Πώς η κυβέρνηση επέλεξε τα ΜΜΕ στα οποία μοίρασε αφειδώς εκατομμύρια για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»; Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα ΜΜΕ που πριμοδοτήθηκαν και γιατί αποκλείστηκαν άλλα;
Μιλώντας προχθές στη Βουλή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε πως ορισμένα μέσα ενημέρωσης αποκλείστηκαν επειδή «δεν λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό». Κρατήστε το αυτό.
Παραβλέπουμε τα δεκάδες ανύπαρκτα – κυριολεκτικά — σάιτ και… μπλογκς τα οποία επιδότησε η κυβέρνηση. Μένουμε στα περί «αντικειμενικότητας», «αμεροληψίας» και… «αξιοπιστίας» που είπε ο κ. Πέτσας.
Και ρωτάμε: Η συμπερίληψη στη λίστα δύο (τουλάχιστον) ιστοσελίδων εκκλησιαστικού περιεχομένου, οι οποίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνηγορούσαν υπέρ του ανοίγματος των εκκλησιών διαδίδοντας αντεπιστημονικές απόψεις ότι δήθεν ο κορωνοϊός… δεν μεταδίδεται μέσω της θείας κοινωνίας, έγινε στα πλαίσια της «αντικειμενικότητας» και της «αξιοπιστίας»;
Ιδού ορισμένα παραδείγματα… «αντικειμενικότητας», «αξιοπιστίας» που, προφανώς σύμφωνα με τον κ. Πέτσα και την κυβέρνηση, πληρούσαν τα κριτήρια μη διάδοσης fake news:
Αφού όπως λέει ο κ. Πέτσας κριτήριο της κυβέρνησης ήταν η «μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων και η μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό», τότε με ποιο σκεπτικό περιλήφθηκε στη λίστα των «εκλεκτών» ιστοσελίδα που συστηματικά προωθεί το κόμμα του Κ. Βελόπουλου αναπαράγοντας σωρεία fake news;
Τα παραδείγματα είναι πολλά περισσότερα. Το συμπέρασμα είναι ότι κυβερνητικός εκπρόσωπος ψεύδεται ασύστολα, νομίζοντας πως απευθύνεται σε ηλίθιους.
Και στην περίπτωση του κ. Πέτσα και της κυβέρνησης ισχύει στο ακέραιο το εξής: Μια φορά ψεύτες, πάντα ψεύτες!