• [ Δικοί σου εχθροί, δικοί μου εχθροί /του σκεφτόμενου ανθρώπου είναι εχθροί]
Facebooktwitterrssyoutube

Σπύρος Μαρίνης (ΔΟΕ): Να ορθώσουμε τοίχο να μην περάσει ο ρατσισμός στα σχολεία – Τα γεγονότα στο 6ο Δημοτικό Δάφνης

Στην εκπομπή Ατέχνως στην ΕΡΤopen, μιλήσαμε με τον Σπύρο Μαρίνη, μέλος του ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και μέλος της Γραμματείας Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, για την προσπάθεια της Χρυσής Αυγής με οργανωμένο τρόπο να περάσει την πόρτα των σχολείων και να σπείρει το μίσος και το ρατσισμό και την ανάγκη δάσκαλοι, γονεϊκό και εργατικό κίνημα να σηκώσουν τοίχος στο ρατσιστικό δηλητήριο. Με αφορμή  το περιστατικό με τον 11χρονο Αμίρ από το 6ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης μιλήσαμε για τις ευθύνες της κυβέρνησης στον εγκλωβισμό των προσφύγων υπό άθλιες συνθήκες και το ξέπλυμα αυτών που ευθύνεται για τους πρόσφυγες όπως και την υποκρισία και άθλια εκμετάλλευση μιας ψευδούς είδησης. Αυτής περί αφαίρεσης της σημαίας από τον 11χρονο Αμίρ.

Οσον αφορά ειδικότερα το θέμα που δημιουργήθηκε με το γιατί δεν κράτησε τη σημαία ο Αμίρ, ο κ. μαρίνης μας είπε:

Έχει ευθύνη το υπουργείο Παιδείας που άφησε το θέμα να εξελιχτεί με τον τρόπο που εξελίχτηκε και αντί να δώσει στη δημοσιότητα τα γεγονότα που πραγματικά συνέβησαν ή να αναλάβει την ευθύνη του, με στοχευμένο επικοινωνιακό τρόπο άφησε να διαχέεται το γεγονός, μια είδηση αφαιρέθηκε η σημαία από το παιδί, και αυτό να παίζει και να αξιοποιείται προπαγανδιστικά από την κυβέρνηση προπαγανδιστικά. Είναι άθλια η αξιοποίηση που έγινε από την κυβέρνηση. Αφήνει να στοχοποιούνται και οι εκπαιδευτικοί αλλά και το ίδιο το παιδί.

Γνωρίζουμε καλά και με υπευθυνότητα τοποθετούμαστε ότι οι συνάδελφοι στο συγκεκριμένο σχολείο δεν εμφορούνται από ρατσιστικά και φασιστικά ένστικτα. Οι συνάδελφοι και ο διευθυντής του συγκεκριμένου σχολείου έχουν αναλάβει κατά καιρούς αλλά και τώρα πρωτοβουλίες στήριξης των προσφυγόπουλων, υποδοχής τους, στήριξης και ένταξης στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το γεγονός στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει ως εξής: και από πλευράς διαμεσολαβητών και ΜΚΟ που έχουν στην ευθύνη ένα κομμάτι της διαχείρισης των παιδιών των προσφύγων λόγω γλώσσας και πάει λέγοντας, τέθηκαν μια σειρά ζητήματα όσον αφορά το θρήσκευμα, όσον αφορά τη δυνατότητα του παιδιού να συμμετέχει σε όλη την εξέλιξη της διαδικασίας προς τους εκπαιδευτικούς και αυτά τα ζητήματα έκανε μια προσπάθεια να τα διαχειριστεί ο διευθυντής χωρίς να προσβάλλει το παιδί. Δηλαδή δεν έγινε καμιά αφαίρεση σημαίας,. Δεν προέκυψε από το κεφάλι τους, να πάρουν τη σημαία από το παιδί. Μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το ζήτημα με διακριτικότητα και κανένα ρατσιστικό κριτήριο, αυτό κάποιο και ενώ οι πρόβες του σχολείου γινόταν κανονικά, αυτό τη μέρα της παρέλασης το στοχοποίησαν και θέλησαν να το αξιοποιήσουν για λόγους προπαγάνδας.

Να αξιοποιήσουν τίτλους στα ΜΜΕ και στα μέσα Κονωνικής δικτύωσης όπως αφαίρεση σημαίας, κρύβοντας τι είχε προηγηθεί και πώς ο σύλλογος και ο διευθυντής του σχολείου διαχειρίστηκαν το θέμα. Στην ουσία διαμορφώνοντας μια ψευδή είδηση.

ΠΑΜΕ: Για την ρατσιστική επίθεση στον Αμίρ και την άδικη στοχοποίηση του διευθυντή του σχολείου