Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ο δήμαρχος Νέας Ιωνίας Ηρακλής Γκότσης συνεχίζει να θέτει ανεπίτρεπτα εμπόδια στη λειτουργία του Σχολείου Μεταναστών

Ανε­πί­τρε­πτα χαρα­κτη­ρί­ζει τα εμπό­δια που θέτει η δημο­τι­κή αρχή Νέας Ιωνί­ας στη λει­τουρ­γία σχο­λεί­ου μετα­να­στών η «Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση» της πόλης.

Υπεν­θυ­μί­ζει ότι στη συνε­δρί­α­ση του Δημο­τι­κού Συμ­βου­λί­ου στις 8 Οκτώ­βρη 2018 είχε προ­τεί­νει την παρα­χώ­ρη­ση δύο αιθου­σών του 4ου Δημο­τι­κού Σχο­λεί­ου Ν. Ιωνί­ας στο Σύλ­λο­γο Εκπαι­δευ­τι­κών ΠΕ «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» για να ξεκι­νή­σει η λει­τουρ­γία του σχο­λεί­ου των μεταναστών.

Ωστό­σο, την πρό­τα­ση απέρ­ρι­ψε η Πρω­το­βάθ­μια Εκπαί­δευ­ση Σχο­λι­κής Επι­τρο­πής, με επι­χει­ρή­μα­τα εντε­λώς έωλα, ενώ αντι­με­τω­πί­στη­κε από το δήμαρ­χο, τους δημο­τι­κούς συμ­βού­λους της πλειο­ψη­φί­ας και μερί­δα της μειο­ψη­φί­ας, αλλά και τους επι­κε­φα­λής των άλλων παρα­τά­ξε­ων κυρί­ως με κρι­τι­κή απέ­να­ντι στην εκτί­μη­ση της παρά­τα­ξης ότι τέτοιου είδους απο­φά­σεις ‑της Σχο­λι­κής Επι­τρο­πής- παρα­πέ­μπουν σε ρατσι­στι­κές λογι­κές. Κάτι που φαί­νε­ται ότι έθι­ξε πολ­λούς με αφορ­μή την αρνη­τι­κή ψήφο των εκπρο­σώ­πων τους να μην παρα­χω­ρη­θούν οι αίθουσες.

Σε σχε­τι­κό δελ­τίο Τύπου η «Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση» Ν. Ιωνί­ας ανα­φέ­ρει ότι «με εξαί­ρε­ση τους δημο­τι­κούς συμ­βού­λους Κολ­μα­νιώ­τη, Αβα­κου­μί­δη και Κου­τσό, όλοι όσοι πήραν το λόγο απο­δέ­χτη­καν στην ουσία τα σαθρά επι­χει­ρή­μα­τα του αντι­δή­μαρ­χου Παι­δεί­ας Χρ. Χατζη­ιω­άν­νου, περί επι­βα­ρυ­μέ­νου κτι­ρί­ου από τις συνε­χείς εκδη­λώ­σεις(!!!) περί κατε­στραμ­μέ­νων δαπέ­δων της αίθου­σα προ­κάτ, περί έλλει­ψης τουα­λέ­τας τις ώρες που οι μετα­νά­στες διδά­σκο­νται ελλη­νι­κά και άλλα τέτοια υπέ­ρο­χα, τα οποία ανα­κά­λυ­ψαν μετά από πέντε χρό­νια συνε­χούς λει­τουρ­γί­ας του σχο­λεί­ου μετα­να­στών, με στό­χο όπως φάνη­κε και στη συνέ­χεια να τους διώ­ξουν από το 4ο Δημο­τι­κό Σχο­λείο και να πάνε αλλού.

Η ομι­λία όμως της κ. Ολ. Κατη­μερ­τζή για το θέμα ήταν πραγ­μα­τι­κά απο­κα­λυ­πτι­κή. Έδει­ξε ποιος ήταν ο πραγ­μα­τι­κός λόγος της άρνη­σής τους να παρα­χω­ρή­σουν τις αίθου­σες όταν είπε: Μια τέτοια παρα­χώ­ρη­ση εφό­σον προ­σκρού­ει στην αντί­θε­τη άπο­ψη του διευ­θυ­ντή του σχο­λεί­ου δεν είναι ανά­γκη να στα­θεί αφορ­μή να χαλά­σου­με τη συνερ­γα­σία που θέλου­με να έχου­με με τους διευθυντές.

Η θέση της δημο­τι­κής αρχής και η επι­λο­γή της να έχει καλή συνερ­γα­σία με ορι­σμέ­νους διευ­θυ­ντές που η αρνη­τι­κή τους στά­ση σε τέτοια θέμα­τα μπο­ρεί να κρύ­βει αντι­δρα­στι­κές έως και ρατσι­στι­κές αντι­λή­ψεις, σίγου­ρα δεν είναι καθό­λου τυχαία. Και είναι φυσι­κή συνέ­πεια, όταν δια­λέ­γεις για σύμ­μα­χο αυτή την πλευ­ρά, να έρχε­σαι σε σύγκρου­ση με την άλλη, αυτή δηλα­δή που δεν μπο­ρείς να βάλεις στο χέρι. Όπως το εργα­τι­κό κίνη­μα που συγκρού­ε­ται με τέτοιες αντι­λή­ψεις και λογι­κές, γι’ αυτό και απορ­ρί­πτεις το αίτη­μα του Συλ­λό­γου των Δασκά­λων που αριθ­μεί πάνω από 800 μέλη.

