Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Η Χρυσή Αυγή θέλει μια Ελλάδα, όπως η ναζιστική Γερμανία, καταθέτει πρώην επιστημονικός συνεργάτης της

Ο στό­χος της Χρυ­σής Αυγής είναι η εγκα­θί­δρυ­ση «μονο­κομ­μα­τι­κού κρά­τους με κατάρ­γη­ση του κοι­νο­βου­λευ­τι­σμού κατά τα πρό­τυ­πα της ναζι­στι­κής Γερ­μα­νί­ας» ανέ­φε­ρε στη δίκη για την εγκλη­μα­τι­κή οργά­νω­ση ο πρώ­ην επι­στη­μο­νι­κός συνερ­γά­της του κόμ­μα­τος στην Βου­λή, Ηλί­ας Σταύρου.

Ο κ. Σταύ­ρου, ο οποί­ος έχει απο­χω­ρή­σει από την οργά­νω­ση, κατέ­θε­σε στο Τρι­με­λές Εφε­τείο Κακουρ­γη­μά­των πως η Χρυ­σή Αυγή είναι ένα «εθνι­κο­σο­σια­λι­στι­κό κόμ­μα», που είχε στρα­τη­γι­κή στό­χευ­ση την κατάρ­γη­ση του πολι­τεύ­μα­τος μέσω «εκλο­γής 180 βου­λευ­τών που θα αλλά­ξουν το Σύνταγ­μα», το οποίο μερι­μνά ώστε να έχει «διείσ­δυ­ση στην αστυ­νο­μία και τον στρα­τό, να «έχει καλές σχέ­σεις με την Εκκλη­σία για­τί έχει συνε­κτι­κό ρόλο» και γι’ αυτό «να είναι κοντά στις από­ψεις μας οι μητροπολίτες».

Ο μάρ­τυ­ρας δεν άφη­σε κανέ­να περι­θώ­ριο για τα ιδε­ο­λο­γι­κά «πιστεύω» της Χρυ­σής Αυγής, σημειώ­νο­ντας πως ο ίδιος, τότε οπα­δός της ναζι­στι­κής ιδε­ο­λο­γί­ας και σήμε­ρα ακρο­δε­ξιός, όπως είπε, ορκί­στη­κε πλή­ρες μέλος της οργά­νω­σης στις 21.12. 2011 «στο όρος Φαλα­κρό, κάτω από το υψω­μέ­νο λάβα­ρο του Γ’ Ράιχ». Όπως υπο­στή­ρι­ξε για το κόμ­μα, «δεν είχα­με αγκυ­λω­τό σταυ­ρό στα γρα­φεία, θα ήταν αυτο­κτο­νι­κό, αλλά ορκι­ζό­μα­σταν με την σημαία του Γ’ Ράιχ από πίσω».

Στην κατά­θε­ση του, ο μάρ­τυ­ρας ανα­φέρ­θη­κε σε κάθε­τη δομή της Χρυ­σής Αυγής με οργα­νώ­σεις και ιεραρ­χία που κατα­λή­γουν στον αρχη­γό, ο οποί­ος «είναι το ανώ­τε­ρο πρό­σω­πο στην Χρυ­σή Αυγή, η φωνή του αίμα­τος. Ο Φύρερ παρά­γει Δίκαιο, όπως είπε και ο Καρλ Σμιτ».

Τόνι­σε, δε, απα­ντώ­ντας σε ερώ­τη­ση για τη δολο­φο­νία του Π. Φύσ­σα ότι, κατά την εκτί­μη­ση του, δεν θα μπο­ρού­σε να κάνει κάτι «ο Λαγός στη Νίκαια αν αυτό πάρει έκτα­ση στα Μέσα και δεν αρέ­σει στον αρχη­γό. Δεν θα το κάνει αν δεν αρέ­σει στον αρχη­γό. Επί­σης, είπε ότι την επο­μέ­νη της δολο­φο­νί­ας του μου­σι­κού, αυτό που άκου­σε στα γρα­φεία της Χρυ­σής Αυγής στη Βου­λή ήταν πως «κάποιος δικός μας έφα­γε έναν αναρ­χι­κό» και ότι είδε μία ανα­κοί­νω­ση που ετοί­μα­ζαν, στην οποία ουσια­στι­κά έλε­γαν «εμείς δεν ξέρου­με, είναι οπαδικά».

Ο μάρ­τυ­ρας κατέ­θε­σε ότι άρχι­σε να απο­στα­σιο­ποιεί­ται στα­δια­κά από τη Χρυ­σή Αυγή όταν, στο πλαί­σιο του ρόλου που του ανα­τέ­θη­κε στη Βου­λή, κατά­λα­βε πως οι επι­θέ­σεις και άλλες «έκνο­μες ενέρ­γειες» δεν γίνο­νταν από «περι­θω­ρια­κά κομ­μά­τια» του κόμ­μα­τος, όπως πίστευε: «Δεν είναι τυχαία και μεμο­νω­μέ­να περι­στα­τι­κά και ότι τα ξέρει η ηγε­σία και συμ­με­τέ­χει». Όπως επι­σή­μα­νε, το 2013, ως υψη­λό­βαθ­μο στέ­λε­χος της οργά­νω­σης πλέ­ον, άκου­σε για πρώ­τη φορά άλλο στέ­λε­χος να λέει «θα δώσω εντο­λή» για να χτυ­πή­σει ομά­δα χρυ­σαυ­γι­τών σε περιο­χή της Φλώ­ρι­νας, όπου επρό­κει­το να γίνει γιορ­τή με συγκρο­τή­μα­τα από τα Σκόπια.

Διευ­κρί­νι­σε, μάλι­στα, πως ο ίδιος δεν έχει εμπλα­κεί σε καμία πρά­ξη παρά­νο­μης βίας για­τί πιστεύ­ει «στη βία του κρά­τους. Στη βία, δηλα­δή, που θα ασκή­σει όχι η Χρυ­σή Αυγή αλλά το κρά­τος της Χρυ­σής Αυγής» δίνο­ντας ως παρά­δειγ­μα κρα­τι­κής βίας «τη ναρ­κο­θέ­τη­ση των συνό­ρων και τη βύθι­ση πλοί­ων με λαθρομετανάστες».

Ο κ. Σταύ­ρου ανέ­φε­ρε πως, αφού έστει­λε επι­στο­λή παραί­τη­σής του από επι­στη­μο­νι­κός σύμ­βου­λος, τον Ιού­νιο του 2013, στον αρχη­γό του κόμ­μα­τος, άλλα­ξε άρδην η συμπε­ρι­φο­ρά όλων των στε­λε­χών της οργά­νω­σης απέ­να­ντι του. Όπως είπε χαρα­κτη­ρι­στι­κά, ο βου­λευ­τής Δ. Κου­κού­τσης τού είπε πως «δεν είναι η πιο σοφή επι­λο­γή να φύγεις από το κόμ­μα», ο Αρτέ­μης Ματ­θαιό­που­λος τον προει­δο­ποί­η­σε ότι «όποιος φεύ­γει από το κόμ­μα, τον τρώ­ει η μαρ­μά­γκα», ενώ ο Νίκος Κού­ζη­λος του επέ­στη­σε την προ­σο­χή λέγο­ντάς του «πρό­σε­χε τις κινή­σεις σου, άνθρω­ποι είμα­στε, ατυ­χή­μα­τα παθαίνουμε».

Σύμ­φω­να με τον μάρ­τυ­ρα, η Χρυ­σή Αυγή απορ­ρί­πτει τον χρι­στια­νι­σμό για­τί «δεν ται­ριά­ζει σε εμάς το “όταν σε χτυ­πούν γύρ­να και το άλλο μάγου­λο”. Μας έλε­γαν, ωστό­σο, να έχου­με καλές σχέ­σεις με την Εκκλησία».

Επί­σης, ο κ. Σταύ­ρου σημεί­ω­σε πως η Χρυ­σή Αυγή, πλην των στοι­χεί­ων, φωτο­γρα­φιών και βίντεο για άτο­μα του αντιε­ξου­σια­στι­κού χώρου, κομ­μου­νι­στές και άλλους ιδε­ο­λο­γι­κούς αντι­πά­λους της, κρα­τά υλι­κό και για μέλη και στε­λέ­χη της. Περιέ­γρα­ψε, μάλι­στα, πως στέ­λε­χος από την Ημα­θία, τόπο κατα­γω­γής και πλέ­ον δια­μο­νής τού μάρ­τυ­ρα, του είχε μιλή­σει για υλι­κό που κρα­τού­σε για συγκε­κρι­μέ­νο μέλος της οργά­νω­σης που είχε χτυ­πή­σει έναν Πακιστανό.

Το στέ­λε­χος τού είπε πως κρα­τά το υλι­κό ώστε αν ο δρά­στης της επί­θε­σης θελή­σει να μιλή­σει «να έχου­με φωτο­γρα­φί­ες για αυτόν». Ακό­μη, είπε πως εντός της οργά­νω­σης υπήρ­χαν και χρη­σι­μο­ποιού­νταν κάμε­ρες με τη μορ­φή μεντα­γιόν, ρολο­γιών και ζωνών και πρό­σθε­σε «Κάπως έτσι εικά­ζω πως βιντε­ο­σκο­πή­θη­κε ο Μπαλ­τά­κος… Δεν λεω ότι φορού­σε ο Κασσιδιάρης».

Ανα­φε­ρό­με­νος στον χαι­ρε­τι­σμό των χρυ­σαυ­γι­τών, ο μάρ­τυ­ρας υπο­στή­ρι­ξε ότι στα μη μέλη της οργά­νω­σης «λέγα­με ότι είναι του Μετα­ξά… Της 21ης Απρι­λί­ου. Καμία σχέ­ση. Τα λέγα­με για να πάρου­με ψήφους από ακρο­δε­ξιούς. Εμείς όταν χαι­ρε­τού­σα­με ναζι­στι­κά τον Αδόλ­φο Χίτλερ είχα­με στο νου μας τον Ρού­ντολφ Ες, όχι τον Αρι­στο­τέ­λη, ούτε τον Μεταξά».

Πηγή: dialogos.com.cy

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο