Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Δημοσιογραφική …αγιογραφία!

Γράφει ο Αλέκος Χατζηκώστας //

Η ΦΩΤΟ είναι κολάζ από πρωτοσέλιδα Κυριακάτικων εφημερίδων (19/1) σχετικά με την επιλογή (που έγινε και εκλογή) της νέας Προέδρου της Δημοκρατίας. Είναι ένα μικρό δείγμα το πώς τα ΜΜΕ διαμορφώνουν την λεγόμενη «κοινή γνώμη».

Για παράδειγμα στις πιο πολλές από αυτές εμφανίζεται το «αποκλειστικό ρεπορτάζ» της «μυστικής συνάντησης» που είχε μαζί της νωρίτερα ο Πρωθυπουργός (πώς άραγε το έμαθαν τα ΜΜΕ;)

Σε όλες γίνεται μία προσπάθεια «αγιοποίησης» της Προέδρου με επιλογή ανάδειξης πλευρών της δράσης και της ζωής της όπως λαμπρή επιστήμονας, με αγάπη για τα ζώα και το περιβάλλον, αποφασιστική κ.α. Και φυσικά η στάση της στο ΣτΕ με μία τάση να μην εμφανιστούν αποφάσεις απ’ αυτό που δεν ήταν…ευχάριστες…(Π.χ στάση απέναντι στην επένδυση του χρυσού σε Χαλκιδική κ.α)

Στη συνέχεια φυσικά και τα απαραίτητα γκάλοπ όπου ως συνήθως ο έκαστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας στη χώρα αυτή είναι «ο δημοφιλέστερος πολίτης».

Φυσικά η συζήτηση πάει στο πρόσωπο και όχι στην ουσία. Ο ρόλος δηλαδή του θεσμού στο αστικό μας σύστημα.

Αλλά τι λογής αστικά Μέσα Ενημέρωσης (αποχαύνωσης) θα ήταν αν ασχολούνταν με τέτοιες … «λεπτομέρειες»;