Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Δ. Κουτσούμπας: Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία σημαίνει αραίωση μαθητών, προσλήψεις, δωρεάν τεστ για όλους

Με το ΔΣ της Ανώ­τα­της Συνο­μο­σπον­δί­ας Γονέ­ων Μαθη­τών Ελλά­δας (ΑΣΓΜΕ) συνα­ντή­θη­κε σήμε­ρα ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημή­τρης Κου­τσού­μπας με αφορ­μή το άνοιγ­μα των σχολείων.

Ο Δημή­τρης Κου­τσού­μπας, καλω­σο­ρί­ζο­ντας τα μέλη του ΔΣ της ΑΣΓΜΕ, τόνισε:

«Είναι κρί­σι­μη μέρα σήμε­ρα. Για την τρα­γε­λα­φι­κή κατά­στα­ση που επι­κρα­τεί στα σχο­λεία σε όλη τη χώρα ευθύ­νε­ται η ελλη­νι­κή κυβέρ­νη­ση. Δυστυ­χώς επι­βε­βαιω­νό­μα­στε με τις θέσεις μας, βλέ­πο­ντας τη σημε­ρι­νή κατά­στα­ση στα σχο­λεία μας, για­τί ανοι­χτά και ασφα­λή σχο­λεία σημαί­νει πρώ­τα από όλα αραί­ω­ση των μαθη­τών, σημαί­νει κατάρ­γη­ση των συγ­χω­νεύ­σε­ων, σημαί­νει προ­σλή­ψεις μαζι­κά εκπαι­δευ­τι­κών, δασκά­λων, καθη­γη­τών, νηπια­γω­γών. Σημαί­νει βοη­θη­τι­κό προ­σω­πι­κό πολύ περισ­σό­τε­ρο με νέες προ­σλή­ψεις και στην καθα­ριό­τη­τα και για τη νοση­λεία κλπ. Και βεβαί­ως σημαί­νει μαζι­κά, δωρε­άν και επα­να­λαμ­βα­νό­με­να τεστ για όλους και όλες, για όλα τα παι­διά και για τους καθη­γη­τές και τους δασκά­λους τους, με ευθύ­νη του ΕΟΔΥ. Αυτά είναι ορι­σμέ­να στοι­χειώ­δη πράγ­μα­τα, που έπρε­πε εδώ και πάρα πολύ και­ρό να τα έχει προ­χω­ρή­σει η κυβέρ­νη­ση, η οποία δυστυ­χώς κινεί­ται στην αντί­θε­τη εντε­λώς κατεύ­θυν­ση από όλα αυτά, από αυτά που ζητά­ει το εκπαι­δευ­τι­κό κίνη­μα, που ζητά­νε οι μαθη­τές, που ζητά­νε οι γονείς, που ζητά­ει γενι­κό­τε­ρα ο ελλη­νι­κός λαός και μέσα σε αυτούς και το ΚΚΕ.

Με αυτή την αγω­νία λοι­πόν και την ανη­συ­χία ξεκι­νά­με τη νέα περί­ο­δο, τη νέα χρο­νιά με τα σχο­λεία στην ουσία κλει­στά, πάρα πολ­λά κλει­στά και άλλα να γίνο­νται μόνο εστί­ες υπερ­με­τά­δο­σης και να δημιουρ­γούν γενι­κό­τε­ρα ανη­συ­χί­ες και κιν­δύ­νους. Εσείς, ως Ανώ­τα­τη Συνο­μο­σπον­δία Γονέ­ων Μαθη­τών Ελλά­δας προ­φα­νώς έχε­τε πιο σαφή εικό­να και να δού­με πώς θα προ­χω­ρή­σου­με σε αγω­νι­στι­κή πάντα κατεύθυνση».

902.gr

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο