Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Μ. Συντυχάκης: Προετοιμάζουν το έδαφος για το σχολείο της αγοράς

«Tο νομο­σχέ­διο προ­ε­τοι­μά­ζει το έδα­φος για πιο αντι­δρα­στι­κές ανα­τρο­πές στο περιε­χό­με­νο και τη λει­τουρ­γία του σχο­λεί­ου και της εκπαί­δευ­σης» κατήγ­γει­λε ο ειδι­κός αγο­ρη­τής του ΚΚΕ, Μανώ­λης Συντυ­χά­κης, κατά τη διάρ­κεια της συζή­τη­σης, και ανέ­φε­ρε ότι πρό­κει­ται για έναν συν­δυα­σμό με τα όσα προ­ω­θή­θη­καν από προη­γού­με­νες κυβερ­νή­σεις στη βάση της στρα­τη­γι­κής της ΕΕ, των εκθέ­σε­ων του ΟΟΣΑ, του ΣΕΒ και των αγο­ρών, αλλά και της πρόσ­δε­σης των εκπαι­δευ­τι­κών και των μαθη­τών στις ανά­γκες των επι­χει­ρη­μα­τι­κών ομίλων.

Επί­σης, κατήγ­γει­λε ότι προ­ε­τοι­μά­ζε­ται το έδα­φος για να οικο­δο­μη­θεί αυτό­νο­μο, ταξι­κά κατη­γο­ριο­ποι­η­μέ­νο σχο­λείο της αγο­ράς. «Το νομο­σχέ­διο δεν έχει καμία σχέ­ση με τη βασι­κή κοι­νω­νι­κή ανά­γκη για δημό­σια δωρε­άν ολο­κλη­ρω­μέ­νη παι­δεία για όλα τα παι­διά και χωρίς ταξι­κές δια­κρί­σεις» σημεί­ω­σε ο κ. Συντυ­χά­κης και πρό­σθε­σε ότι οι νέες δομές που προ­βλέ­πει το νομο­σχέ­διο θα παί­ξουν ρόλο ενί­σχυ­σης τού ταξι­κά δια­φο­ρο­ποι­η­μέ­νου σχο­λεί­ου της αγο­ράς, ενώ η επι­λο­γή των στε­λε­χών θα είναι στη βάση ενός καθο­ρι­στι­κού κρι­τη­ρί­ου, να απο­δέ­χο­νται, δηλα­δή, να υπη­ρε­τούν πιστά αυτό το σχο­λείο της αγοράς.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ ποτέ δεν έκρυ­ψε είτε ως αντι­πο­λί­τευ­ση, είτε ως κυβέρ­νη­ση ότι είναι υπέρ της προ­ώ­θη­σης της αξιο­λό­γη­σης, δηλα­δή ενός αντι­δρα­στι­κού κρα­τι­κού ελέγ­χου στη δου­λειά των εκπαι­δευ­τι­κών και στη ζωή του σχο­λεί­ου. Παρα­κάμ­πτει το γεγο­νός ότι στον καπι­τα­λι­σμό η αξιο­λό­γη­ση είναι μία. Δεν υπάρ­χουν δύο ειδών, δεν υπάρ­χει καλή και κακή ως προς το περιε­χό­με­νο και τις επι­διώ­ξεις» τόνι­σε ο βου­λευ­τής του ΚΚΕ και παρα­τή­ρη­σε ότι «το νομο­σχέ­διο έρχε­ται να αλλά­ξει ριζι­κά το τοπίο στην ειδι­κή αγω­γή, σε βάρος των παι­διών με ειδι­κές εκπαι­δευ­τι­κές ανάγκες».

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο