Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Γολγοθάς για χιλιάδες οδηγούς και κατοίκους ο «ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ» της Αθήνας

Το κέντρο της Αθήνας απροσπέλαστο

Σε έναν μεγά­λο Γολ­γο­θά μετα­τρά­πη­κε ο λεγό­με­νος «Μεγά­λος Περί­πα­τος» της Αθή­νας, ένα σχέ­διο που υλο­ποι­ή­θη­κε βεβια­σμέ­να από τη διοί­κη­ση του δήμου Αθη­ναί­ων, χωρίς να υπάρ­χει ολο­κλη­ρω­μέ­νο χωρο­τα­ξι­κό σχέ­διο, ούτε ολο­κλη­ρω­μέ­νη μελέ­τη για τις παρεμ­βά­σεις που πραγ­μα­τι­κά χρειά­ζε­ται να γίνουν.

Οι παρεμ­βά­σεις ξεκί­νη­σαν από το Σάβ­βα­το με την πεζο­δρό­μη­ση της λεω­φό­ρου Βασ. Ολγας.
Τη Δευ­τέ­ρα, όπως ήταν φυσιο­λο­γι­κό, με τον κόσμο να κινεί­ται περισ­σό­τε­ρο στους δρό­μους με τα ΙΧ, δεδο­μέ­νων των συστά­σε­ων προ­κει­μέ­νου να απο­φεύ­γε­ται ο συνω­στι­σμός στα Μέσα Μαζι­κής Μετα­φο­ράς, κυριο­λε­κτι­κά προ­κλή­θη­κε μια απί­στευ­τη ταλαιπωρία.
Σημειώ­νου­με ότι δεν υπάρ­χει δακτύ­λιος, ενώ φαί­νε­ται πως η πρε­μού­ρα της διοί­κη­σης του δήμου αφο­ρά την εξυ­πη­ρέ­τη­ση του… του­ρι­στι­κού «περι­βάλ­λο­ντος», χωρίς να παίρ­νει υπό­ψη της τις ανά­γκες των κατοί­κων, των εργα­ζο­μέ­νων και των επαγ­γελ­μα­τιών της πόλης.

Είναι χαρα­κτη­ρι­στι­κό ότι μέχρι αργά το μεση­μέ­ρι χτες, υπήρ­χαν έντο­να κυκλο­φο­ρια­κά προ­βλή­μα­τα από το Σύνταγ­μα έως και την Πανε­πι­στη­μί­ου στο ύψος του σταθ­μού του Μετρό. Παράλ­λη­λα, με σοβα­ρά προ­βλή­μα­τα διε­ξα­γό­ταν η κυκλο­φο­ρία και στην περιο­χή των Εξαρ­χεί­ων και σε δρό­μους όπως η Σόλω­νος, η Ναυα­ρί­νου, η Σκου­φά, η Ιππο­κρά­τους, η Ομή­ρου και η Χαρι­λά­ου Τρι­κού­πη. Τα μεγα­λύ­τε­ρα προ­βλή­μα­τα παρα­τη­ρή­θη­καν τις ώρες αιχ­μής στην άνο­δο της Συγ­γρού από τον Αγιο Σώστη, στη Βασι­λίσ­σης Αμα­λί­ας και την Πανε­πι­στη­μί­ου, στη Βασι­λίσ­σης Σοφί­ας, στην Καλ­λιρ­ρό­ης και την Αλε­ξάν­δρας. Το μπο­τι­λιά­ρι­σμα και η αυξη­μέ­νη κίνη­ση παρα­τη­ρή­θη­καν ακό­μα και χιλιό­με­τρα από το κέντρο, αφού ήταν φυσιο­λο­γι­κό κεντρι­κές οδι­κές αρτη­ρί­ες όπως η Πατη­σί­ων και η Αχαρ­νών να είναι μπλοκαρισμένες.

