Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Κέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου – Εξετάζεται αν υπάρχει συσχέτιση

Νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο της Κέρκυρας η οποία έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ, όταν έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου, εμφάνισε ελαφρύ πυρετό, μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό έως και 39, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 42χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Η νοσηλεύτρια υπηρετεί στην πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου 17 χρόνια.

Σκέψεις γυναικών, της Μαρίας Παπαϊωαννίδου