Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Κι όμως δεν είναι «τρολιά»… Είναι η διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τον εμβολιασμό (ΦΩΤΟ)

Αναγνώστης του 902.gr, μας έστειλε την αφίσα που βλέπετε παραπάνω. Αρχικά θεωρήσαμε ότι ήταν δημιούργημα ενός γραφίστα με μπόλικο χιούμορ, που ήθελε να «τρολάρει» την κυβέρνηση και την Περιφέρεια, εξ ου και ο εργαζόμενος με το αστακό ανά χείρας και από κάτω το σύνθημα «Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου».

Τελικά, μετά από έρευνα στο διαδίκτυο, διαπιστώσαμε ότι δεν πρόκειται για «τρολ» αλλά για μία από τις οκτώ αφίσες της καμπάνιας που έχει ξεκινήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με στόχο, σύμφωνα με την ίδια, «την ενίσχυση του μηνύματος της ανάγκης εμβολιασμού για την προστασία της υγείας και την απρόσκοπτη πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου».

Μία καμπάνια που μόνο ως απογείωση της «ατομικής ευθύνης» ώστε να μην διαταραχθούν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων του τουρισμού, μπορεί να εκληφθεί.

Άλλωστε το μήνυμα που εκπέμπουν οι αφίσες που φτιάχτηκαν για τις ανάγκες της καμπάνιας (δείτε παρακάτω), αλλά και το σύνθημα «Γιατί να λείπεις από τη ζωή σου; Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου» είναι πως το μόνο κριτήριο της Περιφέρειας για τον εμβολιασμό, είναι ο τουρισμός και όταν λέει για την «τύχη του νησιού», εννοεί τους τουριστικούς ομίλους και τα κέρδη τους.

Περιττό να αναφέρουμε πως με τέτοιου είδους διαφημιστικές καμπάνιες, το μήνυμα για την υπαρκτή ανάγκη γενικού εμβολιασμού του πληθυσμού, υπονομεύεται αντί να ενισχύεται…

kampania gia emvoliasmo trolia1 kampania gia emvoliasmo trolia2

Πηγή: 902. gr 

«Ο Χικμέτ στην Ελλάδα», του Ηρακλή Κακαβάνη