Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ζητείται η αναψηλάφηση της υπόθεσης της δολοφονίας του Πιερ Πάολο Παζολίνι

Με αίτη­μα που κατέ­θε­σαν σήμε­ρα στην εισαγ­γε­λία της Ρώμης, οι δικη­γό­ροι του σκη­νο­θέ­τη Ντά­βιντ Γκριέ­κο ζήτη­σαν την ανα­ψη­λά­φη­ση της υπό­θε­σης της δολο­φο­νί­ας του Ιτα­λού συγ­γρα­φέα, ποι­η­τή και σκη­νο­θέ­τη Πιερ Πάο­λο Παζο­λί­νι.

Ο κορυ­φαί­ος Ιτα­λός δια­νο­ού­με­νος δολο­φο­νή­θη­κε στο παρα­θα­λάσ­σιο θέρε­τρο της Ρώμης, Όστια, στις 2 Νοεμ­βρί­ου του 1975.

Στο αίτη­μα ανα­ψη­λά­φη­σης ζητεί­ται η πραγ­μα­το­ποί­η­ση περαι­τέ­ρω ερευ­νών σχε­τι­κά με το DNA που εντό­πι­σαν οι καρα­μπι­νιέ­ροι στο σημείο της δολο­φο­νί­ας έπει­τα από νέες έρευ­νες που έγι­ναν το 2010.

Οι δικη­γό­ροι του Ιτα­λού σκη­νο­θέ­τη θεω­ρούν ότι η δολο­φο­νία δεν διε­πρά­χθη, έπει­τα από ερω­τι­κή συνεύ­ρε­ση, από τον νεα­ρό τότε, Πίνο Πελό­ζι, ο οποί­ος ήταν και ο μόνος ο οποί­ος κατα­δι­κά­σθη­κε για την υπό­θε­ση. Είναι πεπει­σμέ­νοι ότι στο ίδιο σημείο βρί­σκο­νταν του­λά­χι­στον άλλα τρία άτομα.

Σύμ­φω­να με δηλώ­σεις μελών του οργα­νω­μέ­νου εγκλή­μα­τος της ευρύ­τε­ρης περιο­χής της Ρώμης, άλλω­στε, η πραγ­μα­τι­κή αιτία της παρου­σί­ας του Παζο­λί­νι στην Όστια φέρε­ται να ήταν εντε­λώς δια­φο­ρε­τι­κή και να σχε­τί­ζε­ται με την προ­σπά­θειά του να ανα­κτή­σει μέρος του υλι­κού του φιλμ “120 Μέρες στα Σόδο­μα”, που του είχε κλα­πεί. Στην ται­νία “ La Macchinazione” (“ Η Μηχα­νορ­ρα­φία”) που γυρί­στη­κε το 2016, ο Ντά­βιντ Γκρέ­κο παρου­σιά­ζει λεπτο­με­ρεια­κά την όλη υπό­θε­ση της κλο­πής μεγά­λου μέρους της ται­νί­ας του Παζολίνι.

Στο αίτη­μα που κατα­τέ­θη­κε σήμε­ρα ανα­φέ­ρε­ται ότι “ήταν, όμως, μια παγί­δα θανά­του και ο Παζο­λί­νι έχα­σε την ζωή του σε ενέ­δρα, έπει­τα από βάρ­βα­ρο ξυλο­κό­πη­μα”.

Πηγή: ΑΠΕ

«Ναι, αλλά ο Στά­λιν…», του Νίκου Μόττα

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο