Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Οταν η «Αυγή» ξεπερνά… και τις πληρωμένες διαφημίσεις!

Με αφορμή χτεσινό προκλητικό άρθρο στην κυβερνητική «Αυγή» υπέρ της εργοδοσίας συγκεκριμένης αλυσίδας σούπερ μάρκετ και της παρέμβασης των ανθρώπων της μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα, η Πανελλαδική Γραμματεία Εμπορίου – Υπηρεσιών του ΠΑΜΕ σχολιάζει τα εξής:

«Οποιος έχει ακόμα απορίες και ερωτηματικά για το ρόλο της ομάδας Βασιλόπουλου, τη σχέση τους με την κυβέρνηση και κυρίως για την ωμή εμπλοκή της εργοδοσίας μέσα στην ΟΙΥΕ και στα σωματεία μηχανισμούς της, μπορεί να διαβάσει το σημερινό (σ.σ. χτεσινό) άρθρο του Α. Πετρόπουλου στην “Αυγή”.

Αν η ίδια η επιχείρηση του “Σκλαβενίτη” είχε δώσει πληρωμένη διαφήμιση στην “Αυγή”, ενδεχομένως να ήταν και πιο μετρημένη στο περιεχόμενο!

Παραθέτουμε ένα ενδεικτικό σημείο:

“Ο Σκλαβενίτης, χωρίς διαφήμιση, χωρίς κουπόνια προσφορών στις γνωστές κυριακάτικες εφημερίδες της διαπλοκής, τηρώντας κατά γράμμα την εργατική νομοθεσία, τις συλλογικές κλαδικές συμβάσεις, αυξάνοντας επιπλέον τους μισθούς μέσω επιχειρησιακής σύμβασης, δεν ανοίγει ποτέ την Κυριακή, χαλώντας όχι μόνο την πιάτσα των εργοδοτών, αλλά και των συνδικαλιστών. Ενας από τους λόγους που διαλύθηκε πρόσφατα λόγω επεισοδίων μεταξύ ΠΑΣΚ και ΠΑΜΕ το συνέδριο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων ήταν οι συσχετισμοί του επικείμενου συνεδρίου της ΓΣΕΕ και οι “αδέσποτοι” σύνεδροι της Ομοσπονδίας που προέρχονται κατά κύριο λόγο από το Σωματείο Εργαζομένων του Σκλαβενίτη! Γιατί; Γιατί υπογράφουν συμβάσεις (που επανήλθαν μετά τον Αύγουστο), υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους. Και γι’ αυτόν τον λόγο κατηγορούνται ως “εργοδοτικοί”!

και εδώ η «προτροπή» για… «ζεστό χαμόγελο» (έστω και πιο «ραφιναρισμένη»), μαζί με αμπελοφιλοσοφίες ότι έτσι… «θα φτιάξουμε μια καλύτερη κοινωνία» και θα «εξασφαλίσουμε το μέλλον μας»!

Το πιο καλό διαφημιστικό team της εργοδοσίας και των εργατοπατέρων

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με την ομάδα Βασιλόπουλου στο εργατικό – συνδικαλιστικό κίνημα αποτελούν από κοινού το πιο καλό διαφημιστικό team της επιχείρησης! Η ομάδα Βασιλόπουλου είναι αυτή που υπερασπίζεται την “υγιή επιχειρηματικότητα”, προτάσσοντας τον “καλό επιχειρηματία”, είναι αυτή που προκηρύσσει απεργίες τις Κυριακές αναλόγως τη διάθεση του Σκλαβενίτη αν θα ανοίξει ή όχι, που ακυρώνει απεργιακές συγκεντρώσεις στα εμπορικά κέντρα μόνο και μόνο διότι μέσα σε αυτά υπάρχει κατάστημα της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Στο συγκεκριμένο άρθρο της “Αυγής”, πέρα από την εμφανή άγνοια περί ΟΙΥΕ και των σωματείων της, όση προσπάθεια κι αν γίνεται για να καθαγιαστεί ή να αποτραβηχτεί ο “Σκλαβενίτης” από τα πρόσφατα άθλια – αντεργατικά κείμενα που κυκλοφόρησαν με αφορμή το “My Market”, κάνει ότι δεν γνωρίζει πως στα σωματεία – μορφώματα της εργοδοσίας των supermarket ψηφίζουν, απειλούν, εκβιάζουν και εκλέγονται τα golden boys όλων επιχειρηματικών ομίλων.

Σε αντιστοιχία με το υποχρεωτικό «χαμόγελο» στα «My Market», ο «Σκλαβενίτης» οργανώνει σεμινάρια για… τον «Ενθουσιασμένο Πελάτη» και τρομοκρατεί τους εργαζόμενους για το πώς θα σταθούν στη… «Στιγμή της Αλήθειας» απέναντί του!

Επίσης, για να μην υπάρχει καμιά αυταπάτη πως το “χαμόγελο” που θέλουν να επιβάλουν στους συναδέλφους των “My Market” είναι μεμονωμένο γεγονός, υπάρχουν και τα εσωτερικά σεμινάρια του “Σκλαβενίτη” με τίτλο… “Ο ενθουσιασμένος πελάτης”, όπου οι εργαζόμενοι μαθαίνουν πως πρέπει να απαντούν “σωστά”. Διότι όλοι στον κλάδο του εμπορίου γνωρίζουν πως το “χαμόγελο” απαιτείται απ’ όλους τους εργαζόμενους, ακόμα κι αν είναι “χαμόγελο” με δόντια!

Τέλος, εφόσον ο κ. Πετρόπουλος γνωρίζει τόσο καλά τα ζητήματα των επιχειρησιακών συμβάσεων του Σκλαβενίτη, γιατί δεν αναφέρεται στην πιο πρόσφατη επιχειρησιακή σύμβαση, στην εντατικοποίηση και στον αριθμό των ελαστικών μορφών εργασίας, αλλά κρύβεται πίσω από κάτι αοριστίες περί δικαιωμάτων ή πίσω από τις συμβάσεις του Αυγούστου που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τον τρόπο αμοιβής στη συγκεκριμένη επιχείρηση;
Απλήρωτη διαφήμιση…».

Πηγή: Ριζοσπάστης