Σε σχόλιό της για την πυρκαγιά στην περιοχή της Τριανδρίας η ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ σημειώνει:
«Η πυρκαγιά που ξέσπασε στο Σέιχ Σου, στην Τριανδρία και πολύ κοντά στα πρώτα σπίτια της Θεσσαλονίκης, χτυπά το καμπανάκι για το τι μπορεί να συμβεί στο περιαστικό δάσος της πόλης αν δεν ανατραπεί η δασοκτόνα πολιτική που κάθε κυβέρνηση κληροδοτεί στην επόμενη. Η κατά τα άλλα “πράσινη” πολιτική της κυβέρνησης και των αστικών κομμάτων έχει ως αποτέλεσμα της τραγικές ελλείψεις στην προστασία των δασών, που για το 2022 αποτυπώνεται στα εξής στοιχεία: 0,04% του προϋπολογισμού για τα δάση, καθαρισμός σε έκταση 1% των εκτάσεων που έχουν ανάγκη, συντήρηση αντιπυρικών ζωνών στο 10% των αναγκών, 3500 οργανικά κενά στην Πυροσβεστική. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια “προστατεύεται” το περιαστικό δάσος της πόλης, το οποίο βρίσκεται σε τραγική κατάσταση, εξαιτίας και της προσβολής του από το φλοιοφάγο εντόμο που δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα.
Επείγει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιπυρικής προστασίας του δάσους που θα προκύψει από επιστημονική μελέτη και θα περιλαμβάνει τη συντήρηση και βελτίωση των υποδομών αντιπυρικής προστασίας, την εξασφάλιση του απαραίτητου μόνιμου ανθρώπινου δυναμικού και μέσων πυρόσβεσης, την κατάλληλη διάταξη δυνάμεων στο πεδίο. Επείγει επίσης η οικολογική ανόρθωση του δάσους, με την απομάκρυνση όλων των προσβεβλημένων – υλοτομημένων δέντρων και κλαδεμάτων με όλα τα μέτρα προστασίας, αλλά και η αναδάσωση με τη φύτευση του κατάλληλου δασοπονικού είδους με στόχο τη δημιουργία μικτού δάσους πλατύφυλλων – κωνοφόρων, αξιοποιώντας και ενισχύοντας τα κρατικά φυτώρια για την προετοιμασία των ειδών που θα επιλεχθούν με βάση τη δασολογική επιστήμη.
Οι δυνάμεις του ΚΚΕ παρακολουθούν τις εξελίξεις και ακούραστα θα συνεχίσουν να προβάλουν αιτήματα για την ολοκληρωμένη προστασία και διαχείριση του Σέιχ Σου, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών της εργαζόμενων, του λαού της πόλης αλλά και την ανόρθωση του σημαντικότερου πνεύμονα πρασίνου που αγκαλιάζει το πολεοδομικό συγκρότημα».
«Τσε Γκεβάρα, πρεσβευτής της Επανάστασης», του Νίκου Μόττα