Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Πανελλήνιες 2019 – Φροντιστές: Τα δυσκολότερα της τελευταίας δεκαετίας τα θέματα στη Χημεία, για καλά διαβασμένους σε Λατινικά και ΑΟΘ

Πανελλήνιες 2019: Σε μαθήματα προσανατολισμού εξετάστηκαν και σήμερα, Παρασκευή, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Χημεία, Λατινικά, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, στα οποία συνάντησαν αρκετές δυσκολίες ιδιαίτερα δε στη Χημεία.

Χημεία: Τα δυσκολότερα θέματα της τελευταίας δεκαετίας

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος τα θέματα στο μάθημα της Χημείας «είναι ιδιαίτερα απαιτητικά, ίσως τα δυσκολότερα της τελευταίας δεκαετίας. Οι μαθητές για να ανταποκριθούν πρέπει να έχουν κατανοήσει σε βάθος και τις λεπτομέρειες της θεωρίας. Ιδιαίτερα πολύπλοκα θέματα τόσο ως προς το επιστημονικό τους  τμήμα, όσο και σε ό,τι αφορά στη διαχείριση του χρόνου».

panellinies18
Στα Λατινικά οι πολύ καλά προετοιμασμένοι μπορούν να αριστεύσουν

Για τα Λατινικά η ΟΕΦΕ σημειώνει ότι τα θέματα ήταν εύκολα και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.

Όπως σημειώνεται ένα από τα κείμενα προς μετάφραση είχε τεθεί και στις περσινές εξετάσεις.

«Οι ασκήσεις της γραμματικής δεν δημιούργησαν προβλήματα ενώ η εξέταση κάλυπτε όλο το έυρος της ύλης. Στο σκέλος του συντακτικού οι ασκήσεις ήταν διατυπωμένες με απόλυτη σαφήνεια, γεγονός που δεν προκάλεσε καμία δυσκολία. Ωστόσο οφείλουμε να επισημάνουμε ότι στο σύνολο των ασκήσεων του συντακτικού εξετάστηκαν μονομερώς και τμηματικά ορισμένα συντακτικά φαινόμενα» προσθέτει η ΟΕΦΕ και καταλήγει για τα θέματα των Λατινικών:

«Με τα θέματα αυτά οι πολύ καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι είχαν τη δυνατότητα να αριστεύσουν».

Κλιμακούμενης δυσκολίας τα θέματα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Σύμφωνα με την ΟΕΦΕ τα θέματα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν σαφώς διατυπωμένα και κλιμακούμενης δυσκολίας.

«Απαιτούν πολύ καλή γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας ασκήσεων. Είναι απαιτητικά ως προς το χρόνο και απευθύνονται σε καλά πρετοιμασμένους μαθητές που έχουν εμπεδώσει την ύλη η οποία καλύπτεται εξ’ ολοκλήρου» προσθέτει η ΟΕΦΕ και καταλήγει:

«Το επίπεδο είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο της προηγούμενης χρονιάς».