Σύμ­φω­να με τον σχε­δια­σμό, στην Πανε­πι­στη­μί­ου δημιουρ­γού­νται πεζό­δρο­μος και ποδη­λα­τό­δρο­μος στις δύο από τις υφι­στά­με­νες λωρί­δες κυκλο­φο­ρί­ας μήκους 900 μέτρων, ενώ μία τρί­τη θα αφο­ρά απο­κλει­στι­κά σε χρή­ση από τα Μέσα Μαζι­κής Μεταφοράς.
Στό­χος του σχε­δια­σμού είναι να αυξη­θεί ο αριθ­μός των δρο­μο­λο­γί­ων των ΜΜΜ ώστε να μειω­θεί ο αριθ­μός των επι­βα­τών ανά δρομολόγιο.
Από την επό­με­νη βδο­μά­δα θα αρχί­σει η δια­μόρ­φω­ση της περιο­χής γύρω από την πλα­τεία Συντάγ­μα­τος, γεγο­νός που σημαί­νει ότι αν δεν υπάρ­ξει κατάλ­λη­λη προ­ε­τοι­μα­σία τόσο από την πλευ­ρά του δήμου Αθη­ναί­ων και της Τρο­χαί­ας, όσο και από την πλευ­ρά των οδη­γών, τα φαι­νό­με­να κυκλο­φο­ρια­κής συμ­φό­ρη­σης στους δρό­μους του κέντρου της πόλης θα συνε­χι­στούν ή και θα ενταθούν.

Από το δήμο Αθη­ναί­ων έγι­ναν κάποιες δηλώ­σεις περί υπο­μο­νής και καλύ­τε­ρης οργά­νω­σης, ωστό­σο προ­κα­λεί εντύ­πω­ση το γεγο­νός ότι έγι­νε και προ­σπά­θεια να μετα­το­πι­στεί το πρό­βλη­μα στη …μη προ­σαρ­μο­γή των κατοίκων.
Ενώ για την κατά­στα­ση της Δευ­τέ­ρας στε­λέ­χη του δήμου Αθη­ναί­ων ανέ­φε­ραν πως «μέρα με τη μέρα το σχέ­διο θα ανα­προ­σαρ­μό­ζε­ται.
Για παρά­δειγ­μα, μπο­ρεί σήμε­ρα η Πανε­πι­στη­μί­ου να είχε έναν αυξη­μέ­νο κυκλο­φο­ρια­κό φόρ­το, η Σόλω­νος ήταν ανοι­χτή, άρα ο κόσμος θα αρχί­σει να ανα­προ­σαρ­μό­ζει την κυκλο­φο­ρια­κή του συνή­θεια. Ζητού­με την κατα­νό­η­ση του κόσμου, για­τί αυτήν τη στιγ­μή πάμε να εφαρ­μό­σου­με τη μεγα­λύ­τε­ρη ίσως αστι­κή ανά­πλα­ση που έχει γίνει στο δήμο της Αθήνας.
Με τον Μεγά­λο Περί­πα­το κατα­φέρ­νου­με να απο­δώ­σου­με 7 χιλιό­με­τρα περι­πα­τη­τι­κών δια­δρο­μών, 3 χιλιό­με­τρα ποδη­λα­τι­κών δια­δρο­μών και σε σύνο­λο 50 χιλιά­δες στρέμ­μα­τα στο κέντρο της Αθή­νας ελεύ­θε­ρου δημό­σιου χώρου στους φυσι­κούς χρή­στες»
.
Από την πλευ­ρά της Τρο­χαί­ας, στε­λέ­χη της αρκέ­στη­καν στο σχο­λια­σμό …«κάθε αρχή και δύσκολη».

info Ατέχνως

Το σχέ­διο του Δήμου «Ο μεγά­λος (αρχαιο­λο­γι­κός) περί­πα­τος», ειση­γή­θη­κε σε έκτα­κτο Δημο­τι­κό Συμ­βού­λιο (11-Μαΐ­ου) με τη φιλο­δο­ξία «να αλλά­ξει το πρό­σω­πο της Αθή­νας στο κυκλο­φο­ρια­κό, αυξά­νο­ντας δρα­στι­κά τον δια­θέ­σι­μο δημό­σιο χώρο για τους πεζούς».
Βέβαια ισχύ­ει το «βλέ­πο­ντας και κάνο­ντας» πάντως σαν master plan προ­βλέ­πει ευρεί­ες αλλα­γές σε κεντρι­κούς άξο­νες του κέντρου της Αθή­νας με στό­χο «η πόλη να γίνει φιλι­κό­τε­ρη σε πεζούς και ποδη­λά­τες, σε βάρος του παρε­χό­με­νου στα οχή­μα­τα χώρου, παράλ­λη­λα επι­διώ­κε­ται η οδι­κή ασφά­λεια, η μεί­ω­ση των τρο­χαί­ων ατυ­χη­μά­των και η βελ­τί­ω­ση των επι­δό­σε­ων των μέσων μαζι­κής μεταφοράς».

