Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΑΣΓΜΕ: Δε θα γίνουν τα παιδιά μας viral πρωταγωνιστές σε show!

Την αντί­θε­σή της στην τρο­πο­λο­γία του υπουρ­γεί­ου Παι­δεί­ας για ζωντα­νή ανα­με­τά­δο­ση του μαθή­μα­το­ςμέ­σα από τις σχο­λι­κές αίθου­σες εκφρά­ζει με ανα­κοί­νω­σή της η Ανώ­τα­τη Συνο­μο­σπον­δία Γονέ­ων Μαθη­τών Ελλά­δας (ΑΣΓΜΕ) καλώ­ντας τις Ομο­σπον­δί­ες, τις Ενώ­σεις και τους Συλ­λό­γους Γονέ­ων να συμ­βάλ­λουν στην ακύ­ρω­σή της την πρά­ξη. Ανα­λυ­τι­κά, στη σχε­τι­κή ανα­κοί­νω­σή της σημειώνει:

«Το υπουρ­γείο Παι­δεί­ας για άλλη μια φορά σαν τον κλέ­φτη φέρ­νει τρο­πο­λο­γία που προ­βλέ­πει την ταυ­τό­χρο­νη δια ζώσης διδα­σκα­λία και την σύγ­χρο­νη εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­ση μέσα από την ζωντα­νή ανα­με­τά­δο­ση του μαθή­μα­τος από την τάξη.

Ως ΔΣ της ΑΣΓΜΕ θεω­ρού­με ότι αυτή η τρο­πο­λο­γία είναι το “κερα­σά­κι στην τούρ­τα” της αντιεκ­παι­δευ­τι­κής πολι­τι­κής του ΥΠΑΙΘ. Είναι άκρως αντι­παι­δα­γω­γι­κή. Παρα­βιά­ζει τα προ­σω­πι­κά δεδο­μέ­να μαθη­τών και εκπαι­δευ­τι­κών και δεν έχει καμία σχέ­ση με την εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­ση. Δεν υπάρ­χει καμία δικλεί­δα ασφα­λεί­ας ότι το μάθη­μα δεν θα κατα­γρά­φε­ται, αφού δεν μπο­ρεί να ελεγ­χθεί από τον ίδιο τον εκπαι­δευ­τι­κό. Θεω­ρού­με ότι θα δημιουρ­γή­σει επι­πλέ­ον προ­βλή­μα­τα στην εκπαι­δευ­τι­κή συμπε­ρι­φο­ρά και στην ψυχο­λο­γία των μαθητών.

Ουσια­στι­κά το υπουρ­γείο Παι­δεί­ας υπο­βαθ­μί­ζει την ήδη υπο­βαθ­μι­σμέ­νη εκπαί­δευ­ση που έχουν σήμε­ρα τα παι­διά μας μετα­τρέ­πο­ντας τα σχο­λι­κά μαθή­μα­τα σε “big brother”. Καλού­με τις Ομο­σπον­δί­ες, τις Ενώ­σεις και τους Συλ­λό­γους μαζί με τους εκπαι­δευ­τι­κούς και τους μαθη­τές να εκφρά­σουν την αντί­θε­σή τους και τη μη εφαρ­μο­γή της τρο­πο­λο­γί­ας αυτής στην πράξη».

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο