Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΚΚΕ: Έργο ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ η ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης

«Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί», αναφέρει σε σχόλιό της η ΚΟ Μεταφορών Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ σχετικά με τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ και της δημοτικής του παράταξης, στο θέμα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Θεσσαλονίκης «Θεσσαλονίκη Μαζί» τώρα, δείχνοντας όψιμο ενδιαφέρον για το θέμα, καταθέτει μηνυτήρια αναφορά κατά του Δήμου Θεσσαλονίκης για τα 50 λεωφορεία που αγοράστηκαν από το Δήμο Λειψίας. Όμως είναι το ίδιο κόμμα που ενώ τώρα λέει πως κόπτεται για τη δημόσια συγκοινωνία και για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ, ως κυβέρνηση με το νόμο 4568/2018 άνοιξε τον δρόμο και για την είσοδο των ιδιωτών του ΚΤΕΛ στη δημόσια συγκοινωνία, δημιουργώντας την απαξίωση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Η ΚΟ Μεταφορών Κ. Μακεδονίας του ΚΚΕ υπενθυμίζει πως «έργο και των δύο (ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ) είναι η ιδιωτικοποίηση της συγκοινωνίας της ΠΕ Θεσσαλονίκης αρχικά το Μάιο του 2019 που ακόμα τότε ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ όταν παραδόθηκαν οι πρώτες 6 γραμμές στα ΚΤΕΛ, ενώ αργότερα πήρε τη σκυτάλη η ΝΔ και παρέδωσε άλλες 25 γραμμές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ενώ και με νομοθετικές ρυθμίσεις σε συνέχεια αυτών του ΣΥΡΙΖΑ έμπασε και ιδιωτική επιχείρηση ενοικίασης λεωφορείων».

Η ανακοίνωση της ΚΟ Μεταφορών Κ. Μακεδονίας του ΚΚΕ

Όψιμο ενδιαφέρον για τη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης έδειξε η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Θεσσαλονίκης «Θεσσαλονίκη Μαζί», καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά κατά του Δήμου Θεσσαλονίκης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης αναφορικά με τα 50 λεωφορεία που αγοράστηκαν από τον Δήμο Λειψίας.

Από την πρώτη στιγμή καταγγείλαμε ότι πρόκειται για ακατάλληλα λεωφορεία για την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου, καθώς είναι «φορτωμένα» το κάθε ένα με πάνω από 1.000.000 χιλιόμετρα, δεν διαθέτουν παράθυρα, δεν διαθέτουν κλιματισμό, έχουν χαμηλή ιπποδύναμη και κάποια από αυτά πήραν φωτιά λόγω βλάβης στον καταλύτη.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, που είχε αφήσει τη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2019 με μόλις 200 λεωφορεία να κυκλοφορούν ημερησίως στην πόλη, με περίσσια υποκρισία και για αντιπολιτευτικές σκοπιμότητες ζητά τάχα να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο έγινε η προμήθεια αυτών των λεωφορείων.

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτή που στην Έκθεση Αξιόλογης των Συνεπειών του νόμου 4482/2017, που εισηγήθηκε και ψήφισε τον Ιούλιο του 2017, παραδεχόταν ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις ήταν αναγκαίες για την προσαρμογή προς τον Κανονισμό 1370 της ΕΕ ο οποίος προβλέπει την ανάθεση δημόσιας υπηρεσίας επιβατικών μεταφορών σε τοπικές αρχές δηλαδή σε δήμους κλπ.

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή  που με το άρθρο 18 παρ. 5α του νόμου 4482/2017 -με τον οποίο υποτίθεται έκανε την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ- άνοιγε τον δρόμο στην είσοδο των ΟΤΑ στη συγκοινωνία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης και τους επέτρεπε την κατοχή μετοχών του ΟΑΣΘ μέχρι του ποσοστού του 49%!!!

O ΣΥΡΙΖΑ και η παράταξή του στον Δήμο Θεσσαλονίκη τώρα με θράσος λέει πως κόπτεται για τη δημόσια συγκοινωνία και για την ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ, ενώ είναι αυτός που με τον νόμο 4568/2018 άνοιξε τον δρόμο και για την είσοδο των ιδιωτών του ΚΤΕΛ στη δημόσια συγκοινωνία, δημιουργώντας την απαξίωση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συνυπεύθυνος για το κατάντημα της συγκοινωνίας και πρέπει να αφήσει τα κροκοδείλια δάκρυα για τον κατακερματισμό του ΟΑΣΘ, την είσοδο ιδιωτών εργολάβων και την απαράδεκτη αγορά των ακατάλληλων λεωφορείων της Λειψίας που πλήρωσαν οι δημότες της Θεσσαλονίκης.

Δικό του έργο είναι το νομοθετικό πλαίσιο που αξιοποιήθηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για «δουλίτσες» με τον Δήμο Λειψίας.

Έργο και των δύο (ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ) είναι η ιδιωτικοποίηση της συγκοινωνίας της ΠΕ Θεσσαλονίκης αρχικά το Μάιο του 2019 που ακόμα τότε ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ όταν παραδόθηκαν οι πρώτες 6 γραμμές στα ΚΤΕΛ, ενώ αργότερα πήρε τη σκυτάλη η ΝΔ και παρέδωσε άλλες 25 γραμμές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ενώ και με νομοθετικές ρυθμίσεις σε συνέχεια αυτών του ΣΥΡΙΖΑ έμπασε και ιδιωτική επιχείρηση  ενοικίασης λεωφορείων.

«Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί», λέει ο λαός μας και ταιριάζει γάντι σε όσα υποτίθεται καταγγέλλει η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τσε Γκεβάρα, πρεσβευτής της Επανάστασης», του Νίκου Μόττα