ℹ️   Οι προ­τά­σεις Μπα­κο­γιάν­νη έχουν τρεις εφαρμογές:

  1. επέ­κτα­ση των πεζοδρομίων,
  2. πλή­ρης πεζο­δρό­μη­ση οδι­κών αρτη­ριών και
  3. προ­ώ­θη­ση των ΜΜΜ με νέες λεω­φο­ρειο­λω­ρί­δες και χρή­ση ποδη­λά­του «που σήμε­ρα είναι άγνω­στη λέξη στο κέντρο».

✔️  Πεζοδρόμια

  • Στην Πανε­πι­στη­μί­ου θα υπάρ­ξει δια­πλά­τυν­ση πεζο­δρο­μί­ων κατά 9 μέτρα (3 λωρί­δες) σε όλο το μήκος του δρό­μου με ειδι­κή πλέ­ον λωρί­δα για ποδη­λά­τες. Καταρ­γεί­ται η λεω­φο­ρειο­λω­ρί­δα αντί­θε­της ροής η οποία μετα­φέ­ρε­ται στην Ακα­δη­μί­ας. Με την παρέμ­βα­ση αυτή ανα­δει­κνύ­ε­ται η «Τρι­λο­γία» (Εθνι­κή Βιβλιο­θή­κη, Πανε­πι­στή­μιο, Ακα­δη­μία Αθη­νών) και οι γύρω οδοί.
  • Η πλα­τεία Ομο­νοί­ας ανα­βαθ­μί­ζε­ται και ανοί­γει για το κοι­νό σε λίγες ημέ­ρες ενώ προ­βλέ­πο­ντα βελ­τιώ­σεις στην Πατη­σί­ων στο τμή­μα Ομό­νοια – Αρχαιο­λο­γι­κό Μου­σείο. Η εν λόγω ανά­πλα­ση θα απο­δώ­σει περί­που 7.000 m² στο δημό­σιο χώρο.
  • Στην περιο­χή της πλα­τεί­ας Συντάγ­μα­τος επε­κτεί­νο­νται τα πεζο­δρό­μια, ενώ παρα­μέ­νουν τρεις λωρί­δες για τα οχή­μα­τα και μια λεω­φο­ρειο­λω­ρί­δα. Με τη συγκε­κρι­μέ­νη δια­πλά­τυν­ση θα απο­δο­θούν περί­που 1300 m² στον δημό­σιο χώρο.
  • Να θυμί­σου­με ότι το Εμπο­ρι­κό Τρί­γω­νο (Αθη­νάς – Πλα­τεία Ομο­νοί­ας – Στα­δί­ου – Πλα­τεία Συντάγ­μα­τος – Μητρο­πό­λε­ως) και η περιο­χή της Πλά­κας (Μητρο­πό­λε­ως – Ερμού – Αγί­ων Ασω­μά­των – Απο­στό­λου Παύ­λου – Διο­νυ­σί­ου Αρε­ο­πα­γί­του – Λεω­φό­ρο Βασι­λίσ­σης Αμα­λί­ας – Φιλελ­λή­νων) δια­τη­ρού­νται ως πεζόδρομοι.
  • Δρο­μο­λο­γού­νται παρεμ­βά­σεις στις κάτω­θι πλα­τεί­ες: Πλα­τεία Θεά­τρου – Πλα­τεία Δικαιο­σύ­νης – Πλα­τεία Κοραή.

✔️ Πεζοδρομήσεις αξόνων

  • Λ. Βασι­λίσ­σης Όλγας στο σύνο­λο της (700 μέτρα). Δια­τη­ρεί­ται η υφι­στά­με­νη χάρα­ξη του τραμ. Με την πεζο­δρό­μη­ση της Β. Όλγας θα απο­δο­θούν περί­που 10.500 m², νέου κοι­νό­χρη­στου χώρου.
  • Οδός Ηρώ­δου Αττι­κού στο σύνο­λο της (630 μέτρα). Ενδε­χό­με­νη ανά­πλα­ση θα απο­δώ­σει περί­που 5.000 m² στον δημό­σιο χώρο.
  • Οδός Αθη­νάς στο σύνο­λο της (800 μέτρα). Σχε­διά­ζε­ται η ριζι­κή ανά­πλα­ση της ευρύ­τε­ρης περιο­χής της Βαρ­βα­κεί­ου Αγο­ράς με λει­τουρ­γι­κή ενο­ποί­η­ση των δύο αγο­ρών και ενί­σχυ­ση του υπερ­το­πι­κού τους ρόλου.
  • Οδός Ερμού στο τμή­μα Αιό­λου-Αγί­ων Ασω­μά­των (540 μέτρα). Ενδε­χό­με­νη ανά­πλα­ση σε Ερμού-Αθη­νάς θα απο­δώ­σει περί­που 13.400 m² στον δημό­σιο χώρο.
  • Οδός Μητρο­πό­λε­ως στο σύνο­λο της (600 μέτρα)
  • Οδός Αιό­λου στο τμή­μα Μητρο­πό­λε­ως-Ερμού (40 μέτρα)
  • Οδός Ρήγα Φεραί­ου στο σύνο­λο της (110 μέτρα)
  • Οδός Σίνα στο τμή­μα Πανε­πι­στη­μί­ου-Ακα­δη­μί­ας. Η λεω­φο­ρειο­λω­ρί­δα παρα­μέ­νει αλλά αντιδρομείται
  • Σε αυτούς τους άξο­νες θα μπο­ρούν πλέ­ον να κινού­νται μόνο οχή­μα­τα τρο­φο­δο­σί­ας και Δ.Χ., απορ­ριμ­μα­το­φό­ρα ή άλλα οχή­μα­τα του Δήμου οχή­μα­τα οργα­νι­σμών κοι­νής ωφέ­λειας, οχή­μα­τα με κατεύ­θυν­ση χώρους στάθ­μευ­σης, Οχή­μα­τα εξυ­πη­ρέ­τη­σης κατοί­κων Οχή­μα­τα εξυ­πη­ρέ­τη­σης ξενο­δο­χεί­ων. Υπό προ­ϋ­πο­θέ­σεις, θα δίνε­ται και η δυνα­τό­τη­τα εισό­δου στην περιο­χή σε επι­βα­τι­κά Ι.Χ. με ειδι­κή άδεια κατό­πιν πρόσκλησης.
  • Τα ταξί θα μπο­ρούν μόνο με κλή­ση επι­βά­τη να εισέρ­χο­νται στο Εμπο­ρι­κό Τρί­γω­νο και την Πλά­κα, θα επι­τρα­πεί η δεξιά στρο­φή από Όθω­νος προς Βασι­λίσ­σης Αμα­λί­ας σε όλο το μήκος της λεω­φο­ρειο­λω­ρί­δας και θα δημιουρ­γη­θούν ειδι­κοί χώροι ανα­μο­νής ταξί σε κεντρι­κά σημεία της πόλης.

✔️  Λεωφορειολωρίδες

Με στό­χο την ταχύ­τε­ρη διέ­λευ­ση λεω­φο­ρεί­ων και τρό­λεϊ, δημιουρ­γού­νται λωρί­δες απο­κλει­στι­κής κυκλο­φο­ρί­ας στις οδούς Πανε­πι­στη­μί­ου όπου διέρ­χο­νται 26 γραμ­μές του ΟΑΣΑ, Ακα­δη­μί­ας (17–24 γραμ­μές), Σύνταγ­μα-Φιλελ­λή­νων (14–19 γραμ­μές) και στην Βασ.Σοφίας (6 γραμ­μές) όπου, μάλι­στα, η λωρί­δα δημιουρ­γεί­ται στο αρι­στε­ρό άκρο για να διευ­κο­λύ­νει και την στροφή.
Επί­σης στις οδούς:

  • Αθη­νάς, από την Πλα­τεία Ομο­νοί­ας έως την Πλα­τεία Μονα­στη­ρα­κί­ου, συνο­λι­κού μήκους 800μ. (3/6 γραμ­μές ανά κατεύθυνση)
  • Ερμού, από την Πλα­τεία Μονα­στη­ρα­κί­ου έως την Πλα­τεία Αγί­ων Ασω­μά­των, μήκους 440μ. (6 γραμμές)
  • Μητρο­πό­λε­ως και Αιό­λου – Ερμού έως Πλα­τεία Μονα­στη­ρα­κί­ου), συνο­λι­κού μήκους 740μ. (3 γραμμές)

Τα μέτρα θα υλο­ποι­η­θούν πιλο­τι­κά και θα δοκι­μα­στούν στην πρά­ξη, κατά τη διάρ­κεια της εφαρ­μο­γής τους. Μέσα από την εμπει­ρία της πιλο­τι­κής εφαρ­μο­γής, θα αξιο­λο­γη­θεί ρεα­λι­στι­κά ο πραγ­μα­τι­κός αντί­κτυ­πος στη ζωή και τη λει­τουρ­γία της πόλης.
Για την ομα­λή υλο­ποί­η­ση και την απο­τε­λε­σμα­τι­κή εφαρ­μο­γή των ρυθ­μί­σε­ων θα συγκρο­τη­θεί δια­πα­ρα­τα­ξια­κή επιτροπή.
Για τη δια­φα­νή αξιο­λό­γη­ση των ρυθ­μί­σε­ων, ο Δήμος Αθη­ναί­ων προ­τί­θε­ται να αναρ­τή­σει ηλε­κτρο­νι­κό σύστη­μα διαβούλευσης..

Η εφαρ­μο­γή των τελι­κών κυκλο­φο­ρια­κών ρυθ­μί­σε­ων και η υλο­ποί­η­ση των μόνι­μων έργων, θα απαι­τή­σει την σύντα­ξη Ειδι­κού Χωρι­κού Σχε­δί­ου και Στρα­τη­γι­κή Μελέ­τη Περι­βαλ­λο­ντι­κών Επι­πτώ­σε­ων η οποία και θα τεθεί σε δημό­σια δια­βού­λευ­ση και το απο­τέ­λε­σμα αυτής θα σημα­το­δο­τή­σει την θεσμι­κή έναρ­ξη της εμβλη­μα­τι­κής παρέμ­βα­σης του «Μεγά­λου Αρχαιο­λο­γι­κού Περιπάτου».

Συνο­λι­κά οι ανα­πλά­σεις «υιο­θε­τούν τις αρχές του βιο­κλι­μα­τι­κού σχε­δια­σμού, θα έχουν ως προ­τε­ραιό­τη­τα τη βελ­τί­ω­ση του αστι­κού περι­βάλ­λο­ντος, την και­νο­τό­μο δια­χεί­ρι­ση των όμβριων υδά­των, τη βελ­τί­ω­ση του βαδί­σμα­τος και την ανα­βάθ­μι­ση του δημό­σιου χώρου».

Τι συμ­βαί­νει σε άλλες μεγα­λου­πό­λεις λόγω κορωνοϊού

Ο Δήμος Αθη­ναί­ων παρα­θέ­τει σει­ρά μέτρων που έλα­βαν μεγα­λου­πό­λεις ανά τον κόσμο όπως το Μιλά­νο, το Δου­βλί­νο, οι Βρυ­ξέλ­λες, το Βερο­λί­νο, η Νέα Υόρ­κη, η Πόλη του Μεξι­κού, οι οποί­ες εκμε­ταλ­λεύ­ο­νται «το παρά­θυ­ρο ευκαι­ρί­ας που άνοι­ξε εν μέσω της παν­δη­μί­ας, προ­κει­μέ­νου να εφαρ­μό­σουν ανά­λο­γα μέτρα κυκλο­φο­ρια­κών παρεμβάσεων»
|>   Ενδει­κτι­κά αναφέρονται:

  • Μεί­ω­ση του ορί­ου ταχύ­τη­τας στα 30 km/h και διεύ­ρυν­ση των ποδη­λα­το­δρό­μων με προ­σω­ρι­νή σήμαν­ση και ελα­φριά προ­στα­τευ­τι­κά στις Βρυξέλλες
  • Δημιουρ­γία ποδη­λα­το­δρό­μων, δια­πλά­τυν­ση πεζο­δρο­μί­ων και δρό­μων με προ­τε­ραιό­τη­τα στους πεζούς και ποδη­λα­τι­στές στο Μιλάνο
  • Αύξη­ση του χρό­νου πρά­σι­νης σημα­το­δό­τη­σης για πεζούς και ποδή­λα­τα στις Βρυ­ξέλ­λες / Αυτό­μα­τοι σημα­το­δό­τες για πεζούς και ποδή­λα­τα, χωρίς πάτη­μα κου­μπιού στις Βρυξέλλες
  • Μεί­ω­ση του ορί­ου ταχύ­τη­τας από 50km/h σε 30km/h στις πόλεις τις Ιρλανδίας
  • Διεύ­ρυν­ση του πλά­τους των ποδη­λα­το­δρό­μων στο Βερολίνο.
  • Δημιουρ­γία συνο­λι­κού μήκους 650 χιλιο­μέ­τρων προ­σω­ρι­νών και μόνι­μων ποδη­λα­το­δρό­μων στο Παρίσι
  • Μεί­ω­ση του ορί­ου ταχύ­τη­τας στα 20–30 km/h σε κομ­βι­κές περιο­χές που υπάρ­χουν ευά­λω­τοι χρή­στες στο Τορίνο
  • Μεί­ω­ση του ορί­ου ταχύ­τη­τας στα 30 km/h σε κεντρι­κές αρτη­ρί­ες στη Βαρκελώνη
  • Μετα­τρο­πή πολυ­σύ­χνα­στων δρό­μων στο κέντρο της πόλης σε δρό­μους ήπιας κυκλο­φο­ρί­ας με μεί­ω­ση του ορί­ου ταχύ­τη­τας στα 30km/h στο Σαν Φρανσίσκο
  • Τετρα­πλα­σια­σμός του δικτύ­ου ποδη­λα­το­δρό­μων στην Πόλη του Μεξικού
  • Αντι­κα­τά­στα­ση λωρί­δων μηχα­νο­κί­νη­της κυκλο­φο­ρί­ας με νέες έκτα­κτης ανά­γκης λωρί­δες ποδη­λά­των, χρη­σι­μο­ποιώ­ντας προ­σω­ρι­νούς κώνους στην Μπογκοτά
  • Απο­κλει­σμός αυτο­κι­νή­των σε ευρεία περιο­χή του κέντρου στο Βανκούβερ.

Η τοποθέτηση του ΚΚΕ και της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Αθήνας

Στη σχε­τι­κή ανα­κοί­νω­ση μετα­ξύ άλλων ανα­φέ­ρε­ται ότι
Δεν έχει υπάρ­ξει ολο­κλη­ρω­μέ­νο χωρο­τα­ξι­κό σχέ­διο, ούτε ολο­κλη­ρω­μέ­νη μελέ­τη, για τις παρεμ­βά­σεις που πραγ­μα­τι­κά χρειά­ζε­ται να γίνουν.
Αυτά είναι τα απο­τε­λέ­σμα­τα της βια­σύ­νης της δημο­τι­κής αρχής, που μαζί με τη στή­ρι­ξη των συν­δυα­σμών ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ στο Δημο­τι­κό Συμ­βού­λιο προ­χώ­ρη­σαν, εν μέσω παν­δη­μί­ας και ενώ έχει αρθεί ο δακτύ­λιος στην Αθή­να, στο να δια­μορ­φώ­σουν το περι­βό­η­το “του­ρι­στι­κό περι­βάλ­λον”, αγνο­ώ­ντας τις ανά­γκες κατοί­κων, επαγ­γελ­μα­τιών και εργα­ζο­μέ­νων.
Είναι πρό­κλη­ση, τη στιγ­μή που εμφα­νί­ζε­ται η δημο­τι­κή αρχή ως προ­στά­της της υγεί­ας των δημο­τών, να προ­κα­λεί κυκλο­φο­ρια­κό κομ­φού­ζιο και ταυ­τό­χρο­να να μη λαμ­βά­νει ούτε ένα στοι­χειώ­δες μέτρο για το στοί­βαγ­μα του κόσμου στα Μέσα Μαζι­κής Μετα­φο­ράς, παί­ζο­ντας το γνω­στό παι­χνί­δι αρμο­διο­τή­των με την κυβέρ­νη­ση και το υπουργείο.

Αν το κίνητρο ήταν η βελτίωση της ποιότητας ζωής των λαϊκών στρωμάτων της Αθήνας, θα έμπαινε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας, με πύκνωση του δικτύου των δρομολογίων, με αύξηση του προσωπικού και των οχημάτων, ώστε να μπορούσε ευκολότερα να υποκατασταθεί η χρήση των ΙΧ από τη χρήση των ΜΜΜ.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο