Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Μπέτυ Μοσχονά, διέπρεψε στην επιθεώρηση

Στις 6 Δεκεμ­βρί­ου 2006 «έφυ­γε» από τη ζωή η ηθο­ποιός Μπέ­τυ Μοσχο­νά που διέ­πρε­ψε στην επι­θε­ώ­ρη­ση. Γεν­νή­θη­κε το 1927 στην Πάτρα και πρω­το­εμ­φα­νί­στη­κε το 1952 με το θία­σο του Μίμη Κοκ­κί­νη στο έργο «Τρία μοντέρ­να κορί­τσια». Επει­τα ασχο­λή­θη­κε με την επι­θε­ώ­ρη­ση, παί­ζο­ντας πλή­θος κωμι­κών ρόλων. Η τελευ­ταία της εμφά­νι­ση ήταν στην «Απο­θή­κη», στο «Ανα­μεί­να­τε στο ακου­στι­κό σας» (1997- 1998 — 1999).

Το κινη­μα­το­γρα­φι­κό της ντε­μπού­το το έκα­νε το 1955 στο μελό του Φίλιπ­πα Φυλα­κτού «Κατα­δι­κα­σμέ­νη και από το παι­δί της», ενώ ξεχώ­ρι­σε για την ερμη­νεία της στην ται­νία του Κώστα Αση­μα­κό­που­λου «Η περι­πτε­ρού» (1970) με συμπρω­τα­γω­νί­στρια την Γεωρ­γία Βασι­λειά­δου. Στην τηλε­ό­ρα­ση εμφα­νί­σθη­κε σε πολ­λές σει­ρές («Μαντάμ Σου­σού», «Ντόλ­τσε Βίτα» κ.ά.).

Επαι­ξε στο «Ακρο­πόλ» και στο «Μπουρ­νέ­λη» σε έργα των Σακελ­λά­ριου — Γιαν­να­κό­που­λου, Για­λα­μά — Θίσβιου — Πρε­τε­ντέ­ρη, Αση­μα­κό­που­λου — Σπυ­ρό­που­λου — Παπα­δού­κα. Στην οπε­ρέ­τα του Β. Σκό­το «Αυτο­κρα­το­ρι­κές βιο­λέ­τες», στο Δημο­τι­κό Θέα­τρο Πει­ραιώς (1962 — 1963) κρά­τη­σε το ρόλο της Σερα­φί­νας. Υπήρ­ξε συν­θια­σάρ­χης με τις αδελ­φές Καλου­τά, τον Ορέ­στη Μακρή και την Ρένα Ντορ, στο έργο «Ντόλ­τσε βίτα στην Αθή­να», συν­θια­σάρ­χης με τους Σοφία Βέμπο, Ρένα Ντορ, Αλέ­κο Λει­βα­δί­τη, Κού­λη Στο­λί­γκα και τον σύζυ­γό της Τάκη Μηλιά­δη, και συν­θια­σάρ­χης με τους Ρένα Βλα­χο­πού­λου και Βασί­λη Αυλωνίτη.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο