Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

ΣΥΡΙΖΑ: Προεκλογική καμπάνια… «made in USA»

Η αμερικάνικη διαφημιστική εταιρεία MullenLowe, που έχει έδρα τη Βοστώνη, θα αναλάβει την κεντρική προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Real News». 

Πρόκειται για εταιρεία που δημιουργήθηκε πριν από 50 χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες και η οποία έχει δημιουργήσει ελληνικό παράρτημα με γραφεία σε βόρειο προάστιο της Αθήνας. Αυτή θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία διαφημιστικών σποτ και εύρεσης έξυπνων σλόγκαν, ενώ θα κατευθύνει τον ΣΥΡΙΖΑ στους τομείς που θα πρέπει να στοχεύσει, ούτως ώστε να προσελκύσει νέους ψηφοφόρους ή να επαναπατρίσει πολιτικά άλλους.

Πληροφορίες θέλουν να έχει ήδη διαμορφωθεί η ομάδα επικοινωνίας που θα «τρέξει», για λογαριασμό του ΣΥΡΙΖΑ, τις προεκλογικές καμπάνιες τόσο για τις ευρωεκλογές όσο και για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Τα ονόματα που ακούγονται για την στελέχωση της εν λόγω ομάδας είναι αυτά του γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Πάνου Σκουρλέτη, του υπουργού επικρατείας Χρ. Βερναρδάκη και του κυβερνητικού εκπροσώπου Δ. Τζανακόπουλου. 

Σημειώνεται ότι η αμερικανική MullenLowe είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ στις εθνικές εκλογές τον Σεπτέμβρη του 2015.