Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Δήμος Πυλαίας Χορτιάτη- Οδυσσέας Μαάιτα: Με ισχυρό ΚΚΕ παντού μπορούμε σήμερα να κάνουμε την πραγματική διαφορά

Ενό­ψει των δημο­τι­κών και περι­φε­ρεια­κών εκλο­γών της 26ης Μαϊ­ου, ο υπο­ψή­φιος δήμαρ­χος Πυλαί­ας-Χορ­τιά­τη με τη «Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση» Οδυσ­σέ­ας Μαάι­τα απα­ντά στις ερω­τή­σεις του «ΑΤΕΧΝΩΣ». 

— Ποια είναι η πολι­τι­κή σημα­σία των δημο­τι­κών εκλο­γών; Καλού­μα­στε να ψηφί­σου­με πρό­σω­πα ή πολιτικές;

H πολι­τι­κή σημα­σία των εκλο­γών καθο­ρί­ζε­ται πρώ­τα και κύρια από τις αρμο­διό­τη­τες που έχουν σήμε­ρα οι δήμοι.  Για παρά­δειγ­μα δήμος μας, όπως και οι υπό­λοι­ποι δήμοι, έχει στην αρμο­διό­τη­τα του την λει­τουρ­γία των σχο­λεί­ων (υλι­κά, κτί­ρια κλπ…), των παι­δι­κών σταθ­μών. Ζητά­νε επί­σης το πέρα­σμα και άλλων αρμο­διο­τή­των όπως την υγεί­ας. Δια­χει­ρί­ζε­ται έργα πολ­λών εκα­τομ­μυ­ρί­ων. Επι­βά­λουν φόρους και τέλη. Ασκούν κοι­νω­νι­κή πολιτική.

Για εμάς, λοι­πόν, κρι­τή­ριο ψήφου στις επερ­χό­με­νες εκλο­γές πρέ­πει να είναι:

  • Η πολι­τι­κή που μας θέλει να δου­λεύ­ου­με μέχρι τα βαριά γερά­μα­τα με μισθούς πεί­νας, χωρίς δικαιώ­μα­τα με την ανα­σφά­λεια να έχει γίνει κομ­μά­τι της ζωής μας.
  • Τα μεγά­λα ποσά που υπο­χρε­ω­νό­μα­στε να πλη­ρώ­νου­με σε φόρους, δημο­τι­κά τέλη, κόστος ρεύ­μα­τος και νερού, το τερά­στιο κόστος της μεταφοράς.
  • Το γεγο­νός ότι καλού­μα­στε να πλη­ρώ­σου­με για υπη­ρε­σί­ες που θα έπρε­πε να καλύ­πτο­νται από τον κρα­τι­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό (παι­δεία, υγεία…), από τα χρή­μα­τα αυτά που έτσι και αλλιώς έχου­με πλη­ρώ­σει από τις δικές μας τσέπες.
  • Το γεγο­νός ότι καλού­μα­στε να πλη­ρώ­νου­με ακρι­βά για αθλη­τι­σμό, πολι­τι­σμό, για όποια δρα­στη­ριό­τη­τα στον ελεύ­θε­ρο χρόνο.
  • Η ποιό­τη­τα της παι­δεί­ας που έχου­με, οι αίθου­σες που δεν χωρά­νε τα παι­διά μας, οι δάσκα­λοι και οι καθη­γη­τές που δου­λεύ­ουν συμ­βα­σιού­χοι και τρέ­χουν από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό, το ίδιο το περιε­χό­με­νο των σπουδών.
  • Το γεγο­νός ότι ξοδεύ­ο­νται εκα­το­ντά­δες χιλιά­δες ακό­μα και εκα­τομ­μύ­ρια ευρώ σε εργο­λά­βους για μελέ­τες και έργα τα οποία θα έπρε­πε να γίνο­νται από δημό­σιες υπη­ρε­σί­ες. Ότι παρα­χω­ρού­νται σε εργο­λά­βους όλο και περισ­σό­τε­ρα τμή­μα­τα εργα­σιών υπο­βαθ­μί­ζο­ντας τις υπη­ρε­σί­ες και έχο­ντας εργα­ζό­με­νους δού­λους που να δου­λεύ­ουν μέσα σε άθλιες συνθήκες.
  • Το γεγο­νός ότι ανα­γκαία έργα για την ασφά­λεια του λαού όπως η αντι­σει­σμι­κή θωρά­κι­ση, η αντι­πυ­ρι­κή προ­στα­σία μπαί­νουν σε δεύ­τε­ρη μοί­ρα για­τί κοστί­ζουν πολύ και δεν φέρ­νουν έσοδα.
  • Οι εξε­λί­ξεις στους αντα­γω­νι­σμούς μετα­ξύ των ιμπε­ρια­λι­στι­κών κέντρων (ΝΑΤΟ-ΕΕ-ΗΠΑ-Ρωσία-Κίνα κλπ…) ο κίν­δυ­νος του πολέ­μου που αυξά­νε­ται μέρα με τη μέρα και η στά­ση των πολι­τι­κών δυνά­με­ων γύρω από όλα αυτά.
  • Η στά­ση απέ­να­ντι στους φασί­στες και τη δρά­ση τους.
  • Οι ελλεί­ψεις σε παι­δι­κές χαρές, τα πεζο­δρό­μια, τα παρ­κα­ρί­σμα­τα, η προ­σβα­σι­μό­τη­τα, το περι­βάλ­λον. Όλα αυτά, μικρά και μεγά­λα, που δυσκο­λεύ­ουν την καθη­με­ρι­νό­τη­τα μας.

