσεις γίνονται πρωτοσέλιδα, όπως είχε πιάσει πόνος το 2013 τη ΝΔ, που έλεγε ότι το Λύκειο απαξιώνεται. Τα ίδια επί της ουσίας λέτε κι εσείς, όταν υπερασπίζεστε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που δεν έχει Γ’ Λυκείου. Αυτό είναι το πρόβλημα, κύριοι της κυβέρνησης;

Οπωσδήποτε όχι!

Για το πρόβλημα του Λυκείου, κύριε Γαβρόγλου, που πετάγεστε συνεχώς μ’ αυτό το υφάκι κιόλας, που κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, σας το ‘χουμε πει, κόφτε το, ιδιαίτερα όταν μιλάει εκπρόσωπος άλλου πολιτικού κόμματος, να το δώσετε στον αρχηγό σας να απαντήσει μετά που θα μιλήσει…

Το πρόβλημα του Λυκείου, λοιπόν, είναι ο εξετασιοκεντρικός του χαρακτήρας για να το πω ακριβώς έτσι όπως είναι και όπως το λέει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα, είναι η φροντιστηριοποίησή του. Αυτό κάνει ανιαρό το Λύκειο. Αυτά οδηγούν νέους και νέες που βρίσκονται σε φάση αναζήτησης, “ψαξίματος”, να βάζουν φρένο στους ίδιους τους προβληματισμούς τους, στις γνώσεις μέσα στο σχολείο, αφού αυτά δεν είναι, βλέπετε, για τις εξετάσεις τους και να τα αναζητούν αλλού».

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι ο υπουργός Παιδείας συνέχισε να μιλάει ειρωνικά για τις θέσεις του ΚΚΕ, φτάνοντας στο σημείο να πει ότι «στη Βουλή εκφράστηκε και το πιο σύντομο ανέκδοτο: το αίτημα του ΚΚΕ για κριτική σκέψη», ενώ άφησε αιχμές για την εγκυρότητα του «Ριζοσπάστη».

Ο υπουργός δεν αρκέστηκε στις προηγούμενες κρυάδες περί «θρησκευόμενου ΚΚΕ» και συνέχισε στο ίδιο βιολί.

Από τη φράση πως κάθε άνθρωπος σπουδάζει για να δουλέψει, «συμπέρανε» πως η θέση του ΚΚΕ είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας.

Τη σαφή θέση του ΚΚΕ να μην υπάρχουν προκάτ αίθουσες στα νηπιαγωγεία, την μετέφρασε ως άρνηση του ΚΚΕ να υπάρχει προσχολική αγωγή…

Έτσι συνέχισε «δυναμικά» στο ίδιο πνεύμα, παριστάνοντας τον ανήξερο ακόμη και σχετικά με το σύστημα που προτείνει το ΚΚΕ στην παιδεία, φτάνοντας στο σημείο να επιδοθεί στην κοπτοραπτική δηλώσεων του ΓΓ του κόμματος για να στηρίξει τις απόψεις του.