Η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα στην Αθήνα έχει ξεκινήσει από το πρωί, με την Τροχαία να έχει λάβει αυξημένα για την πρόληψη ατυχημάτων. Η κίνηση είναι αυξημένη στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ χωρίς προβλήματα πραγματοποιείται η κίνηση των οχημάτων στην Αθηνών- Λαμίας στο ρεύμα προς Αθήνα.
Η Τροχαία έχει λάβει αυξημένα για την ασφαλή επιστροφή τους και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων
Η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα αναμένεται να κορυφωθεί μέσα στις επόμενες ώρες, ωστόσο δεν αποκλείεται να μοιραστεί λόγω του τριημέρου της Πρωτομαγιάς που ακολουθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές τις μέρες έφυγαν από την Αθήνα περίπου 325.000 οχήματα, ενώ το 2019 – πριν τα μέτρα για την πανδημία του κορονοϊού – είχαν φύγει 217.000.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα από τις 12:00 έως τις 22:00 ισχύει για το ρεύμα εισόδου απαγόρευση κίνησης των φορτηγών αυτοκινήτων μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, ενώ την Τρίτη (26/4) η απαγόρευση θα ισχύει από τις 11:00 έως τις 23:00.
Τέλος, η Τροχαία σε ανακοίνωση της επισημαίνει ότι η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών και απευθύνει έκκληση στους οδηγούς να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σίγουρα αρκετοί οδηγοί έχουμε ζήσει μποτιλιαρίσματα κατά τη διάρκεια των γιορτών ‑ακόμη περισσότερο το Πάσχα, πηγαίνοντας ή γυρνώντας όπως συμβαίνει τώρα …
Αυτές οι 3–4 ώρες ουρά είναι απλή οδοντόκρεμα.
Το καλό traffic jam είναι να αρχίσουμε να μετράμε σε μέρες.
Το μεγαλύτερο το επικότερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών που έχει καταγραφεί μέχρι τώρα είναι φυικά στη χώρα των μεγάλων αντιθέσεων στην καπιταλιστική Κίνα το 2010 που έμεινε… “ζωντανό” 10–12 ημέρες!! στον Εθνικό Αυτοκινητόδρομο 110 κατά την επιστροφή Κινέζων στο Πεκίνο ‑όπως καλή ώρα, από διακοπές.
Το μήκος του ξεπέρασε τα 100 χιλιόμετρα και μάλιστα υπάρχουν αναφορές οδηγών που λένε ότι έμειναν κολλημένοι 3–5 μέρες, ενώ άλλοι αναφέρουν ότι έκαναν μόλις… ένα χιλιόμετρο κάθε μέρα!
Το επικό αυτό made in China traffic jam αποδίδεται στην εκρηκτική άνοδο πωλήσεων αυτοκινήτων, χωρίς να υπάρξει και ανάλογη πρόβλεψη για την δημιουργία δρόμων (στον Α110 παρατηρούνταν αύξηση της κυκλοφορίας >40% σε ετήσια βάση, ενώ τη συγκεκριμένη ημέρα ο όγκος των αυτοκινήτων ξεπερνούσε κατά 60% τον μέγιστο δυνατό που μπορούσε να διαχειριστεί ο –μεγέθους πίστας απογείωσης αυτοκινητόδρομος).