Σε κεντρι­κό και τοπι­κό επί­πε­δο, το πραγ­μα­τι­κό δίλημ­μα για το λαό, τους εργα­ζό­με­νους παρα­μέ­νει ίδιο: “Ανά­πτυ­ξη για ποιόν και από ποιόν”. Ανά­πτυ­ξη με βάση τις λαϊ­κές ανά­γκες και τις δυνα­τό­τη­τες της επο­χής ή με βάση την κερ­δο­φο­ρία και τον αντα­γω­νι­σμό των μεγά­λων επι­χει­ρη­μα­τι­κών ομί­λων, που όλο και πιο πολύ περιο­ρί­ζουν την ικα­νο­ποί­η­ση των λαϊ­κών ανα­γκών; Εδώ κρί­νο­νται οι πολι­τι­κές δυνά­μεις και τα πρόσωπα.

* * *

Η παρού­σα διοί­κη­ση του δημάρ­χου συμπλή­ρω­σε δυο συνε­χό­με­νες θητεί­ες στον καλ­λι­κρα­τι­κό δήμο Πυλαί­ας-Χορ­τιά­τη, έχο­ντας μάλι­στα εκλε­γεί με υψη­λά ποσο­στά. Πως κρί­νε­τε, σε γενι­κές γραμ­μές, την πολι­τι­κή που άσκη­σε όλα αυτά τα χρόνια;

Η διοί­κη­ση Καϊ­τε­ζί­δη, που στη­ρί­ζε­ται από την ΝΔ, τμή­μα του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, το ποτά­μι και άλλες δυνά­μεις, άσκη­σε όλα αυτά τα χρό­νια πολι­τι­κή ενά­ντια στα λαϊ­κά συμ­φέ­ρο­ντα. Ας δού­με ορι­σμέ­να παραδείγματα.

Στα ζητή­μα­τα της φορο­λο­γί­ας και της ανταποδοτικότητας:

  • Επέ­βα­λε ειδι­κό τέλος για την ανέ­γερ­ση και την συντή­ρη­ση των σχολείων.
  • Αύξη­σε την τιμή του νερού στην Δ.Ε. Χορ­τιά­τη κατά 30%-40%.
  • Αύξη­σε κατά 30% τα τέλη στα κοι­μη­τή­ρια του Δήμου.
  • Μειώ­θη­καν δρα­στι­κά οι εκπτώ­σεις για ειδι­κές κατη­γο­ρί­ες (π.χ. τρί­τε­κνους) στο Ωδείο και στα προ­γράμ­μα­τα αθλητισμού.

Στα ζητή­μα­τα του τεχνι­κού προγράμματος:

  • Η χρη­μα­το­δό­τη­ση για την πυρο­προ­στα­σία είναι χαμη­λή και δεν αντα­πο­κρί­νε­ται στις ανά­γκες του δήμου μας.
  • Δεν προ­χώ­ρη­σε ο έλεγ­χος των σχο­λεί­ων και των δημο­σί­ων κτη­ρί­ων για την αντι­σει­σμι­κή θωρά­κι­ση τους. 
  • Έκλει­σαν παι­δι­κές χαρές λόγω μη πιστο­ποί­η­σης και δεν ξανά άνοι­ξαν σε μια σει­ρά περιο­χές του δήμου.
  • Έργα που δεν θα επι­φέ­ρουν κέρ­δη (προ­σβα­σι­μό­τη­τα, έργα αντι­στή­ρι­ξης κλπ) και που κοστί­ζουν αρκε­τά μπαί­νουν σε δεύ­τε­ρο και τρί­το επίπεδο.

Στα ζητή­μα­τα της παιδείας: 

  • Οι προ­ϋ­πο­λο­γι­σμοί των σχο­λι­κών επι­τρο­πών για ανα­λώ­σι­μα και άλλα ανα­γκαία υλι­κά για τη λει­τουρ­γία των σχο­λεί­ων είναι πολύ μικροί με συνέ­πεια οι γονείς να καλού­νται να πλη­ρώ­σουν για χαρ­τί, καθα­ρι­στι­κά ακό­μα και για το βάψι­μο των σχολείων. 
  • Δεν αντι­με­τώ­πι­σε ουσια­στι­κά το ζήτη­μα της σχο­λι­κής στέ­γης με την ίδρυ­ση νέων σχο­λεί­ων ιδιαί­τε­ρα στις πολύ επι­βα­ρυ­μέ­νες περιο­χές όπως η Πυλαία αλλά συμ­βι­βά­στη­κε με “λύσεις” όπως η μετα­φο­ρά παι­διών του δημο­τι­κού για να κάνουν μάθη­μα στους χώρους του γυμνα­σί­ου ή να φοι­τή­σουν σε σχο­λεία που απέ­χουν μερι­κά χιλιό­με­τρα από το σπί­τι τους. Λύσεις που σε καμία περί­πτω­ση δεν λαμ­βά­νουν υπό­ψη την παι­δα­γω­γι­κή και τις ανά­γκες των μικρών παι­διών δημοτικού.
  • Αύξη­σε τα τρο­φεία στους δημο­τι­κούς παι­δι­κούς σταθ­μούς ενώ προ­χώ­ρη­σε σε κλεί­σι­μο των παι­δι­κών σταθ­μών σε Χορ­τιά­τη και Ασβε­στο­χώ­ρι χωρίς να σχε­διά­ζει την ανέ­γερ­ση νέων δομών σε αυτές τις περιοχές.

Σε σχέ­ση με τις ιδιω­τι­κο­ποι­ή­σεις τομέ­ων του δήμου:

  • Ιδιω­τι­κο­ποί­η­σε μέσω της παρα­χώ­ρη­σης σε εργο­λά­βους την απο­κο­μι­δή των απορ­ριμ­μά­των στην ΔΕ Χορ­τιά­τη και την σάρω­ση σε όλο τον Δήμο όπως επί­σης και τον απο­χιο­νι­σμό με ενοι­κί­α­ση οχη­μά­των και προσωπικού. 

Η διοί­κη­ση του Δήμου στή­ρι­ξε και προ­ώ­θη­σε την πολι­τι­κή της «Στρα­τη­γι­κής ανα­βάθ­μι­σης της χώρας», την μετα­τρο­πή δηλα­δή της Ελλά­δας σε σημαιο­φό­ρο της ΕΕ και του ΝΑΤΟ στη περιο­χή, και τον εξω­ραϊ­σμό στην συνεί­δη­ση του λαού του ΝΑΤΟ τόσο με την διορ­γά­νω­ση συνε­δρί­ου όσο και με τη σύνα­ψη συμ­φώ­νου συνερ­γα­σί­ας με το Στρα­τη­γείο του Γ’ ΣΣ όπου εδρεύ­ει το περί­φη­μο ΝΑΤΟι­κό Κέντρο «ταχεί­ας αντί­δρα­σης» (NRDC-GR).

— Πως απο­τι­μά­τε την στά­ση και το ρόλο των άλλων παρα­τά­ξε­ων της αντι­πο­λί­τευ­σης (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-Ποτά­μι) μέσα στο δημο­τι­κό συμ­βού­λιο;

Έπαι­ξαν το ρόλο του συμ­μά­χου στην πολι­τι­κή της διοί­κη­σης. Υπερ­ψή­φι­σαν τις περισ­σό­τε­ρες από τις προ­τά­σεις της, έμει­ναν σε επι­μέ­ρους αντι­πα­ρά­θε­ση, μακριά από την ουσία της πολι­τι­κής που υλο­ποί­η­σε η διοί­κη­ση του Δήμου. Βρέ­θη­καν μαζί στη λογι­κή του εφι­κτού, στη λογι­κή του να δια­χει­ρι­στούν την «δύσκο­λη» κατά­στα­ση που αντι­με­τω­πί­ζει σήμε­ρα ο δήμος και η κοι­νω­νία γενικότερα!

MAAITA 2

— Κατά την άπο­ψη σας, τι σημαί­νει πραγ­μα­τι­κά «ικα­νός δήμαρ­χος»;

Ικα­νός δήμαρ­χος είναι ο δήμαρ­χος που στέ­κε­ται ατα­λά­ντευ­τα υπέρ των λαϊ­κών συμ­φε­ρό­ντων. Που δεν κρύ­βε­ται πίσω από θεσμούς ή γρα­φειο­κρα­τεία για να προ­ω­θή­σει αντι­λαϊ­κά μέτρα. Που έρχε­ται κόντρα στην πολι­τι­κή που θέλει ο λαός να πλη­ρώ­νει τα πάντα, να δίνει τον ιδρώ­τα και το αίμα του. Που ανα­πτύσ­σει αντι­στά­σεις, πρω­το­πο­ρεί στην οργά­νω­ση του αγώ­να. Με λίγα λόγια είναι ο δήμαρ­χος αυτός που συμ­βά­λει στο δυνά­μω­μα της λαϊ­κής αντι­πο­λί­τευ­σης απέ­να­ντι στις πολι­τι­κές και τα μέτρα που έρχο­νται κόντρα στα συμ­φέ­ρο­ντα του λαού.

— Ποια είναι τα βασι­κά ζητή­μα­τα που αφο­ρούν τους δημό­τες και που ανα­δει­κνύ­ει η «Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση» ενό­ψει των εκλογών;

Δεν δια­χω­ρί­ζου­με τα ζητή­μα­τα σε μικρά ή μεγά­λα σε τοπι­κά ή γενι­κά. Βάζου­με μπρο­στά τις ανά­γκες του λαού. Διεκδικούμε:

  • Παι­δεία που θα αντα­πο­κρί­νε­ται στις σύγ­χρο­νες ανά­γκες μας. Ένα δωδε­κά­χρο­νο σχο­λείο δημό­σιο, δωρε­άν, με σύγ­χρο­νες υπο­δο­μές, με μόνι­μο και στα­θε­ρό προ­σω­πι­κό που θα παρέ­χει την ίδια γενι­κή μόρ­φω­ση σε όλους τους μαθη­τές, θα δια­μορ­φώ­νει προ­σω­πι­κό­τη­τες, θα βγά­ζει μορ­φω­μέ­νους ανθρώ­πους. Ένα σχο­λείο στο οποίο οι γονείς δεν θα πλη­ρώ­νουν και θα ξανά πλη­ρώ­νουν για τις ανά­γκες του σχο­λεί­ου. Να διεκ­δι­κή­σου­με να χτι­στούν άμε­σα, με ευθύ­νη και χρη­μα­το­δό­τη­ση του κρά­τους δημο­τι­κά σχο­λεία σε όλες τις δημο­τι­κές ενό­τη­τες του δήμου μας ώστε οι μαθη­τές να χωρά­νε χωρίς να συνωστίζονται.
  • Δημό­σια και δωρε­άν προ­σχο­λι­κή αγω­γή για όλα τα νήπια και προ­νή­πια. Να χτι­στούν τώρα και να λει­τουρ­γή­σουν παι­δι­κοί σταθ­μοί στο Χορ­τιά­τη και το Ασβε­στο­χώ­ρι, να χτι­στούν παι­δι­κοί σταθ­μοί και στους υπό­λοι­πους χώρους ώστε να μην ξοδεύ­ο­νται δεκά­δες χιλιά­δες ευρώ κάθε χρό­νο για την ενοι­κί­α­ση χώρων. 
  • Υγεία απο­κλει­στι­κά δημό­σια και δωρε­άν, χωρίς καμία επι­χει­ρη­μα­τι­κή δρά­ση που θα παρέ­χε­ται σε όλους μέσα από ένα ενιαίο φορέα. Πρω­το­βάθ­μια Φρο­ντί­δα Υγεί­ας με Κέντρα Υγεί­ας στε­λε­χω­μέ­να πλή­ρως . Νοσο­κο­μεια­κή φρο­ντί­δα σε σύγ­χρο­να νοσο­κο­μεία χωρίς λίστες και ανα­μο­νές. Κέντρα Υγεί­ας σε όλες τις περιο­χές του δήμου, ιδιαί­τε­ρα τις πιο απο­μα­κρυ­σμέ­νες όπως ο Χορ­τιά­της και το Φίλυρο.
  • Χώρους άθλη­σης και πολι­τι­σμού στους οποί­ους θα μπο­ρού­με να δρα­στη­ριο­ποι­η­θού­με χωρίς οικο­νο­μι­κές επι­βα­ρύν­σεις. Να ανοί­ξουν άμε­σα όλες οι Παι­δι­κές χαρές στο δήμο μας που έκλει­σαν λόγω της μη ύπαρ­ξης πιστο­ποι­ή­σε­ων. Να λει­τουρ­γή­σουν και να ανα­βαθ­μι­στούν δημο­τι­κοί χώροι νεο­λαί­ας, να ανα­πτυ­χθεί ο μαζι­κός αθλη­τι­σμός στους χώρους του δήμου όχι για να κάνου­με τα παι­διά μας πρω­τα­θλη­τές αλλά για να καλύ­ψου­με την ανά­γκη για άθλη­ση και σωμα­τι­κή αγω­γή. Να διεκ­δι­κή­σου­με την πρό­σβα­ση του λαού στην μου­σι­κή παι­δεία και στον πολι­τι­σμό τόσο μέσα από γενι­κά προ­γράμ­μα­τα εκμά­θη­σης αλλά και μέσα από προ­σπά­θειες δρα­στη­ριο­ποί­η­σης με θεα­τρι­κές, μου­σι­κές κινη­μα­το­γρα­φι­κές ομά­δες, φεστι­βάλ και δρά­σεις που θα ωθούν το λαό στο να συμ­με­τέ­χει μαζικά.
  • Ενά­ντια σε όλα τα ναρ­κω­τι­κά και τις εξαρ­τή­σεις, τη στή­ρι­ξη της πρό­λη­ψης και των προ­γραμ­μά­των θεραπείας.
  • Μέτρα στή­ρι­ξης και φρο­ντί­δας των Ηλικιωμένων.
  • Έργα που θα καλύ­πτουν πρώ­τα τις ανά­γκες του λαού. Να αυξη­θούν τώρα τα κον­δύ­λια για την πυρο­προ­στα­σία. Να γίνει έλεγ­χος της αντι­σει­σμι­κό­τη­τας των δημό­σιων κτη­ρί­ων. Να παρ­θούν όλα τα μέτρα αντι­σει­σμι­κής θωρά­κι­σης. Να υπάρ­ξουν σχέ­δια αντι­με­τώ­πι­σης πιθα­νών κιν­δύ­νων όπως οι πυρ­κα­γιές, τα οποία θα εκσυγ­χρο­νί­ζο­νται συνε­χώς, με ενη­μέ­ρω­ση όλων των κατοί­κων και μέτρα που θα παίρ­νο­νται πριν γίνει το κακό. 
  • Δρό­μους και πεζο­δρό­μια που θα μπο­ρού­με να περ­πα­τά­με. Προ­σβα­σι­μό­τη­τα των ατό­μων με αναπηρία.
  • Σεβα­σμό και μέτρα προ­στα­σία του περι­βάλ­λο­ντος. Δια­χεί­ρι­ση των απορ­ριμ­μά­των με γνώ­μο­να τις λαϊ­κές ανά­γκες, με σεβα­σμό στο περι­βάλ­λον, στη δημό­σια υγεία, στους φυσι­κούς πόρους και όχι με κρι­τή­ριο της επι­χει­ρη­μα­τι­κή κερ­δο­φο­ρία. Πολι­τι­κή πρό­λη­ψης και αντι­με­τώ­πι­σης των αιτιών που οδη­γούν στην ύπαρ­ξη των αδέ­σπο­των ζώων. Ουσια­στι­κή συμ­βο­λή του δήμου. Μέτρα μεί­ω­σης του κόστους συντή­ρη­σης και υγειο­νο­μι­κής κάλυ­ψης των κατοι­κί­διων ζώων. Ουσια­στι­κή βελ­τί­ω­ση του νομο­θε­τι­κού πλαι­σί­ου που διέ­πει τα ζητή­μα­τα προ­στα­σί­ας και φρο­ντί­δας των ζώων.
  • Να φύγουν οι εργο­λά­βοι, να δου­λεύ­ει ο δήμος με δικό του προ­σω­πι­κό που θα εργά­ζε­ται με μόνι­μη και στα­θε­ρή εργα­σία. Να διεκ­δι­κή­σου­με άμε­σα προ­σλή­ψεις για να καλυ­φθούν οι ανά­γκες για την καθα­ριό­τη­τα στο Χορ­τιά­τη και την σάρω­ση σε όλο το επί­πε­δο του δήμου, να καλυ­φθούν οι πραγ­μα­τι­κές ανά­γκες σε προ­σω­πι­κό κάθε ειδι­κό­τη­τας ολό­κλη­ρου του δήμου.
  • Μεί­ω­ση των δημο­τι­κών τελών έως και την κατάρ­γη­ση τους. Να στα­μα­τή­σει η λογι­κή της αντα­πο­δο­τι­κό­τη­τας, η λογι­κή που θέλει ο λαός να βάζει συνε­χώς το χέρι στη τσέ­πη για κάθε ανά­γκη του.
  • Ανθρώ­πι­νες και φθη­νές μετα­φο­ρές κόντρα στην σημε­ρι­νή κατά­ντια του ΟΑΣΘ, που τον «εξυ­γιαί­νουν» οικο­νο­μι­κά με τα δικά μας χρή­μα­τα και, μέσω της υπο­βάθ­μι­σης των υπη­ρε­σιών του, ετοι­μά­ζουν το έδα­φος ώστε να δοθεί φιλέ­το στους ιδιώτες.

* * *

— Αν είχα­τε μπρο­στά σας εναν κάτοι­κο του δήμου Πυλαί­ας-Χορ­τιά­τη που δεν έχει απο­φα­σί­σει τι θα ψηφί­σει στις δημο­τι­κές εκλο­γές τι θα του λέγα­τε; Για­τί να επι­λέ­ξει το ψηφο­δέλ­τιο της «Λαϊ­κής Συσπεί­ρω­σης»;

To ψηφο­δέλ­τιο της Λαϊ­κής Συσπεί­ρω­σης Πυλαί­ας Χορ­τιά­τη που στη­ρί­ζει το ΚΚΕ απο­τε­λεί­ται από εργά­τες, αυτο­α­πα­σχο­λού­με­νους, επι­στή­μο­νες, ανέρ­γους, φοι­τη­τές που μπαί­νουν μπρο­στά στους αγώ­νες για την αντι­με­τώ­πι­ση προ­βλη­μά­των, πρω­το­στα­τούν στην οργά­νω­ση και τη συλ­λο­γι­κή δρά­ση του λαού, την πάλη για τις σύγ­χρο­νες ανά­γκες του.

Οι Δημο­τι­κοί Σύμ­βου­λοι που εκλέ­χθη­καν με τη Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση στις προη­γού­με­νες εκλο­γές βρέ­θη­καν απέ­να­ντι και ουσια­στι­κά στην πολι­τι­κή της διοί­κη­σης του δήμου. Ανέ­δει­ξαν τους σχε­δια­σμούς της, κατα­ψή­φι­σαν όποια μέτρα ήταν ενα­ντία στα συμ­φέ­ρο­ντα των εργα­ζό­με­νων και του λαού, ενη­μέ­ρω­σαν το λαό, στα­θή­καν ατα­λά­ντευ­τοι απέ­να­ντι στην αντι­λαϊ­κή πολι­τι­κή, διεκ­δί­κη­σαν μέτρα και πολι­τι­κές υπέρ του λαού.

Καλού­με λοι­πόν το λαό να δυνα­μώ­σει τα ψηφο­δέλ­τια μας για μια ισχυ­ρή λαϊ­κή αντι­πο­λί­τευ­ση απέ­να­ντι στο σύνο­λο της αντι­λαϊ­κής πολι­τι­κής, στις εκά­στο­τε κυβερ­νή­σεις που τη δια­χει­ρί­ζο­νται, στη δημο­τι­κή αλλά και περι­φε­ρεια­κή αρχές που συναι­νούν στην προ­ώ­θη­ση της. Για να δυνα­μώ­σει η λαϊ­κή διεκ­δί­κη­ση, να βάλου­με μπρο­στά τις ανά­γκες του λαού. Για να εκλε­γούν αγω­νι­στές που θα είναι δίπλα στο λαό και όχι υπη­ρέ­τες της αντι­λαϊ­κής πολι­τι­κής για­τί μόνο με ισχυ­ρό ΚΚΕ παντού μπο­ρού­με σήμε­ρα να κάνου­με την πραγ­μα­τι­κή διαφορά.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ — ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΖΑΜΑΛ ΜΑΑΪΤΑ

MAAITA ODYSSEASΓεν­νή­θη­κε το 1978 στο Πανό­ρα­μα. Είναι Διδά­κτο­ρας του τμή­μα­τος Φυσι­κής του Αρι­στο­τε­λεί­ου Πανε­πι­στη­μί­ου Θεσ­σα­λο­νί­κης με αντι­κεί­με­νο την «μη γραμ­μι­κή δυνα­μι­κή» και κάτο­χος μετα­πτυ­χια­κού διπλώ­μα­τος ειδί­κευ­σης στην «Υπο­λο­γι­στι­κή Φυσι­κή». Έχει διδά­ξει στο τμή­μα Μηχα­νι­κών Αυτο­μα­τι­σμού του ΤΕΙ Θεσ­σα­λο­νί­κης και στο τμή­μα Φυσι­κής του ΑΠΘ ενώ επι­στη­μο­νι­κές εργα­σί­ες του έχουν δημο­σιευ­θεί σε διε­θνή επι­στη­μο­νι­κά περιοδικά.

Από το 2007 είναι δημο­τι­κός σύμ­βου­λος στο δήμο Πανο­ρά­μα­τος και έπει­τα στον δήμο Πυλαί­ας- Χορ­τιά­τη. Συμ­με­τέ­χει ενερ­γά στο γονεϊ­κό κίνη­μα, είναι μέλος του ΔΣ του Συλ­λό­γου Γονέ­ων του 1ου δημο­τι­κού σχο­λεί­ου Πανο­ρά­μα­τος και της Ένω­σης Γονέ­ων Πυλαί­ας Χορ­τιά­τη. Συμ­με­τέ­χει στη συντα­κτι­κή επι­τρο­πή του περιο­δι­κού «Αιχ­μη­ρά».

Είναι μέλος του Γρα­φεί­ου Περιο­χής Κεντρι­κής Μακε­δο­νί­ας του ΚΚΕ.

Είναι μέλος της Ένω­σης Ελλή­νων Φυσι­κών και της Ευρω­παϊ­κής Ένω­σης Μηχανικής.

Είναι παντρε­μέ­νος και έχει τρία παιδιά.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο