Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Πιθανά και μέσα στη βδομάδα να δοθεί στη δημοσιότητα η λίστα για την κατανομή των 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Υπό το βάρος της κατακραυγής, φαίνεται ότι η κυβέρνηση ετοιμάζεται να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα Μέσα και τα ποσά που έλαβαν για την καμπάνια «Μένουμε στο Σπίτι».

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθούν ακόμα και μέσα στην εβδομάδα, όλα τα στοιχεία για τη κατανομή των κονδυλίων ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ στα Μέσα Ενημέρωσης, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι», άφησε ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης.

«Είναι αυτονόητο ότι τα ποσά που δόθηκαν και που ήταν εξαιρετικά αναγκαία και κρίσιμα για την παρακίνηση των πολιτών να μείνουν στο σπίτι για λόγους ασφάλειας της δημόσιας υγείας, θα δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα. Η χρονική υστέρηση που υπήρξε ως προς τη δημοσιοποίηση τους οφείλεται στο γεγονός ότι γίνεται επεξεργασία από το Υπουργείο Οικονομικών όλων των εκταμιεύσεων και μόλις ολοκληρωθεί θα υπάρξει άμεσα ανακοίνωση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεραπετρίτης ενώ λίγο αργότερα, σε συνομιλία που είχε με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν όλα τα στοιχεία μέχρι τέλος της εβδομάδας.

Στ. Πέτσας: «Σε λίγες μέρες η λίστα των ΜΜΕ που επιδοτήθηκαν»

«Αστεία» χαρακτήρισε τα περί «μαγειρέματος» της λίστας για τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» και τόνισε πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε».

Ο Στέλιος Πέτσας υπενθύμισε πως είχε απαντήσει στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και τόνισε πως «όταν ολοκληρωθεί η καμπάνια, θα δοθούν οι λίστες στη δημοσιότητα».

Αναφέροντας πως είναι θέμα ημερών η δημοσιοποίηση της λίστας, κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι, «προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το θέμα για να κατασκευάσει εχθρούς, όμως η αλήθεια είναι ότι η κοινωνία δεν ακούει τον ΣΥΡΙΖΑ» και σχολίασε πως είναι «λάθος η ταύτιση της διαφήμισης με το χρηματισμό».