Περισσότεροι από 30 άνθρωποι σκοτώθηκαν και πάνω από 100 τραυματίστηκαν από επίθεση με ρουκέτες που σημειώθηκε στον σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης Κραματόρσκ στην ανατολική Ουκρανία, ενώ άμαχοι προσπαθούσαν να διαφύγουν σε ασφαλέστερα σημεία της χώρας, όπως ανακοίνωσε η κρατική σιδηροδρομική εταιρία της χώρας.
«Δύο πύραυλοι έπληξαν τον σιδηροδρομικό σταθμό του Κραματόρσκ», ανέφεραν οι Ουκρανικοί Σιδηρόδρομοι στην προηγούμενη ανακοίνωσή τους.
Στη συνέχεια προσέθεσαν: «Σύμφωνα με επιχειρησιακά στοιχεία, περισσότεροι από 30 άνθρωποι σκοτώθηκαν και πάνω από 100 τραυματίστηκαν στην επίθεση με πυραύλους στον σιδηροδρομικό σταθμό του Κραματορσκ».
Δημοσιογράφος του Γαλλικού Πρακτορείου είδε τα πτώματα τουλάχιστον 20 ανθρώπων σε σάκους για τη μεταφορά νεκρών. Ο ίδιος, βρισκόμενος νωρίτερα στο σημείο αυτό, είδε εκατοντάδες ανθρώπους που ήλπιζαν να βρουν ένα τρένο για να εγκαταλείψουν την πόλη, υπό την απειλή μεγάλης ρωσικής επίθεσης.
Ο Πάβλο Κιριλένκο, κυβερνήτης της περιοχής Ντονέτσκ, δήλωσε ότι χιλιάδες άνθρωποι ήταν στο σταθμό τη στιγμή που έπεσαν οι πύραυλοι.
Ουκρανοί αξιωματούχοι λένε ότι ρωσικές δυνάμεις ανασυντάσσονται για μια νέα επίθεση και ότι η Μόσχα σχεδιάζει να καταλάβει όσο το δυνατόν περισσότερα εδάφη στο ανατολικό τμήμα της Ουκρανίας, γνωστό ως Ντονμπάς, που συνορεύει με τη Ρωσία.
Η Ουκρανία πίσω από το μακελειό στον σιδηροδρομικό σταθμό λένε ρωσικά Μέσα
Εκπρόσωπος της αυτοαποκαλούμενης «Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέντσκ» κατηγορεί την Ουκρανία για το μακελειό στον σιδηροδρομικό σταθμό του Κραματόρσκ, στα ανατολικά της χώρας, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 30 αμάχους ενώ υπάρχουν αναφορές για 100 τραυματίες.
Νωρίτερα η ουκρανική πλευρά κατηγόρησε τη Ρωσία ότι εξαπέλυσε πυραυλική επίθεση στο σημείο όπου συγκεντρώνονται άμαχοι προκειμένου να φύγουν από την εμπόλεμη ζώνη.
«Τα ουκρανικά στρατεύματα χτύπησαν το Κραματόρσκ με πύραυλο Tochka‑U», ανέφερε το Αρχηγείο Άμυνας της ΛΔΚ στο κανάλι του τηλεγραφήματος, και μετέδωσε το ρωσικό πρακτορείο RIA.
ΑΠΕ-ΜΠΕ / RIA Novosti
«Τσε Γκεβάρα, πρεσβευτής της Επανάστασης», του Νίκου Μόττα