Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Γαλλία — Vs Google σημειώσατε 1! ας γελάσουμε…

Ξεσκί­στη­καν από νωρίς χτες το πρωί τα αστι­κά ΜΜΕ –στη συνέ­χεια «τσί­μπη­σαν» και κάποια του «ευρύ­τε­ρου προ­ο­δευ­τι­κού χώρου» ανα­πα­ρά­γο­ντας την (δήθεν) μεγά­λη είδηση
Γαλ­λία: Πρό­στι­μο 220 εκατ. ευρώ στην Google (οι πλέ­ον σοβαροφανείς)
Σφα­λιά­ρα στη Google με πρό­στι­μο (οι «επα­να­στά­τες» κλπ γρα­φι­κοί)… Καμπά­να ‑μαμούθ στη Γαλ­λία — Πρό­στι­μο στην για αθέ­μι­το αντα­γω­νι­σμό … Γαλ­λία — Google: Πρό­στι­μο €220 εκατ. και αλλα­γή πολι­τι­κής με κερα­σά­κι το Γαλ­λία Google, σημειώ­σα­τε 1! | Moneyreview.gr (Καθημερινή)Περιληπτικά το θέμα: μετά την έρευ­να (;;) της Γαλ­λι­κής Αρχής Αντα­γω­νι­σμού (L’Autorité de la concurrence), «απο­κα­λύ­φθη­κε» ότι ο γιγα­ντιαί­ος τεχνο­λο­γι­κός κολοσ­σός παρα­βί­α­ζε τους αντι­μο­νο­πω­λια­κούς κανό­νες της δια­δι­κτυα­κής διαφήμισης.
Όπως απο­δεί­χθη­κε –λέει η ανα­κοί­νω­ση, «η Google παρέ­πε­μπε τις επι­χει­ρή­σεις για δια­φη­μί­σεις στις δικές της υπη­ρε­σί­ες, ωθού­με­νη σε δια­κρί­σεις εις βάρος άλλων αντα­γω­νι­στι­κών εται­ρειών» και σύμ­φω­να με τις ρυθ­μι­στι­κές αρχές της Γαλ­λί­ας «οι αντί­πα­λοι της Google υπέ­φε­ραν με τις πρα­κτι­κές της»…
Η Isabelle de Silva (επι­κε­φα­λής της γαλ­λι­κής Αρχής Αντα­γω­νι­σμού, τόνι­σε πως (…)
«Η από­φα­ση για το πρό­στι­μο στην Google είναι ιδιαι­τέ­ρως σημα­ντι­κή, καθώς είναι η πρώ­τη παγκο­σμί­ως που αντι­με­τω­πί­ζει το ζήτη­μα των πολύ­πλο­κων αλγο­ριθ­μι­κών δια­δι­κα­σιών δημο­πρα­σί­ας για τη δια­δι­κτυα­κή διαφήμιση.
Αυτές οι πολύ σοβα­ρές πρα­κτι­κές έχουν τιμω­ρή­σει τον αντα­γω­νι­σμό στην ανα­δυό­με­νη αγο­ρά δια­φή­μι­σης στο δια­δί­κτυο και έχουν επι­τρέ­ψει στην Google όχι μόνο να δια­τη­ρή­σει αλλά και να εδραιώ­σει τη δεσπό­ζου­σα θέση της.
Αυτή η κύρω­ση και αυτές οι δεσμεύ­σεις θα κατα­στή­σουν δυνα­τή την απο­κα­τά­στα­ση ισό­τι­μων όρων αντα­γω­νι­σμού και την ικα­νό­τη­τα των εκδο­τών να αξιο­ποι­ή­σουν στο έπα­κρο τους δια­φη­μι­στι­κούς τους χώρους».
Στον αντί­λο­γο, η Google –που δεν ιδρώ­νει το αυτί της με κάτι τέτοια «εξή­γη­σε» ότι θα αλλά­ξει τους κανό­νες δια­φή­μι­σης, προ­σφέ­ρο­ντας στους εκδό­τες «αυξη­μέ­νη ευε­λι­ξία» και βελ­τιώ­νο­ντας τη λει­τουρ­γία μετα­ξύ του Ad Manager και άλλων δια­φη­μι­στι­κών πλατφορμών.google Blog post

Ανα­λυ­τι­κά:
Η Google, η οποία δεν αμφι­σβή­τη­σε τα γεγο­νό­τα, «τα βρή­κε» με την Αρχή, η οποία δέχθη­κε το αίτη­μά της και επί­σης πρό­τει­νε απο­δε­κτές δεσμεύ­σεις (σσ. «συμ­φω­νία κυρί­ων»), που θα αλλά­ξουν ριζι­κά τον τρό­πο λει­τουρ­γί­ας της δια­φη­μι­στι­κής υπη­ρε­σί­ας DFP και της πλατ­φόρ­μας πωλή­σε­ων AdX.

Μετά από παρα­πο­μπές από την News Corp Inc., τον όμι­λο Le Figaro (1) και τον όμι­λο Rossel La Voix, η Αρχή Αντα­γω­νι­σμού εκδί­δει σήμε­ρα από­φα­ση με την οποία επι­βάλ­λει κυρώ­σεις στην Google, έως 220 εκα­τομ­μύ­ρια ευρώ, για κατά­χρη­ση της δεσπό­ζου­σας θέσης της στην αγο­ρά δια­κο­μι­στών δια­φη­μί­σε­ων για ιστο­σε­λί­δες και εφαρ­μο­γές σε κινητά.
Η Αρχή σημεί­ω­σε ότι η Google έχει χορη­γή­σει προ­νο­μια­κή μετα­χεί­ρι­ση στις ιδιό­κτη­τες τεχνο­λο­γί­ες της που προ­σφέ­ρο­νται με την επω­νυ­μία Google Ad Manager, τόσο όσον αφο­ρά τη λει­τουρ­γία του δια­κο­μι­στή δια­φη­μί­σε­ων DFP (που επι­τρέ­πει στους ιστό­το­πους και στις εφαρ­μο­γές να πωλούν τις δια­φη­μί­σεις τους στο χώρο) όσο και τις πωλή­σεις της μέσω της πλατ­φόρ­μας SSP AdX (η οποία οργα­νώ­νει δια­δι­κα­σί­ες δημο­πρα­σί­ας που επι­τρέ­πουν στα ΜΜΕ να πωλούν τις «εμφα­νί­σεις» ή δια­φη­μι­στι­κά τους σε δια­φη­μι­ζό­με­νους) εις βάρος των του ελεύ­θε­ρου σωστού ανταγωνισμού.

google adxΟι εν λόγω πρα­κτι­κές είναι ιδιαί­τε­ρα σοβα­ρές επει­δή έχουν προ­κα­λέ­σει βλά­βη στους αντα­γω­νι­στές της Google στην αγο­ρά SSP και τους δημιουρ­γούς ιστό­το­πων και εφαρ­μο­γών για κινη­τά. Μετα­ξύ αυτών, οι ομά­δες ΜΜΕ-τύπου, συμπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νων εκεί­νων της παρα­πο­μπής στην Αρχή — επη­ρε­ά­στη­καν, με το οικο­νο­μι­κό τους μοντέ­λο να εξα­σθε­νεί επί­σης έντο­να από τη μεί­ω­ση των πωλή­σε­ων των εντύ­πων τους και τη μεί­ω­ση των σχε­τι­κών δια­φη­μι­στι­κών εσόδων.
Η Αρχή υπεν­θυ­μί­ζει ότι μια εται­ρεία που κατέ­χει δεσπό­ζου­σα θέση έχει ιδιαί­τε­ρη ευθύ­νη να μην υπο­νο­μεύ­ει, με συμπε­ρι­φο­ρές που –σε πρώ­τη ματιά, δεν σχε­τί­ζο­νται με τον αντα­γω­νι­σμό επί της ουσί­ας, ευθύ­νη για απο­τε­λε­σμα­τι­κό αλλά χωρίς στρε­βλώ­σεις αντα­γω­νι­σμό (σσ. τι εννο­εί άρα­γε; Κάτι σαν ευγε­νή άμιλ­λα μετα­ξύ θηρίων;)
Η Αρχή έχει απο­δε­χθεί αυτές τις δεσμεύ­σεις και τις καθι­στά δεσμευ­τι­κές στην από­φα­σή της.
Η Google, που δεν αμφι­σβή­τη­σε τα γεγο­νό­τα, θέλη­σε να επω­φε­λη­θεί από τη δια­δι­κα­σία διαι­τη­σί­ας και η Αρχή ικα­νο­ποί­η­σε το αίτη­μά της.
Η Google προ­σέ­φε­ρε (σσ. θαυ­μά­στε ορο­λο­γία!) δεσμεύ­σεις για τη βελ­τί­ω­ση της δια­λει­τουρ­γι­κό­τη­τας των υπη­ρε­σιών Google Ad Manager με λύσεις πλατ­φόρ­μας δια­κο­μι­στή δια­φη­μί­σε­ων τρί­των και δια­φη­μι­στι­κών χώρων με τελι­κές δια­τά­ξεις που την ευνοούν.

Η Isabelle de Silva,  Πρό­ε­δρος της επι­τρο­πής δήλω­σε με την ευκαι­ρία αυτής της απόφασης:
«Η από­φα­ση με την οποία επι­βάλ­λο­νται κυρώ­σεις στην Google έχει πολύ ιδιαί­τε­ρο νόη­μα, επει­δή είναι η πρώ­τη από­φα­ση στον κόσμο που εξε­τά­ζει πολύ­πλο­κες αλγο­ριθ­μι­κές δια­δι­κα­σί­ες στο πεδίο της διαφήμισης.
Η ιδιαί­τε­ρα γρή­γο­ρη έρευ­να απο­κά­λυ­ψε δια­δι­κα­σί­ες με τις οποί­ες η Google, βασι­ζό­με­νη στη σημα­ντι­κή κυριαρ­χία της σε δια­κο­μι­στές δια­φη­μί­σε­ων για ιστό­το­πους και εφαρ­μο­γές, ξεπέ­ρα­σε τους αντα­γω­νι­στές της (…) με πολύ κακές πρα­κτι­κές που προ­ξε­νού­σαν βλά­βη (σσ. ont pénalisé –ποι­νι­κο­ποιού­σαν) τον αντα­γω­νι­σμό στην ανα­δυό­με­νη αγο­ρά δια­φη­μί­σε­ων στο δια­δί­κτυο και επέ­τρε­ψαν στην Google όχι μόνο να δια­τη­ρή­σει αλλά και να βελ­τιώ­σει τη δεσπό­ζου­σα θέση της. Αυτή η κύρω­ση και αυτές οι δεσμεύ­σεις θα επι­τρέ­ψουν την απο­κα­τά­στα­ση ισό­τι­μων όρων για όλους τους παί­κτες και την ικα­νό­τη­τα των εκδο­τών να αξιο­ποι­ή­σουν στο έπα­κρο τον δια­φη­μι­στι­κό τους χώρο.»
(1) Ο όμι­λος Le Figaro απέ­συ­ρε την παρα­πο­μπή του στις 6 Νοεμ­βρί­ου 2020.

Cookies ένας ακόμη Δούρειος Ίππος

Τα λεγό­με­να Trojans είναι «παλιά όσο η λάσπη» απο­τε­λώ­ντας την πιο κοι­νή κατη­γο­ρία κακό­βου­λου λογι­σμι­κού. Χρη­σι­μο­ποιού­νται για να ανοί­ξουν “κερ­κό­πορ­τες” σε ένα σύστη­μα με σκο­πό οι επι­τι­θέ­με­νοι να απο­κτή­σουν τον έλεγ­χο του υπο­λο­γι­στή, υπο­κλέ­πτο­ντας προ­σω­πι­κά δεδο­μέ­να του χρή­στη, με γενι­κά «κακό­βου­λους» σκοπούς.
Ένα από τα πρώ­τα Trojans που έγι­νε ευρέ­ως γνω­στό και μάλι­στα, ήταν το πρώ­το ransomware της ιστο­ρί­ας, ήταν το «Trojan-AIDS» (1989). Ο κακό­βου­λος κώδι­κας δια­νε­μή­θη­κε μέσω ταχυ­δρο­μεί­ου σε χιλιά­δες δισκέ­τες που υπο­τί­θε­ται ότι περιεί­χαν μια δια­δρα­στι­κή βάση δεδο­μέ­νων που σχε­τί­ζε­ται με το AIDS. Το πρό­γραμ­μα περί­με­νε 90 κύκλους επα­νεκ­κί­νη­σης και στη συνέ­χεια κρυ­πτο­γρα­φού­σε τα περισ­σό­τε­ρα από τα ονό­μα­τα αρχεί­ων στον ριζι­κό κατά­λο­γο του υπο­λο­γι­στή. Για να κατα­φέ­ρουν οι χρή­στες να ανα­κτή­σουν τα δεδο­μέ­να τους, έπρε­πε να κατα­βά­λουν λύτρα ύψους 189 ή 378 δολα­ρί­ων σε μια ταχυ­δρο­μι­κή θυρί­δα στον Παναμά.AIDS Trojan or PC Cyborg Ransomware

Το δια­βό­η­το spyware FinFisher (ονο­μά­ζε­ται επί­σης FinSpy) είναι ένα άλλο χαρα­κτη­ρι­στι­κό παρά­δειγ­μα Trojan. Είναι γνω­στό για τις εκτε­τα­μέ­νες δυνα­τό­τη­τες κατα­σκο­πεί­ας, την κακό­βου­λη χρή­ση κάμε­ρας, μικρο­φώ­νων, keylogging και της δυνα­τό­τη­τας εξα­γω­γής αρχείων.
Για να κρύ­ψει τον πραγ­μα­τι­κό σκο­πό του, το FinFisher χρη­σι­μο­ποιεί διά­φο­ρες τεχνι­κές λού­φας και παραλ­λα­γής, όπως αρχείο εγκα­τά­στα­σης δημο­φι­λών και νόμι­μων προ­γραμ­μά­των εφαρ­μο­γών περι­ή­γη­σης και ανα­πα­ρα­γω­γής πολυ­μέ­σων. Έχει επί­σης δια­νε­μη­θεί μέσω μηνυ­μά­των ηλε­κτρο­νι­κού ταχυ­δρο­μεί­ου με ψεύ­τι­κα συνημ­μέ­να ή ψεύ­τι­κες ενη­με­ρώ­σεις λογισμικού.
Ωστό­σο, τα trojans δεν απο­τε­λούν απει­λή απο­κλει­στι­κά για επι­τρα­πέ­ζιους ή φορη­τούς υπο­λο­γι­στές. Ένα μεγά­λο τμή­μα του σημε­ρι­νού κακό­βου­λου λογι­σμι­κού που απευ­θύ­νε­ται σε φορη­τές συσκευ­ές (ιδιαί­τε­ρα στην πλατ­φόρ­μα Android) ανή­κει επί­σης σε αυτήν την κατηγορία.
Το DoubleLocker ήταν μια προηγ­μέ­νη οικο­γέ­νεια ransomware που μεταμ­φιέ­στη­κε ως ενη­μέ­ρω­ση του Adobe Flash Player. Κατά­φε­ρε να διεισ­δύ­σει σε φορη­τές συσκευ­ές μέσω υπη­ρε­σιών προ­σβα­σι­μό­τη­τας, κρυ­πτο­γρά­φη­σε τα δεδο­μέ­να και κλεί­δω­σε την οθό­νη τους χρη­σι­μο­ποιώ­ντας έναν τυχαίο κωδι­κό PIN. Στη συνέ­χεια, οι επι­τι­θέ­με­νοι απαί­τη­σαν λύτρα σε bitcoin για να ξεκλει­δώ­σουν τη συσκευή και να απε­λευ­θε­ρώ­σουν τα προ­σω­πι­κά δεδομένα.

Τα ΕΕ 🇪🇺  cookies 🍪🤓  εδώ

googleΚαι μετά ήρθε η Google

Τα παρα­πά­νω Trojans ανή­κουν πλέ­ον στην επο­χή του κάρ­βου­νου. Οι νέες γενιές έχουν να κάνουν με τις εξε­λί­ξεις στο δια­δί­κτυο και τη μάχη που δίνε­ται εκεί, μετα­ξύ των μεγά­λων μονο­πω­λια­κών ομί­λων — «θηρί­ων».
Η εμφά­νι­ση και καθιέ­ρω­ση των έξυ­πνων (smart phones) τηλε­φώ­νων και τάμπλετ άλλα­ξε τελεί­ως τα δεδο­μέ­να. Ξεκι­νώ­ντας από τα «προϊ­στο­ρι­κά» Nokia 9000 (1996), Ericsson GS 88 “Penelope” (1997), Palm Inc. Kyocera 6035 (2001), HP iPAQ h6315 (2004) φτά­σα­με στο σημείο – σταθ­μό το 2007, όταν η Apple Inc. κυκλο­φό­ρη­σε το iPhone, ένα κινη­τό τηλέ­φω­νο που έφε­ρε την multi-touch οθό­νη (οθό­νη αφής) και τη δυνα­μι­κή είσο­δο της Κίνας, όπου ήδη το 2012 τα έξυ­πνα τηλέ­φω­να αντι­προ­σώ­πευαν το 51% των απο­στο­λών συσκευών με την τερά­στια εσω­τε­ρι­κά αγο­ρά και σήμε­ρα πρω­τα­θλή­τρια της 5G.
Το 2003 εμφα­νί­ζε­ται το λει­τουρ­γι­κό σύστη­μα Android που αγο­ρά­ζε­ται «πακέ­το» (Android Inc) το 2005 από την Google και ανα­τρέ­πει τα πάντα –ήδη το 2013–14 στα 10 smart, τα 8 ήταν Android.

Στην ελλη­νι­κή αγο­ρά το 2020 που­λή­θη­καν κάπου 1.500.000 smartphones (~400.000€!) …κάτι λιγό­τε­ρα από το 2019, με τη Samsung στην πρώ­τη θέση (32%), ενι­σχυ­μέ­να % Xiaomi (24% από 15%) –Apple (8,6% από 6%), ενώ η Huawei, η οποία δέχτη­κε μεγά­λη πίε­ση λόγω της «απα­γό­ρευ­σης» να χρη­σι­μο­ποιεί στα νέα μοντέ­λα της τις υπη­ρε­σί­ες Google, δεί­χνει να αντέ­χει περισ­σό­τε­ρο από ότι περί­με­ναν οι ανα­λυ­τές της αγοράς.
Από τους υπό­λοι­πους κατα­σκευα­στές μόλις δύο έχουν μερί­διο άνω του 2%.google cookies

Το παιχνίδι των προστίμων

Προϊ­στο­ρία:
20-Δεκ-2019 ¡ Πρό­στι­μο 220 εκα­τομ­μυ­ρί­ων ευρώ επι­βλή­θη­κε στην Google
10-Δεκ-2020 ¡ Γαλ­λι­κό πρό­στι­μο 150 εκατ. ευρώ στη Google για ασα­φείς κανό­νες περί διαφημίσεων
Το μεγα­λύ­τε­ρο πρό­στι­μο που έχει επι­βάλ­λει ποτέ η Γαλ­λία σε εται­ρεία τεχνο­λο­γί­ας, ύψους 100 εκατ. ευρώ, καλεί­ται να κατα­βάλ­λει η Google για την παρά­νο­μη χρή­ση cookies («μπι­σκο­τά­κια»), μικρών αρχεί­ων που παρα­κο­λου­θούν τη συμπε­ρι­φο­ρά του χρήστη.
Για παρά­βα­ση των ίδιων κανο­νι­σμών επι­βλή­θη­κε πρό­στι­μο 35 εκατ. ευρώ στην Amazon.
Η Εθνι­κή Επι­τρο­πή Πλη­ρο­φο­ρι­κής και Ελευ­θε­ριών (CNIL) δια­πί­στω­σε ότι οι γαλ­λι­κοί ιστό­το­ποι των δύο εται­ρειών δεν ζητούν τη συναί­νε­ση των επι­σκε­πτών πριν απο­θη­κεύ­σουν στους υπο­λο­γι­στές τους τα επί­μα­χα cookies.
Οι Google και Amazon δεν παρεί­χαν σαφή πλη­ρο­φό­ρη­ση στους χρή­στες για το πώς οι χρη­σι­μο­ποιούν τα cookies, ούτε για το πώς οι χρή­στες μπο­ρούν να αρνη­θούν τα cookies, ανα­κοί­νω­σε η ρυθ­μι­στι­κή αρχή.
Η CNIL απέρ­ρι­ψε τoν ισχυ­ρι­σμό των εται­ρειών ότι δεν εμπί­πτουν στη δικαιο­δο­σία τους, επει­δή … οι ευρω­παϊ­κές έδρες τους βρί­σκο­νται στην Ιρλαν­δία και το Λουξεμβούργο.
Η ρυθ­μι­στι­κή αρχή ανα­κοί­νω­σε πως το πρό­στι­μο της Google πρέ­πει να κατα­βλη­θεί στο μεγα­λύ­τε­ρο μέρος του (60 εκατ. ευρώ) από την αμε­ρι­κα­νι­κή Google LLC και το υπό­λοι­πο (40 εκατ. ευρώ) από την Google Ireland Limited που έχει την έδρα της στην ΕΕ ενώ το πρό­στι­μο της Amazon πρέ­πει να κατα­βλη­θεί από την έδρα της στο Λουξεμβούργο.
Η CNIL ανα­κοί­νω­σε πως οι εται­ρεί­ες έχουν προ­θε­σμία τριών μηνών για να αλλά­ξουν τα ενη­με­ρω­τι­κά σημειώ­μα­τα (banner) στις ιστο­σε­λί­δες τους. Αν δεν το πρά­ξουν, θα βρε­θούν αντι­μέ­τω­πες με επι­πλέ­ον πρό­στι­μο 100.000 ευρώ την ημέ­ρα μέχρι να συμμορφωθούν.
Το πρό­στι­μο που επι­βλή­θη­κε στην Google είναι το υψη­λό­τε­ρο που έχει επι­βλη­θεί ποτέ από την CNIL, δήλω­σε εκπρό­σω­πος της ρυθ­μι­στι­κής αρχής.
Η Google από την πλευ­ρά της ανέ­φε­ρε: «Επι­μέ­νου­με ότι ενη­με­ρώ­νου­με τους χρή­στες και τους προ­σφέ­ρου­με σαφή δυνα­τό­τη­τα ελέγ­χου, ενώ παρέ­χου­με ισχυ­ρή εσω­τε­ρι­κή δια­χεί­ρι­ση δεδο­μέ­νων, ασφα­λή υπο­δο­μή και πάνω απ’ όλα χρή­σι­μα προϊόντα».Googleplex Google Headquarters

H Google LLC ‑25 χρό­νια μετά την ίδρυ­σή της, είναι σήμε­ρα η μεγα­λύ­τε­ρη εται­ρεία δια­δι­κτυα­κών υπη­ρε­σιών με στό­χο (σσ. «απο­στο­λή» τον ονο­μά­ζει) «να οργα­νώ­σει όλες τις πλη­ρο­φο­ρί­ες του κόσμου και να τις κάνει παγκό­σμια δια­θέ­σι­μες» |>Our mission is to organize the world’s information and make it universally accessible and useful<|.
Σλό­γκαν «Do the right thing» μητρι­κή έχει την Alphabet Inc.
Τα κεντρι­κά της γρα­φεία (Καλι­φόρ­νια) είναι το περί­φη­μο γκέ­το Googleplex έχει –λέει, 140.000 υπαλ­λή­λους –μπο­ρεί και 10πλάσιους (με δεδο­μέ­νο πως από κάτω υπάρ­χουν πολ­λές μικρές και μεγά­λες εται­ρί­ες –πχ. η YouTube με 96.000 εργα­ζό­με­νους).alphabet google employeesΑπό τα παρα­πά­νω φαί­νε­ται για τι είδους καπι­τα­λι­στι­κό όμι­λο – μεγα­θή­ριο μιλά­με: Φέτος για πρώ­τη φορά στή­θη­κε το Συν­δι­κά­το Εργα­ζο­μέ­νων στην «Alphabet» (Alphabet Workers Union, AWU), μετά από προ­σπά­θειες του­λά­χι­στον δύο χρό­νων. , πάνω από 200 εργα­ζό­με­νοι σε εται­ρεί­ες του πολυ­ε­θνι­κού μονο­πω­λί­ου τεχνο­λο­γί­ας «Alphabet», μητρι­κής εται­ρεί­ας της «Google», στις 4 Γενά­ρη προ­χώ­ρη­σαν και επί­ση­μα στη συγκρό­τη­ση συνδικάτου.Το 2014 εκτε­νές δημο­σί­ευ­μα των βρε­τα­νι­κών «Financial Times» μιλού­σε για τη μάχη Google-Goldman Sachs στην αρέ­να του αντα­γω­νι­σμού με μονο­πω­λια­κούς ομί­λους που δρα­στη­ριο­ποιού­νται στο χώρο της Ενέρ­γειας, της πολε­μι­κής βιο­μη­χα­νί­ας κ.λπ. εν όψει των αμε­ρι­κά­νι­κων εκλο­γών (απλό­χε­ρες χορη­γί­ες), με παί­κτες –μετα­ξύ άλλων Μicrosoft, Facebook κλπ.
Αυτά για τη δια­σφά­λι­ση νομο­θε­τη­μά­των που θα μειώ­νουν τη φορο­λο­γία των τεχνο­λο­γι­κών κολοσ­σών, θα ενθαρ­ρύ­νουν τη μετα­νά­στευ­ση φθη­νού επι­στη­μο­νι­κού και τεχνο­λο­γι­κού προ­σω­πι­κού από ανα­πτυσ­σό­με­νες χώρες και θα αφή­νουν στο απυ­ρό­βλη­το τη μαζι­κή συλ­λο­γή, ανά­λυ­ση, εκμε­τάλ­λευ­ση και «εκποί­η­ση» των προ­σω­πι­κών δεδο­μέ­νων εκα­το­ντά­δων εκα­τομ­μυ­ρί­ων πολιτών…google people

Ήδη το 2012 ο καθη­γη­τής του πολυ­τε­χνεί­ου Caltech των ΗΠΑ, Τζον Πρέ­σκιλ, προ­έ­βλε­ψε τη μάχη για την «κβα­ντι­κή υπεροχή».
Δηλα­δή πως κάποια στιγ­μή οι κβα­ντι­κοί υπο­λο­γι­στές θα μπο­ρούν να κάνουν πράγ­μα­τα που δεν μπο­ρούν οι κλα­σι­κοί –όσο «μεγά­λοι» και «δυνα­τοί» κι αν είναι ψηφια­κοί υπολογιστές.
Τον Οκτώ­βρη του 2019 η Google ανα­κοί­νω­σε ότι πέτυ­χε τη λεγό­με­νη «κβα­ντι­κή υπε­ρο­χή» με τον Sycamore ( με επε­ξερ­γα­στή 54 qubit, εκτέ­λε­σαν μέσα σε 200 δευ­τε­ρό­λε­πτα έναν υπο­λο­γι­σμό που ο γρη­γο­ρό­τε­ρος ψηφια­κός υπε­ρυ­πο­λο­γι­στής θα χρεια­ζό­ταν 10.000 χρό­νια), ενώ έσκα­σαν μύτη IBM και Microsoftgoogle maps timeline

Και να μην ξεχνά­με τον “μεγά­λο αδερ­φό” (Big Brother της νέας επο­χής) που ακού­ει στο όνο­μα Google Maps και σας ακο­λου­θεί “αθώα” παντού ‑μάλι­στα δεν το κρύ­βει, αν θέλε­τε ζητά­τε και timeline

Μετά τα παρα­πά­νω, είναι παρα­πά­νω από περιτ­τός ο σχο­λια­σμός των λεο­ντα­ρι­σμών της κάθε εθνι­κής επι­τρο­πής «δεο­ντο­λο­γί­ας». Εξάλ­λου η κάθε Google ξέρει να “τα βρί­σκει” όπου και όταν χρειά­ζε­ται κάνο­ντας και συμ­μά­χους στα “αντί­πα­λα” στρατόπεδα.
Καθό­λου τυχαία η επι­σή­μαν­ση ‑υπο­ση­μεί­ω­ση στην ανα­κοί­νω­ση της Γαλ­λι­κής Αρχής Αντα­γω­νι­σμού πως «ο όμι­λος Le Figaro απέ­συ­ρε την παρα­πο­μπή του στις 6 Νοεμ­βρί­ου 2020»
Φυσι­κά –πέρα από το γεγο­νός ότι ο κάθε υπάλ­λη­λος τύπου Isabelle de Silva, χρειά­ζε­ται να δίνει κάθε τόσο δια­πι­στευ­τή­ρια στο κρά­τος του και στην κυρί­αρ­χη (αστι­κή) τάξη

Πηγή-περισσότερα


Από την πλευ­ρά μας ‑καθη­με­ρι­νά σοφό­τε­ροι συνε­χί­ζου­με να δίνου­με τις “μικρές” και “μεγά­λεςμάχες

ΠΑΜΕ Όλοι στην απεργία στις 10 Ιούνη Να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο