Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Νεκρός 33χρονος ντελιβεράς από τροχαίο στο Βόλο

Υπέ­κυ­ψε στα τραύ­μα­τά του ο 33χρονος που τραυ­μα­τί­στη­κε σοβα­ρά χθες Παρα­σκευή το μεση­μέ­ρι σε τρο­χαίο που σημειώ­θη­κε στην οδό Κων­στα­ντά με Κου­ντου­ριώ­του στον Βόλο.

Το τρο­χαίο σημειώ­θη­κε χθες στις 2.10 όταν ο 33χρονος, που εργα­ζό­ταν ως ντε­λι­βε­ράς, τραυ­μα­τί­στη­κε σοβα­ρά μετά από σύγκρου­ση του δικύ­κλου που οδη­γού­σε με Ι.Χ. φορ­τη­γό αυτο­κί­νη­το. Ήταν τέτοια η σφο­δρό­τη­τα της σύγκρου­σης που ο άτυ­χος εργαζόμενος«εκτοξεύτηκε» και προ­σγειώ­θη­κε στο πεζο­δρό­μιο. Πολυ­τραυ­μα­τί­ας δια­κο­μί­στη­κε με ασθε­νο­φό­ρο του ΕΚΑΒ στο Γενι­κό Νοσο­κο­μείο Βόλου εισή­χθη στη Μονά­δα Εντα­τι­κής Θερα­πεί­ας. Δυστυ­χώς μετά τα μεσά­νυ­χτα, υπέ­κυ­ψε στα τραύ­μα­τά του.

Από τα πρώ­τα στοι­χεία της προ­α­νά­κρι­σης προ­έ­κυ­ψε ότι ο οδη­γός του φορ­τη­γού, ένας 26χρονος ημε­δα­πός, είχε παρα­βιά­σει τη ρυθ­μι­στι­κή πινα­κί­δα παρα­χώ­ρη­σης της προ­τε­ραιό­τη­τας  Ο οδη­γός του φορ­τη­γού συγκρού­στη­κε ακο­λού­θως πλα­γιο­με­τω­πι­κά με το δίκυ­κλο. Ο οδη­γός του φορ­τη­γού συνε­λή­φθη και με προ­φο­ρι­κή εντο­λή εισαγ­γε­λέα αφέ­θη­κε ελεύ­θε­ρος και θα δικα­στεί σε ρητή δικά­σι­μο. Η προ­α­νά­κρι­ση για τα ακρι­βή αίτια του δυστυ­χή­μα­τος συνε­χί­ζε­ται, ενώ από Τμή­μα Τρο­χαί­ας Βόλου ανα­μέ­νο­νται και τα απο­τε­λέ­σμα­τα της αιμο­λη­ψί­ας που έγι­νε και στους δύο οδη­γούς προ­κει­μέ­νου να δια­πι­στω­θεί εάν οδη­γού­σαν έχο­ντας κατα­να­λώ­σει αλκοόλ.

Το θανα­τη­φό­ρο αυτό “ατύ­χη­μα” έρχε­ται να προ­σθέ­σει ακό­μα ένα νεκρό στη μακρά ματο­βαμ­μέ­νη λίστα των δια­νο­μέ­ων που έχουν χάσει τη ζωή τους στη χώρα μας μόνο τον τελευ­ταίο χρόνο.

Υπεν­θυ­μί­ζου­με ότι πριν λίγε ημέ­ρες το ΚΚΕ κατέ­θε­σε Επί­και­ρη Ερώ­τη­ση για τις επι­κίν­δυ­νες συν­θή­κες εργα­σί­ας των εργα­ζό­με­νων διανομέων:

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. υπουρ­γός ποια άμε­σα μέτρα θα λάβει η κυβέρ­νη­ση για:

• Εξα­σφά­λι­ση πλή­ρους και στα­θε­ρής εργα­σί­ας με πλή­ρη ασφά­λι­ση για τους εργα­ζό­με­νους του κλά­δου μέσω Κλα­δι­κής ΣΣΕ στον Επι­σι­τι­σμό υπο­χρε­ω­τι­κής για όλους τους εργο­δό­τες, με επα­να­φο­ρά όλων των απω­λειών σε μισθούς και δικαιώ­μα­τα, 5ήμερο 7ωρο με απο­δο­χές 8ωρου για τους διανομείς.

• Να υπάρ­ξει ολο­κλη­ρω­μέ­νη επι­στη­μο­νι­κή μελέ­τη για την καταλ­λη­λό­τη­τα του εξο­πλι­σμού και των μέσων μετα­φο­ράς (πχ ειδι­κά κατα­σκευα­σμέ­να οχή­μα­τα για τη μετα­φο­ρά φορ­τί­ων). Μηχα­νά­κια, εξο­πλι­σμός, συντή­ρη­ση και έξο­δα μετα­κί­νη­σης που θα παρέ­χο­νται από την επι­χεί­ρη­ση (να συμπε­ρι­λαμ­βά­νε­ται και το κρά­νος, εναλ­λα­κτι­κά να προ­βλέ­πε­ται επί­δο­μα για την αγο­ρά του και την απα­ραί­τη­τη αντι­κα­τά­στα­σή του όσες φορές χρειαστεί).

• Την έντα­ξη της ειδι­κό­τη­τας των δια­νο­μέ­ων στα Βαρέα και Ανθυ­γιει­νά Επαγ­γέλ­μα­τα. Να απα­γο­ρευ­τεί η δια­νο­μή με δίκυ­κλο σε επι­κίν­δυ­νες και­ρι­κές συν­θή­κες στη βάση των δια­τά­ξε­ων που προ­βλέ­πουν μέχρι σήμε­ρα και για άλλες ειδι­κό­τη­τες. Να οριο­θε­τη­θεί χιλιο­με­τρι­κά η εμβέ­λεια δια­νο­μής των καταστημάτων;»

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο