Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ο «λαγός» Κυρανάκης ζητά ηλεκτρονική ψηφοφορία και για τους φοιτητές

Μετά τις αντι­δρα­στι­κές αλλα­γές και το χτύ­πη­μα της απερ­γί­ας (Μητρώο, ηλε­κτρο­νι­κή ψηφο­φο­ρία) για τους εργα­ζό­με­νους, φαί­νε­τα πως έρχε­ται η σει­ρά των φοι­τη­τών με την επι­δί­ω­ξη να επι­κρα­τή­σει σιγή νεκρο­τα­φεί­ου για να περά­σει ανε­μπό­δι­στα η πολι­τι­κή που συν­θλί­βει τα δικαιώ­μα­τα και τις ανά­γκες των φοιτητών.

Έτσι ο «λαγός» Κων­στα­ντί­νος Κυρα­νά­κης με σχε­τι­κή ερώ­τη­ση στη Βου­λή, ζητά από την υπουρ­γό Παι­δεί­ας την εφαρ­μο­γή της ηλε­κτρο­νι­κής ψηφο­φο­ρί­ας και στις γενι­κές συνε­λεύ­σεις των φοι­τη­τών στα πανε­πι­στή­μια με την ίδια λίγο πολύ επι­χει­ρη­μα­το­λο­γία που χρη­σι­μο­ποι­ή­θη­κε και στους εργαζόμενους.

Κάνει λόγο για προ­σπά­θεια λήψης απο­φά­σε­ων με «αντι­δη­μο­κρα­τι­κές μεθό­δους» στη διάρ­κεια των συνε­λεύ­σε­ων, προ­σθέ­το­ντας «πως φοι­τη­τές άλλων σχο­λών ή άνθρω­ποι που δεν φοι­τούν στην τρι­το­βάθ­μια εκπαί­δευ­ση λαμ­βά­νουν παρά­νο­μα μέρος στις ψηφο­φο­ρί­ες με συνέ­πεια σχο­λές να κλεί­νουν με κατά­λη­ψη και να χάνο­νται μαθή­μα­τα, χωρίς να έχει παρ­θεί ποτέ σχε­τι­κή από­φα­ση από τους φοι­τη­τές του πανεπιστημίου».

Ασχέ­τως αν υιο­θε­τη­θεί ή όχι η πρό­τα­ση Κυρα­νά­κη, είναι ξεκά­θρος ο στό­χος να αλυ­σο­δε­θεί το φοι­τη­τι­κό κίνη­μα, να χτυ­πη­θούν οι ζωντα­νές συλ­λο­γι­κές δια­δι­κα­σί­ες. Να απο­ξε­νω­θούν οι φοι­τη­τές από τι συλ­λο­γι­κές δια­δι­κα­σί­ες, να πάψουν να είναι τα αμφι­θέ­α­τρα και οι σχο­λές εστί­ες οργά­νω­σης αγώ­να όπου θα συμ­με­τέ­χουν ενερ­γη­τι­κά με τη φυσι­κή τους παρου­σία σε ζωω­ντα­νή συζή­τη­ση και αντι­πα­ρά­θε­ση και θα ανα­πτύσ­σουν καθη­με­ρι­νή δράση.

Η πρό­τα­ση αυτή έρχε­ται μετά την υπο­νό­μευ­ση του ασύ­λου στα πανε­πι­στή­μια τη στιγ­μή που οι εκπρό­σω­ποι συμ­φε­ρό­ντων του κεφα­λαί­ου έχουν από­λυ­τη ασυ­λία να κυκλο­φο­ρούν μέσα στα πανε­πι­στή­μια και να κάνουν τις μπίζ­νες τους, έχο­ντας φορ­τώ­σει ατε­λεί­ω­τα οικο­νο­μι­κά βάρη στους φοι­τη­τές και τις οικο­γέ­νειές τους.

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο