• [Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί/με μάτι αριστερό το βλέπω./Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί,/οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι (Κ. Βάρναλης)]
Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Νεκρός 33χρονος ντελιβεράς από τροχαίο στο Βόλο

Υπέκυψε στα τραύματά του ο 33χρονος που τραυματίστηκε σοβαρά χθες Παρασκευή το μεσημέρι σε τροχαίο που σημειώθηκε στην οδό Κωνσταντά με Κουντουριώτου στον Βόλο.

Το τροχαίο σημειώθηκε χθες στις 2.10 όταν ο 33χρονος, που εργαζόταν ως ντελιβεράς, τραυματίστηκε σοβαρά μετά από σύγκρουση του δικύκλου που οδηγούσε με Ι.Χ. φορτηγό αυτοκίνητο. Ήταν τέτοια η σφοδρότητα της σύγκρουσης που ο άτυχος εργαζόμενος«εκτοξεύτηκε» και προσγειώθηκε στο πεζοδρόμιο. Πολυτραυματίας διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Δυστυχώς μετά τα μεσάνυχτα, υπέκυψε στα τραύματά του.

Από τα πρώτα στοιχεία της προανάκρισης προέκυψε ότι ο οδηγός του φορτηγού, ένας 26χρονος ημεδαπός, είχε παραβιάσει τη ρυθμιστική πινακίδα παραχώρησης της προτεραιότητας  Ο οδηγός του φορτηγού συγκρούστηκε ακολούθως πλαγιομετωπικά με το δίκυκλο. Ο οδηγός του φορτηγού συνελήφθη και με προφορική εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος και θα δικαστεί σε ρητή δικάσιμο. Η προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος συνεχίζεται, ενώ από Τμήμα Τροχαίας Βόλου αναμένονται και τα αποτελέσματα της αιμοληψίας που έγινε και στους δύο οδηγούς προκειμένου να διαπιστωθεί εάν οδηγούσαν έχοντας καταναλώσει αλκοόλ.

Το θανατηφόρο αυτό “ατύχημα” έρχεται να προσθέσει ακόμα ένα νεκρό στη μακρά ματοβαμμένη λίστα των διανομέων που έχουν χάσει τη ζωή τους στη χώρα μας μόνο τον τελευταίο χρόνο.

Υπενθυμίζουμε ότι πριν λίγε ημέρες το ΚΚΕ κατέθεσε Επίκαιρη Ερώτηση για τις επικίνδυνες συνθήκες εργασίας των εργαζόμενων διανομέων:

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. υπουργός ποια άμεσα μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για:

• Εξασφάλιση πλήρους και σταθερής εργασίας με πλήρη ασφάλιση για τους εργαζόμενους του κλάδου μέσω Κλαδικής ΣΣΕ στον Επισιτισμό υποχρεωτικής για όλους τους εργοδότες, με επαναφορά όλων των απωλειών σε μισθούς και δικαιώματα, 5ήμερο 7ωρο με αποδοχές 8ωρου για τους διανομείς.

• Να υπάρξει ολοκληρωμένη επιστημονική μελέτη για την καταλληλότητα του εξοπλισμού και των μέσων μεταφοράς (πχ ειδικά κατασκευασμένα οχήματα για τη μεταφορά φορτίων). Μηχανάκια, εξοπλισμός, συντήρηση και έξοδα μετακίνησης που θα παρέχονται από την επιχείρηση (να συμπεριλαμβάνεται και το κράνος, εναλλακτικά να προβλέπεται επίδομα για την αγορά του και την απαραίτητη αντικατάστασή του όσες φορές χρειαστεί).

• Την ένταξη της ειδικότητας των διανομέων στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα. Να απαγορευτεί η διανομή με δίκυκλο σε επικίνδυνες καιρικές συνθήκες στη βάση των διατάξεων που προβλέπουν μέχρι σήμερα και για άλλες ειδικότητες. Να οριοθετηθεί χιλιομετρικά η εμβέλεια διανομής των καταστημάτων;»