Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΕΚΚΛΗΣΗ: Ας βοηθήσουμε ένα παιδί

Και ενώ η κυβέρ­νη­ση θεσμο­θε­τεί τη ζωντα­νή μετά­δο­ση του σχο­λι­κού μαθή­μα­τος ‑μια ακα­τα­νό­η­τη ενέρ­γεια που συνα­ντά την αντί­θε­ση γονιών, μαθη­τών και εκπαι­δευ­τι­κών- πολ­λά παι­διά δεν έχουν τα μέσα για α συμ­με­τά­σχουν στην εξ απο­στά­σε­ως εκπαίδευση.

Πρό­βλη­μα γνω­στό από την πρώ­τη ημέ­ρα που έκλει­σαν τα σχο­λεία, το οποίο με κάθε τρό­πο επι­σή­μα­ναν οι εκπαι­δευ­τι­κοί, τόσο σε επί­πε­δο σχο­λι­κών μονά­δων όσο και μέσα από τα συλ­λο­γι­κά τους όργα­να.  Ζήτη­μα που θα έπρε­πε ευθύς εξαρ­χής να είχε αντι­με­τω­πί­σει το υπουρ­γείο. Δεν το έκα­νε, ενώ την ίδια ώρα πανη­γύ­ρι­ζε με τους πλα­σμα­τι­κούς αριθ­μούς  της δήθεν συμ­με­το­χής των παι­διών στην εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­σή. Τσι­γκου­νεύ­τη­κε το ελά­χι­στο στους μαθη­τές και έδω­σε απλό­χε­ρα εκα­τομ­μύ­ρια ευρώ στους κανα­λάρ­χες, στους κλι­νι­κάρ­χες, στους μεγαλοεπιχειρηματίες

Πολ­λές οικο­γέ­νειες, υπό την πίε­ση της ανά­γκης των παι­διών προ­σπά­θη­σαν και έδω­σαν μια κάποια λύση. Αρκε­τά παι­διά δημο­τι­κού αδυ­να­τούν ακό­μη σήμε­ρα να παρα­κο­λου­θή­σουν τα εξ απο­στά­σε­ως μαθή­μα­τα. Δεν έχουν lap top, υπο­λο­γι­στή ή tablet. Με ό,τι αυτό σημαί­νει τόσο για την εκπαι­δευ­τι­κή δια­δι­κα­σία όσο και για τον ευαί­σθη­το ψυχι­κό κόσμο των παι­διών, τα οποία αισθά­νο­νται μειο­νε­κτι­κά ένα­ντι των συμ­μα­χη­τών τους και ένο­χα για τις δυσκο­λί­ες των γονιών τους.  Δυστυ­χώς γι’ αυτά τα παι­διά η πραγ­μα­τι­κό­τη­τα είναι πολύ σκληρή.

Έγι­νε γνω­στή σε εμάς η περί­πτω­ση ενός παι­διού που παρά τη θέλη­ση του να συμ­με­τά­σχει στην εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­ση, αυτό είναι αδύ­να­τον για­τί η οικο­γέ­νεια δεν μπο­ρεί να αντα­πο­κρι­θεί στο κόστος αγο­ράς ενός τάμπλετ. Ζητά­με τη βοή­θειά σας, να απο­κτή­σει το παι­δί αυτό τάμπλετ ή υπο­λο­γι­στή. Αν κάποιος από εσάς μπο­ρεί να βοη­θή­σει προ­σφέ­ρο­ντας το τάμπλετ. Ή με τη συμ­βο­λή όλων να συγκε­ντρώ­σου­με το απα­ραί­τη­το ποσό για την αγο­ρά του τάμπλετ  το οποίο με δια­κρι­τι­κό­τη­τα, μέσω του εκπαι­δευ­τι­κού, θα φτά­σει στο παιδί.

Επι­κοι­νω­νή­στε μαζί μας είτε μέσω των κοι­νω­νι­κών δικτύ­ων είτε στο email: [email protected] ειτε στο τηλέ­φω­νο: 6979795057 — Κακα­βά­νης Ηρακλής.

Μπο­ρεί­τε επί­σης να βοη­θή­σε­τε ανα­δη­μο­σιεύ­ο­ντας την παρού­σα έκκληση.

Επί­σης, απευ­θυ­νό­μα­στε στις οικο­γέ­νειες μαθη­τών δημο­τι­κού που δεν έχουν τάμπλετ ή λαπ τοπ για τη συμ­με­το­χή του παι­διού τους στην εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­ση, να επι­κοι­νω­νή­σουν μαζί μας και με τη δέου­σα δια­κρι­τι­κό­τη­τα και σεβα­σμό να βρού­με λύση, απευ­θυ­νό­με­νοι τόσο στο υπουρ­γείο Παι­δεί­ας όσο και στους ανα­γνώ­στες μας.

Φυσι­κά, ως Ατέ­χνως θεω­ρού­με ότι η λύση είναι ευθύ­νη της πολι­τεί­ας. Να έχει κάθε παι­δί ένα μέσο που θα του επι­τρέ­πει να επι­κοι­νω­νεί ισό­τι­μα με τους δασκά­λους και όλους τους συμ­μα­θη­τές του. Δεν μπο­ρού­με όμως και να αδια­φο­ρή­σου­με σε υπαρ­κτά προ­βλή­μα­τα ου υπάρ­χουν δίπλα μας.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο