Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΗΠΑ: ΛεΜπρον Τζέιμς, Τομ Χανκς και Όπρα Γουίνφρεϊ, οι σταρ με τη μεγαλύτερη επιρροή στα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα

Οι Τομ Χανκς, Ντου­έιν Τζόν­σον, Όπρα Γουίν­φρεϊ και ΛεΜπρον Τζέιμς έχουν τις πιο αξιό­πι­στες από­ψεις για πολι­τι­κά και κοι­νω­νι­κά ζητή­μα­τα, σύμ­φω­να με νέα δημο­σκό­πη­ση στις ΗΠΑ. 

Ο σταρ του ΝΒΑ, ΛεΜπρον Τζέιμς θεω­ρεί­ται ότι έχει κάνει τα περισ­σό­τε­ρα για να ευαι­σθη­το­ποι­ή­σει και να κινη­το­ποι­ή­σει τον γενι­κό πλη­θυ­σμό, αλλά και τους ψηφο­φό­ρους της Gen Z,σχετικά με την ανά­γκη συμ­με­το­χής στις αμε­ρι­κα­νι­κές προ­ε­δρι­κές εκλο­γές καθώς και ότι έχει τις πιο αξιό­πι­στες από­ψεις μετα­ξύ των Μαύ­ρων ψηφοφόρων.

Η έρευ­να που εξε­τά­ζει τη δια­σύν­δε­ση ψυχα­γω­γί­ας, επιρ­ρο­ής και πολι­τι­κής πριν από τις εκλο­γές της 3ης Νοεμ­βρί­ου στις ΗΠΑ διε­νερ­γή­θη­κε από τις Whitman Insight Strategies και MRC Data σε συνερ­γα­σία με τη DISQO.

Στην έρευ­να που διε­ξή­χθη από τις 8 έως τις 13 Οκτω­βρί­ου συμ­με­τεί­χαν 1.103 πιθα­νοί ψηφο­φό­ροι (48% άνδρες, 52% γυναί­κες) στις Ηνω­μέ­νες Πολι­τεί­ες  Αμε­ρι­κής από τις 8 έως τις 13 Οκτωβρίου.

Η νέα έρευ­να διε­ξή­χθη σε μια περί­ο­δο διχα­σμού στις ΗΠΑ, τόσο σε πολι­τι­στι­κό όσο και σε πολι­τι­κό επί­πε­δο, καθώς οι εκλεγ­μέ­νοι ηγέ­τες παλεύ­ουν με την παν­δη­μία και τα αιτή­μα­τα για φυλε­τι­κή και κοι­νω­νι­κή δικαιο­σύ­νη με φόντο έναν θερ­μό εκλο­γι­κό κύκλο. Έρχε­ται επί­σης εν μέσω ευρέ­ως δια­δε­δο­μέ­νων, αν όχι πρω­το­φα­νών πρω­το­βου­λιών, διά­ση­μων που γνω­στο­ποιούν ποιον στη­ρί­ζουν στις εκλογές.

Οι ερευ­νη­τές των Whitman και MRC Data ζήτη­σαν από τους ψηφο­φό­ρους να προσ­διο­ρί­σουν ποιων προ­σω­πι­κο­τή­των τη γνώ­μη εμπι­στεύ­ο­νται περισ­σό­τε­ρο, καθώς και να ανα­φέ­ρουν σε ποια τα ζητή­μα­τα θα ήθε­λαν να ανα­φέ­ρο­νται οι δια­ση­μό­τη­τες, όπως η COVID-19, η φυλε­τι­κή δικαιο­σύ­νη, η υγειο­νο­μι­κή περί­θαλ­ψη, η αλλα­γή του κλί­μα­τος, τα δικαιώ­μα­τα των γυναι­κών, η ισό­τη­τα εισο­δή­μα­τος και η ισό­τη­τα της LGBTQ κοινότητας.

Συνο­λι­κά, το 12% των ψηφο­φό­ρων ανέ­φε­ρε ότι ένας εκπρό­σω­πος του ψυχα­γω­γι­κού τομέα ή ένας αθλη­τής επη­ρέ­α­σε τη σκέ­ψη τους σχε­τι­κά με τις εκλογές.

Η επιρ­ροή είναι υψη­λό­τε­ρη μετα­ξύ των Μαύ­ρων ψηφο­φό­ρων (28%), των Ισπα­νών / Λατί­νων ψηφο­φό­ρων (20%), της LGBTQ κοι­νό­τη­τας (17%) και των Gen Z και Millennials (17% κάθε ηλι­κια­κή ομάδα).

Όσον αφο­ρά τους ψηφο­φό­ρους κομ­μά­των, οι ψηφο­φό­ροι του Δημο­κρα­τι­κού Κόμ­μα­τος είναι πιο πιθα­νό να επη­ρε­α­στούν περισ­σό­τε­ρο από αθλη­τές ή εκπρο­σώ­πους του ψυχα­γω­γι­κού τομέα σε σύγκρι­ση με τους Ρεπου­μπλι­κά­νους ψηφο­φό­ρους με ποσο­στά 17% και 9% αντίστοιχα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

belogiannis ploumpidis banner

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο