Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

#Τεμπη_εγκλημα: Με υποκριτικές «συγνώμες» ο Κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να κρύψει τον ένοχο για το δυστύχημα στα Τέμπη

Κροκοδείλια δάκρυα, ψεύτικες συγγνώμες «εκ μέρους όλων των κυβερνήσεων» που συνυπέγραψαν την εγκληματική πολιτική της «απελευθέρωσης» και της εμπορευματοποίησης, και κάλπικες υποσχέσεις παρουσιάζοντας ως λύση την επιτάχυνση της στρατηγικής ΕΕ – κεφαλαίου που οδηγεί στις απανωτές τραγωδίες το λαό, περιλάμβανε η σημερινή ανάρτηση του πρωθυπουργού για το δυστύχημα στα Τέμπη.

Λίγα 24ωρα μετά το πρώτο του διάγγελμα όπου είχε σπεύσει να βγάλει πόρισμα για «τραγικό ανθρώπινο λάθος», για να κρύψει από πίσω την εγκληματική πολιτική που υπηρετούν, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάτω από την κατακραυγή λαού και νεολαίας λέει ότι… «Δεν μπορούμε, δεν θέλουμε και δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από το ανθρώπινο σφάλμα», ενώ προσπαθεί να παρουσιάσει και ως «ατυχή συγκυρία» του δυστύχημα, αφού τάχα έγινε λίγους μήνες πριν λειτουργήσει το Ψηφιακό Σύστημα Ελέγχου. Αυτά, κι ενώ οι εργαζόμενοι προειδοποιούν για χρόνια, ενώ ακόμα λείπουν και στοιχειώδη μέτρα ασφάλειας όπως και το απαραίτητο προσωπικό, αφού αντιμετωπίζονται ως κόστος για το κεφάλαιο και το κράτος του.

Κατά τα άλλα για να παρουσιάσει ότι η κυβέρνηση τάχα πήρε το μάθημα, γράφει ότι «ο αρμόδιος υπουργός θα ανακοινώσει παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων μέχρι να ολοκληρωθεί το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διοίκησης» – μερικά μπαλώματα στάχτη στα μάτια – και ότι ο ίδιος θα ζητήσει «από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από φίλες χώρες τη συνδρομή τους σε τεχνογνωσία, ώστε να αποκτήσουμε, επιτέλους, σύγχρονα τρένα. Και θα αγωνιστώ για να έχουμε πρόσθετη κοινοτική χρηματοδότηση προκειμένου να συντηρηθεί και να αναβαθμιστεί γρήγορα το υφιστάμενο δίκτυο». Υπόσχεται δηλαδή «αναβάθμιση» που καμία σχέση δεν έχει με την ασφαλή και φτηνή μεταφορά του λαού, αλλά με τους στόχους του κεφαλαίου για «Ελλάδα – κόμβο» μεταφορών και σιδηροδρομικές μεταφορές εμπόρευμα που έχουν στον πάτο της λίστας τις λαϊκές ανάγκες.

Ενώ το θράσος πιάνει πάτο, όταν προσπαθεί να καπηλευτεί ακόμα και την λαϊκή αλληλεγγύη, αλλά και να διαστρεβλώσει το μήνυμα που στέλνουν οι χιλιάδες λαού και νεολαίας που κινητοποιούνται λέγοντας πως «υπάρχει κι άλλη Ελλάδα» και αυτή την είδε «στους επιβάτες που ρίσκαραν τη ζωή τους για να σώσουν τους συνεπιβάτες τους. Στις Ελληνίδες και τους Έλληνες που έσπευσαν ενωμένοι να δώσουν αίμα. Αλλά και στα νέα παιδιά που διαδήλωσαν βουβά και ειρηνικά, κρατώντας ένα κερί και με σύνθημα “φταίει η κακιά η (χ)ώρα”. Ένα σύνθημα που η αλήθεια του μας πονά όλους». Καμία σχέση βέβαια δεν έχουν ο ίδιος, η κυβέρνηση της ΝΔ και οι προηγούμενες, με τους χιλιάδες που κινητοποιούνται δείχνοντας τον ένοχο, την πολιτική που υπηρετούν όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις και θυσιάζει ζωές στο βωμό της καπιταλιστικής κερδοφορίας.

«Τσε Γκεβάρα, πρεσβευτής της Επανάστασης», του Νίκου Μόττα