Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Κορωνοϊός και Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: Ακόμη ένα εξάμηνο χαμένο για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές;

Από μετα­πτυ­χια­κούς φοι­τη­τές δια­φο­ρε­τι­κών πανε­πι­στη­μί­ων με κοι­νό τίτλο προ­γράμ­μα­τος σπου­δών λάβα­με την ακό­λου­θη επι­στο­λή όπου απο­τυ­πώ­νε­ται η αγω­νία τους για την ολο­κλή­ρω­ση των σπου­δών τους δεδο­μέ­νης της ολι­γω­ρί­ας του υπουρ­γεί­ου Παιδείας:

Άλλη μια ανα­στο­λή για τις πρα­κτι­κές ασκή­σεις με φυσι­κή παρου­σία επι­βλή­θη­κε ως τις 15/02/2021 και ώρα 6:00. Το εν λόγω μέτρο έχει επι­βλη­θεί από τις 07/11/2020 και ανα­νε­ώ­νε­ται συνε­χώς από τότε.

Το πρό­βλη­μα στην προ­κει­μέ­νη περί­πτω­ση αφο­ρά στα μετα­πτυ­χια­κά με συνά­φεια με την Ειδι­κή Αγω­γή και Εκπαί­δευ­ση και τη Σχο­λι­κή Ψυχο­λο­γία όπου οι φοι­τη­τές καλού­νται (βάσει σχε­τι­κής Υπουρ­γι­κής Από­φα­σης που αφο­ρά στα εν λόγω μετα­πτυ­χια­κά) να πραγ­μα­το­ποι­ή­σουν του­λά­χι­στον το 60% της πρα­κτι­κής τους άσκη­σης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται.

Ο Υφυ­πουρ­γός Παι­δεί­ας Συρί­γος πρό­σφα­τα δήλω­σε στην εκπο­μπή «Σήμε­ρα» στον ΣΚΑΪ για τις πρα­κτι­κές ασκή­σεις ότι ανα­γνω­ρί­ζει το πρό­βλη­μα, μιλώ­ντας για φοι­τη­τές «εγκλω­βι­σμέ­νους» από πέρ­σι το Μάιο! Ανέ­φε­ρε ότι είναι σε διαρ­κή επι­κοι­νω­νία με την Επι­τρο­πή Εμπει­ρο­γνω­μό­νων, αλλά η υφι­στά­με­νη επι­δη­μιο­λο­γι­κή κατά­στα­ση δεν επι­τρέ­πει να δοθεί λύση στο πρόβλημα!

Ο κοι­νός νους διε­ρω­τά­ται: Αφού θεω­ρεί­ται επι­κίν­δυ­νη για τη δια­σπο­ρά του κορω­νοϊ­ού η ύπαρ­ξη 1–2 φοι­τη­τών ανά αίθου­σα με λίγους μαθη­τές (μιας και μιλά­με για δομές ΕΑΕ), για­τί το ΥΠΑΙΘ δεν προ­βαί­νει σε ανα­μόρ­φω­ση του πλαι­σί­ου των εν λόγω πρα­κτι­κών ασκή­σε­ων, ώστε εν μέσω παν­δη­μί­ας να μπο­ρούν να υλο­ποι­η­θούν εξ’ ολο­κλή­ρου εκτός δομών (με βίντεο, εργα­σί­ες κτλ.), όπως γίνε­ται με πρα­κτι­κές ασκή­σεις άλλων προ­γραμ­μά­των εν μέσω πανδημίας;

Ως πότε το ΥΠΑΙΘ θα «κου­κου­λώ­νει» το πρό­βλη­μα με το μαν­δύα του κορω­νοιού, εξορ­γί­ζο­ντας φοι­τη­τές και τις οικο­γέ­νειές τους;

«Ο Χικ­μέτ στην Ελλά­δα», του Ηρα­κλή Κακαβάνη

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο