Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Οι φασίστες σπέρνουν το μίσος στα σχολεία και στοχοποιούν καθηγητές — Συνέντευξη (ΒΙΝΤΕΟ)

Το τελευ­ταίο διά­στη­μα στην Ηπει­ρο και στη Μακε­δο­νία εξε­λίσ­σε­ται μια καθο­δη­γη­μέ­νη από τους φασί­στες της εγκλη­μα­τι­κής οργά­νω­σης Χρυ­σή Αυγή να σπεί­ρουν στους μαθη­τές το, μίσος, τον εθνι­κι­σμό, την έχθρα και τη διά­θε­ση για πολέ­μους προς άλλους λαούς. Κεντρι­κά σχε­δια­σμέ­νη και καθο­δη­γού­με­νη προ­σπά­θεια, αξιο­ποιώ­ντας αυτή τη φορά το απο­κα­λού­με­νο Μακε­δο­νι­κό και την υπό­θε­ση Κατσί­φα. Χθες ήταν οι μετα­νά­στες στα νησιά του Βορεί­ου Αιγαί­ου που έσπερ­ναν ρατσι­σμό, ενώ παλαιό­τε­ρα η εκπαί­δευ­ση των προ­σφυ­γό­που­λων κλπ.  Και πάντα με απει­λές σε όσους ορθώ­νουν τεί­χη ανθρωπιάς.

Στην Ημα­θία στο­χο­ποι­ή­θη­κε από τον υπό­δι­κο βου­λευ­τή της εγκλη­μα­τι­κής οργά­νω­σης Χρυ­σή Αυγή, Ηλία Πανα­γιώ­τα­ρο, ένας εξαί­ρε­τος επι­στή­μο­νας, φιλό­λο­γος στο 4ο Λύκειο Βέροιας, ο Δημή­τρης Ταχ­μα­τζί­δης. Η στο­χο­ποί­η­ση από τον υπό­δι­κο χρυ­σαυ­γί­τη βου­λευ­τή ακο­λού­θη­σε σχό­λια και δημο­σιεύ­μα­τα με τα οποία, όπως ανα­φέ­ρει η ΕΛΜΕ Ημα­θί­ας, «στο­χο­ποιού­νται με υβρι­στι­κούς και εξευ­τε­λι­στι­κούς χαρα­κτη­ρι­σμούς συνά­δελ­φοι εκπαι­δευ­τι­κοί του νομού μας, μέσω της αλλοί­ω­σης και δια­στρέ­βλω­σης των λεγο­μέ­νων τους στην σχο­λι­κή αίθου­σα. Η στο­χο­ποί­η­ση των συνα­δέλ­φων μας γίνε­ται επει­δή υπε­ρα­σπί­ζο­νται και καλ­λιερ­γούν δεδο­μέ­νες δημο­κρα­τι­κές αξί­ες και έχει στό­χο την τρο­μο­κρά­τη­ση τόσο των εκπαι­δευ­τι­κών όσο και του συνό­λου της εκπαι­δευ­τι­κής κοι­νό­τη­τας. Η άθλια αυτή συκο­φα­ντι­κή επι­χεί­ρη­ση τρο­μο­κρά­τη­σης δεν είναι μεμο­νω­μέ­νο περι­στα­τι­κό αλλά απο­τε­λεί συνή­θη πλέ­ον πρα­κτι­κή και δε θα περάσει».

Μιλή­σα­με με τον Δημή­τρη Ταχα­τζί­δη, ο οποί­ος με τη νηφα­λιό­τη­τα του ανθρώ­που που σέβε­ται το έργο του στην τάξη και στη σχο­λι­κή κοι­νό­τη­τα και αγα­πά τα παι­διά, μας είπε ότι θα αντι­με­τω­πί­σει τις απει­λές που δέχε­ται με τις δικές του δυνά­μεις: Την αγά­πη των μαθη­τών του, των συνα­δέλ­φων του και της τοπι­κής κοι­νω­νί­ας της Βέροιας. Και με τη δύνα­μη της γνώ­σης και της μόρ­φω­σης που είναι και το φως του σε όλη του τη ζωή και την επι­στη­μο­νι­κή του πορεία.

Επι­στη­μο­νι­κή πορεία που λίγοι εκπαι­δευ­τι­κοί έχουν. Καθη­γη­τής  με συνεί­δη­ση του ρόλου του, με καλ­λιέρ­γεια, πλού­σια μόρ­φω­ση και δρά­ση στα πολι­τι­στι­κά δρώ­με­να του νομού. Κάτο­χος δύο μετα­πτυ­χια­κών και αυτή την περί­ο­δο σπου­δα­στής της κρα­τι­κής Σχο­λής κινη­μα­το­γρά­φου στη Θεσσαλονίκη.

Για την ύπου­λη δρά­ση των χρυ­σαυ­γι­τών σε νομούς της Μακε­δο­νί­ας μιλή­σα­με με τον συνά­δελ­φο δημο­σιο­γρά­φο και εκδό­τη της εφη­με­ρί­δας «Η άλλη άπο­ψη» της Ημα­θί­ας, Αλέ­κο Χατζηκώστα.

Στην συζή­τη­ση με τον Αλέ­κο Χατζη­κώ­στα μετα­φέ­ρα­με και όσο μας είπε ο Δημή­τρης Ταχ­μα­τζί­δης σε επι­κοι­νω­νία μας.

Βιογραφικό του Δημήτρη Ταχματζίδη

Ο Δημή­τρης Ταχ­μα­τζί­δης σπού­δα­σε Κλα­σι­κή Φιλο­λο­γία στο Πανε­πι­στή­μιο Ιωαν­νί­νων και είναι διδά­κτωρ του Παι­δα­γω­γι­κού Τμή­μα­τος Δημο­τι­κής Εκπαί­δευ­σης του Δημο­κρί­τειου Πανε­πι­στη­μί­ου Θρά­κης στον κλά­δο της Γνω­στι­κής — Ανα­πτυ­ξια­κής ψυχο­λο­γί­ας με ειδί­κευ­ση στους μηχα­νι­σμούς εκτε­λε­στι­κού ελέγ­χου, επί­γνω­σης και γνω­στι­κής ανά­πτυ­ξης των παι­διών ηλι­κί­ας 9 — 15 ετών. Είναι κάτο­χος ενός μετα­πτυ­χια­κού τίτλου στις Σπου­δές της Εκπαί­δευ­σης με ειδί­κευ­ση στη διδα­σκα­λία των αρχαί­ων ελλη­νι­κών και λατι­νι­κών στην ανοι­χτή και εξ απο­στά­σε­ως εκπαί­δευ­ση. Είναι, επί­σης, κάτο­χος δεύ­τε­ρου μετα­πτυ­χια­κού τίτλου στην Διοί­κη­ση Πολι­τι­σμι­κών Μονά­δων με ειδί­κευ­ση στην χάρα­ξη της οικο­νο­μι­κής πολι­τι­κής των θεα­τρι­κών οργα­νι­σμών. Τέλος, έχει μετα­πτυ­χια­κού τύπου ειδί­κευ­ση στο Ευρω­παϊ­κό Δίκαιο από το Kings College του Λον­δί­νου ενώ παράλ­λη­λα δια­θέ­τει τον τίτλο QTS (Qualified Teacher Status) από το Ηνω­μέ­νο Βασί­λειο. Από το 2017 σπου­δά­ζει στο Τμή­μα Κινη­μα­το­γρά­φου της Σχο­λής Καλών Τεχνών του Αρι­στο­τε­λεί­ου Πανε­πι­στη­μί­ου Θεσ­σα­λο­νί­κης ύστε­ρα από επι­τυ­χία του στις κατα­τα­κτή­ριες εξε­τά­σεις του τμήματος.

Έχει παρου­σιά­σει πλή­θος ειση­γή­σε­ων σε διε­θνή συνέ­δρια και έχει δημο­σιεύ­σει άρθρα ποι­κί­λης επι­στη­μο­νι­κής θεμα­το­λο­γί­ας σε περιο­δι­κά με κρι­τές στην Ελλά­δα και στο εξω­τε­ρι­κό. Τα ερευ­νη­τι­κά του ενδια­φέ­ρο­ντα περι­στρέ­φο­νται γύρω από τους μηχα­νι­σμούς πρό­σλη­ψης και ανά­πτυ­ξης της γνώ­σης των παι­διών μέσα από τυπι­κές και άτυ­πες δια­δι­κα­σί­ες μάθησης.

Εργά­στη­κε στην ιδιω­τι­κή εκπαί­δευ­ση ως καθη­γη­τής φιλο­λο­γι­κών μαθη­μά­των. Παράλ­λη­λα εργά­στη­κε και ως εκπαι­δευ­τής ενη­λί­κων διδά­σκο­ντας την ελλη­νι­κή γλώσ­σα σε πρό­σφυ­γες, μετα­νά­στες και σε ευά­λω­τες κοι­νω­νι­κές ομά­δες (ΡΟΜΑ) σε διά­φο­ρες δομές (ΝΕΛΕ, ΙΝΣΕΤΕ, ΙΝΕ ΓΣΕΕ κ.ο.κ.). Ταυ­τό­χρο­να εργά­στη­κε ως εκπαι­δευ­τής του Κέντρου Ερευ­νών για Θέμα­τα Ισό­τη­τας, ενώ παράλ­λη­λα υπήρ­ξε και Υπεύ­θυ­νος των Σχο­λών Γονέ­ων του ΙΔΕΚΕ και ως υπεύ­θυ­νος προ­γραμ­μά­των ενη­μέ­ρω­σης των μαθη­τών σε θέμα­τα σεξουα­λι­κής προ­στα­σί­ας σε συνερ­γα­σία με το Γρα­φείο Αγω­γής Υγεί­ας της Διεύ­θυν­σης Δευ­τε­ρο­βάθ­μιας Εκπαί­δευ­σης Ημα­θί­ας. Μετά την επι­τυ­χία του στον γρα­πτό δια­γω­νι­σμό του ΑΣΕΠ δού­λε­ψε στη δημό­σια εκπαί­δευ­ση σε Γυμνά­σια και Λύκεια της χώρας, ενώ σήμε­ρα υπη­ρε­τεί ως υπο­διευ­θυ­ντής στο 4ο Γενι­κό Λύκειο της Βέροιας. Παράλ­λη­λα έχει προ­σφέ­ρει τις υπη­ρε­σί­ες του στο Κοι­νω­νι­κό Φρο­ντι­στή­ριο Βέροιας φρο­ντί­ζο­ντας ταυ­τό­χρο­να και για την οργά­νω­σή του στα πρώ­τα βήμα­τά του.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο