Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΝΤΡΟΠΗ και ΘΡΑΣΟΣ Στους οδηγούς ρίχνει την ευθύνη η Αττική Οδός για το χάος

Μετά από ώρες μιας πρω­το­φα­νούς χαο­τι­κής κατά­στα­σης στην Αττι­κή Οδό όπου εκα­το­ντά­δες (χιλιά­δες;) αυτο­κί­νη­τα και άνθρω­ποι είναι εγκλω­βι­σμέ­νοι για περισ­σό­τε­ρο από πέντε ώρες, ο «ιδιο­κτή­της» του έργου εδέ­η­σε να βγά­λει ανα­κοί­νω­ση, όχι για να ζητή­σει συγνώ­μη αλλά για να ρίξει την ευθύ­νη στους οδη­γούς.  Θρά­σος και εμπαιγ­μός τη στιγ­μή που δεν έλα­βε κανέ­να προ­λη­πτι­κό μέτρο για να απο­τρέ­ψει αυτή την κατά­στα­ση, σε έναν δρό­μο από τον οποίο απο­κο­μί­ζει τερά­στια κέρ­δη (Να κλεί­σουν οι είσο­δοι, να απα­γο­ρευ­τεί η κυκλο­φο­ρία φορ­τη­γών κ.ά) .

Τα έντο­να κυκλο­φο­ρια­κά προ­βλή­μα­τα στην Αττι­κή Οδό,  που την έχου­με χρυ­σο­πλη­ρώ­σει, σύμ­φω­να με την εται­ρία που την εκμε­ταλ­λεύ­ε­ται, οφεί­λο­νται σε ακι­νη­το­ποι­η­μέ­να αυτο­κί­νη­τα λόγω μηχα­νι­κής βλά­βης, είτε φόβου και έλλει­ψης εμπει­ρί­ας των οδη­γών τους, με απο­τέ­λε­σμα να δια­κο­πεί η κυκλο­φο­ρία και να δημιουρ­γη­θούν μεγά­λες ουρές.

Συγκε­κρι­μέ­να η ανα­κοί­νω­ση της εται­ρί­ας Αττι­κή Οδός ανα­φέ­ρει: «Διευ­κρι­νί­ζε­ται ότι σε ορι­σμέ­να σημεία του αυτο­κι­νη­τό­δρο­μου, ειδι­κό­τε­ρα στη σύν­δε­ση της σήραγ­γας Βρι­λησ­σί­ων με την Περι­φε­ρεια­κή Υμητ­τού και στην περιο­χή του Γέρα­κα στο ρεύ­μα προς Ελευ­σί­να δημιουρ­γή­θη­καν έντο­να κυκλο­φο­ρια­κά προ­βλή­μα­τα εξαι­τί­ας οχη­μά­των που ακι­νη­το­ποι­ή­θη­καν είτε λόγω μηχα­νι­κής βλά­βης, είτε φόβου και έλλει­ψης εμπει­ρί­ας των οδη­γών τους, με απο­τέ­λε­σμα να δια­κο­πεί η κυκλο­φο­ρία και να δημιουρ­γη­θούν μεγά­λες ουρές».

Επι­πλέ­ον η εται­ρία σημειώ­νει στην ανα­κοί­νω­σή της ότι η κυκλο­φο­ρία είναι υψη­λή από το πρωί και δυσχε­ραί­νει το έργο του απο­χιο­νι­σμού, ιδιαί­τε­ρα λαμ­βά­νο­ντας υπό­ψη και την παρου­σία φορ­τη­γών και ντα­λι­κών σε όλο τον δρό­μο. «Στο ύψος του Γέρα­κα μάλι­στα έχουν “διπλώ­σει” ντα­λί­κες οι οποί­ες έχουν κλεί­σει κάθε­τα τον δρό­μο και στα δύο ρεύ­μα­τα κυκλο­φο­ρί­ας. Συνε­πεία αυτής της κατά­στα­σης τα εκχιο­νι­στι­κά μηχα­νή­μα­τα που δεν μπο­ρούν να προ­σπε­ρά­σουν, επι­χει­ρούν με ανά­πο­δη κίνη­ση με απο­τέ­λε­σμα να καθυ­στε­ρεί η διέ­λευ­σή τους, ενώ το χιό­νι που εξα­κο­λου­θεί να πέφτει επι­τεί­νει τα προ­βλή­μα­τα αυτά».

Στην Αττι­κή Οδό, σύμ­φω­να με την εται­ρεία, επι­χει­ρούν 35 εκχιο­νι­στι­κά μηχα­νή­μα­τα και υπάρ­χει επάρ­κεια αλα­τιού. «Εκφρά­ζου­με τη λύπη μας για την κατά­στα­ση που έχει δημιουρ­γη­θεί και την ταλαι­πω­ρία των οδη­γών, ενώ σημειώ­νου­με ότι τα διό­δια παρα­μέ­νουν ανοι­χτά με από­φα­ση της εται­ρί­ας», επι­ση­μαί­νε­ται στην ανα­κοί­νω­ση της Αττι­κής Οδού.

Ναπο­λέ­ων Σου­κα­τζί­δης Το μεγα­λείο ενός αγω­νι­στή της Αντί­στα­σης, του Θέμου Κορνάρου

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο