Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Facebooktwitterrssyoutube
slogan

Τα μέτρα “ασφαλείας” COSCO -“ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι” …

… «Επίπεδα ασφάλειας της ναυτιλίας» (;;) είναι αναρτημένα στην είσοδο των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) που υποτίθεται ότι αφορούν την …προστασία των εργαζομένων. Αυτά είναι τα εξής:

  • «Επίπεδο ασφαλείας 1 – Κανονικό. Το σύνηθες επίπεδο λειτουργίας της εγκατάστασης».

Πώς καθορίζεται το «σύνηθες επίπεδο λειτουργίας»;
Προφανώς ανάλογα με την κερδοφορία της επιχείρησης -έτσι είναι πάντα “σύνηθες”, όπως κρινώς όταν σκοτώθηκε ο εργαζόμενος.

  • «Επίπεδο ασφαλείας 2 – Αυξημένο. Το επίπεδο αυτό εφαρμόζεται για όσο χρόνο εκτιμάται ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να συμβεί ένα συμβάν που σχετίζεται με την ασφάλειας της εγκατάστασης ή των πλοίων που βρίσκονται σε διεπαφή με την εγκατάσταση».

Ποιος και πώς θα το εκτιμήσει όταν το λιμάνι δουλεύει ακατάπαυστα με αυξημένους ρυθμούς διακίνησης εμπορευμάτων 24 ώρες το 24ωρο;

  • «Επίπεδο ασφαλείας 3 – Εξαιρετικό. Το επίπεδο αυτό εφαρμόζεται για την χρονική εκείνη περίοδο για την οποία εκτιμάται ότι επίκειται ή είναι πιθανός ο κίνδυνος να συμβεί ένα συμβάν ασφαλείας».

Η αοριστία χτυπάει και εδώ κόκκινο αφού τίποτα συγκεκριμένο δεν αναφέρεται και όλα «εκτίμηση κινδύνου κόκ» επαφίενται στη διάθεση της εταιρίας.

Μετά από όλα αυτά έρχεται και το «κερασάκι»:

⚠️ 🆘  «Η ασφάλεια της λιμενικής εγκατάστασης είναι μέρος των ευθυνών σας»

Επομένως για ό,τι συμβεί οι υπεύθυνοι είναι οι εργαζόμενοι.

Ενδεικτικά ρίξτε μια ματιά στις εγκύκλιες των δερβέναγων – “συμβούλων” (ένα από τα πολλά βιλαέτια -όργανα του κεφαλαίου, που διαφεντεύει τη μοίρα των εργαζόμενων στο αστικό κράτος) Maritime Security Consultants.
Στον «Ορισμό Επιπέδων Ασφαλείας στα Πλοία τις Λιμενικές Εγκαταστάσεις και απόκριση σ’ αυτά» (…) ο Πλοίαρχος ή ο ΑΑΠ (SSO) -σσ. αξιωματικός ασφάλειας “δεν έχει το δικαίωμα να ανεβάσει το επίπεδο ασφαλείας από 1 σε 2 (ή και σε 3) μόνοι τους χωρίς εντολή από τη Σημαία του πλοίου ή το Συμβαλλόμενο Κράτος στο λιμάνι ή στα χωρικά ύδατα του οποίου ευρίσκεται“.

Είναι οι ίδιοι που είχαν πιστοποιήσει ως “αξιόπλοα” τα 10άδες, 100άδες ναυάγια