Εκτός αυτού, κατά τη διάρ­κεια της συζή­τη­σης ανα­δεί­χτη­καν και άλλες πλευ­ρές της ίδιας πολι­τι­κής λογι­κής με τη δημο­τι­κή αρχή, μέσα από πονη­ρές και συγκα­λυμ­μέ­νες ερω­τή­σεις άλλης δημο­κρα­τι­κής παρά­τα­ξης όπως: Αν το σχο­λείο μετα­να­στών λει­τουρ­γεί με άδεια του υπουρ­γεί­ου ή αν ακο­λου­θεί κάποιο εγκε­κρι­μέ­νο πρό­γραμ­μα ή αν έχει τη δυνα­τό­τη­τα να δίνει πιστο­ποι­η­τι­κά γλωσ­σο­μά­θειας.…!!! Αυτό τους μάρα­νε η πιστο­ποί­η­ση και η νομιμότητα!!!

Αυτές οι πολι­τι­κές δυνά­μεις, που δεν διστά­ζουν να χρη­σι­μο­ποιούν τις σοβα­ρό­τα­τες ελλεί­ψεις των σχο­λι­κών κτι­ρί­ων για συγκε­κρι­μέ­νους στό­χους και ας είναι απο­τέ­λε­σμα της δικής τους πολι­τι­κής, μας κατη­γό­ρη­σαν ότι εκμε­ταλ­λευό­μα­στε το ευαί­σθη­το θέμα των μετα­να­στών πολι­τι­κά!!! Έτσι νόμι­σαν ότι μπο­ρούν να συγκα­λύ­ψουν τη δική τους πολι­τι­κή στά­ση, που εκ του απο­τε­λέ­σμα­τος στρε­φό­ταν ενα­ντί­ον τους.

Απο­κο­ρύ­φω­μα όμως και επι­βε­βαί­ω­ση των πραγ­μα­τι­κών τους επι­διώ­ξε­ων, ήταν η άρνη­ση του προ­έ­δρου του Δημο­τι­κού Συμ­βου­λί­ου να βάλει για ψήφι­ση την εισή­γη­ση της “Λαϊ­κής Συσπεί­ρω­σης” Ν. Ιωνί­ας για παρα­χώ­ρη­ση των αιθου­σών του 4ου Δημο­τι­κού Σχο­λεί­ου στο Σύλ­λο­γο “Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ”. Και δεν τόλ­μη­σαν να το κάνουν για­τί ήταν ανέ­τοι­μοι να δώσουν συγκε­κρι­μέ­νη λύση. Πολύ περισ­σό­τε­ρο, όμως, δεν μπο­ρού­σαν να ψηφί­σουν την πρό­τα­σή μας, χωρίς την άδεια του εκλε­κτού τους διευ­θυ­ντή. Τα άλλα που είπαν για δημο­κρα­τι­κές δια­δι­κα­σί­ες και ότι δεν έχει συζη­τη­θεί στη ΔΕΠ (Δημο­τι­κή Επι­τρο­πή Παι­δεί­ας) η οποία και είναι αρμό­δια να απο­φα­σί­σει, δεν πεί­θουν κανέ­να. Για­τί κυρί­αρ­χο πολι­τι­κό και απο­φα­σι­στι­κό όργα­νο του δήμου (που μπο­ρού­σε να δώσει άμε­σα λύση) είναι το Δημο­τι­κό Συμβούλιο.

Οι δημο­τι­κοί σύμ­βου­λοι της πλειο­ψη­φί­ας που ορκί­ζο­νται ότι δεν μπαί­νουν εμπό­διο στη λει­τουρ­γία του σχο­λεί­ου των μετα­να­στών, δια­ψεύ­δο­νται από τις ίδιες τους τις πρά­ξεις. Από τις 27/9/18 που έστει­λε η “Λαϊ­κή Συσπεί­ρω­ση” την εισή­γη­ση και μέχρι τις 8/10/18, ημέ­ρα του συμ­βου­λί­ου, είχαν ξεχά­σει ότι υπάρ­χει Δημο­τι­κή Επι­τρο­πή Παι­δεί­ας και περί­με­ναν να γίνει το Δημο­τι­κό Συμ­βού­λιο για να ξεκι­νή­σουν τις δημο­κρα­τι­κές τους δια­δι­κα­σί­ες!!! Έτσι εάν και όταν συνε­δριά­σει η ΔΕΠ και βγά­λει θετι­κή από­φα­ση και αν συμ­φω­νή­σει και ο δήμαρ­χος με την παρα­χώ­ρη­ση θα ξεκι­νή­σουν τα μαθή­μα­τα. Σε περί­πτω­ση δε αρνη­τι­κής από­φα­σης θα πρέ­πει ο Σύλ­λο­γος των Εκπαι­δευ­τι­κών να ξανα­αι­τη­θεί έναν άλλο χώρο από τους προ­τει­νό­με­νους από τη δημο­τι­κή αρχή και το αίτη­μά του να ξανα­συ­ζη­τη­θεί από τα αρμό­δια όργα­να, όπο­τε κι αν αυτά συνε­δριά­σουν. Δηλα­δή τα μαθή­μα­τα καλώς εχό­ντων των πραγ­μά­των να αρχί­σουν… καλά Χριστούγεννα!!!

Καλού­με τη δημο­τι­κή αρχή, που ο πρό­ε­δρός της έκρι­νε ότι το Δημο­τι­κό Συμ­βού­λιο δεν είναι αρμό­διο να απο­φα­σί­σει, να δώσει άμε­σα λύση για να αρχί­σουν χωρίς άλλη καθυ­στέ­ρη­ση τα μαθήματα.

Κατά τα άλλα ο ιωνιώ­τι­κος λαός κατα­λα­βαί­νει και έχει την πεί­ρα να κρί­νει τη στά­ση του καθε­νός και από αυτό το ζήτημα».

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο