Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο: «Δεν θα περάσει» το αντιδραστικό νομοσχέδιο το μήνυμα της κινητοποίησης

Το «παρών» δίνουν εκπαι­δευ­τι­κοί, μαθη­τές, φοι­τη­τές, γονείς και εργα­ζό­με­νοι που συμπα­ρα­στέ­κο­νται στα παι­διά τους που θα βρε­θούν αντι­μέ­τω­πα με νέους ταξι­κούς φραγμούς.

Στην κινη­το­ποί­η­ση έχουν καλέ­σει Σύλ­λο­γοι Εκπαι­δευ­τι­κών Πρω­το­βάθ­μιας Εκπαί­δευ­σης, η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕΕΛΜΕ της Αττι­κής, η Ομο­σπον­δία Γονέ­ων Αττι­κής. Κάλε­σμα συμ­με­το­χής έχουν απευ­θύ­νει επί­σης η ΟΓΕ, το ΠΑΜΕ, εργα­τι­κά συν­δι­κά­τα και φορείς.
«Δεν θα περά­σει» γρά­φει ένα από τα κεντρι­κά πανό των οργα­νω­τών του συλλαλητηρίου.

«Ούτε βήμα πίσω από τη διεκδίκηση ενός σχολείου με βάση τις σύγχρονες ανάγκες»

Με χαι­ρε­τι­σμούς από εκπρο­σώ­πους σωμα­τεί­ων εκπαι­δευ­τι­κών και άλλων φορέ­ων συνε­χί­ζε­ται το πανεκ­παι­δευ­τι­κό συλ­λα­λη­τή­ριο στα Προ­πύ­λαια, ενά­ντια στο νομο­σχέ­διο των ταξι­κών φραγ­μών και της κατη­γο­ριο­ποί­η­σης των σχολείων.

Ο Αχιλ­λέ­ας Ζορ­μπάς, μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ, υπο­γράμ­μι­σε πως όσο και αν χρη­σι­μο­ποιούν εύη­χα λόγια για το νομο­σχέ­διο, η κοι­νω­νία θα τους γυρ­νά την πλά­τη. Φάνη­κε και από τη χθε­σι­νή κινη­το­ποί­η­ση ότι δεν νοιά­ζο­νται για τα πραγ­μα­τι­κά προ­βλή­μα­τα, αφού δεν δεσμεύ­τη­καν για κανέ­να μέτρο προ­στα­σί­ας της υγεί­ας στα σχο­λεία, σημεί­ω­σε, προ­σθέ­το­ντας πως είναι πρό­κλη­ση αντί για μέτρα προ­στα­σί­ας στα σχο­λεία, να φέρ­νει η κυβέρ­νη­ση ένα ακό­μα αντιεκ­παι­δευ­τι­κό νομο­σχέ­διο. Οι εκπαι­δευ­τι­κοί «δεν θα κάνουν βήμα πίσω» από τη διεκ­δί­κη­ση ενός σχο­λεί­ου με βάση τις σύγ­χρο­νες ανά­γκες, κατέληξε.

Ο Βαγ­γέ­λης Φιλέ­ρης, εκ μέρους της Ομο­σπον­δί­ας Γονέ­ων και Κηδε­μό­νων Περι­φέ­ρειας Αττι­κής, τόνι­σε πως με την ανα­μόρ­φω­ση του θεσμού του Σχο­λι­κού Συμ­βου­λί­ου (άρθρο 100) το νομο­σχέ­διο αλλά­ζει τη σύν­θε­ση που είχε μέχρι σήμε­ρα το Σχο­λι­κό Συμ­βού­λιο, σε βάρος τόσο του Συλ­λό­γου Γονέ­ων όσο και των μαθη­τών, ενώ παράλ­λη­λα επι­διώ­κε­ται η αλλοί­ω­ση του χαρα­κτή­ρα του Συλ­λό­γου Γονέ­ων μέσα από τη συμ­με­το­χή του στην ανα­ζή­τη­ση χορη­γών και στη σύν­δε­ση του σχο­λεί­ου με την αγορά.

Η Δέσποι­να Χού­τα, από τον Σύλ­λο­γο Εκπαι­δευ­τι­κών Πρω­το­βάθ­μιας Εκπαί­δευ­σης Αν. Αττι­κής «Σωκρά­της» ανα­φέρ­θη­κε στις αλλα­γές της τελευ­ταί­ας στιγ­μής στο νομο­σχέ­διο, που το κάνουν ακό­μα πιο αντι­δρα­στι­κό, όπως οι υπε­ρε­ξου­σί­ες στους διευ­θυ­ντές, που περιο­ρί­ζουν το ρόλο του συλ­λό­γου διδα­σκό­ντων. Πρό­σθε­σε ότι ποιο­τι­κή ανα­βάθ­μι­ση της εκπαί­δευ­σης σημαί­νει μαζι­κοί μόνι­μοι διο­ρι­σμοί, μεί­ω­ση μαθη­τών ανά τάξη, συνε­χής επι­μόρ­φω­ση εκπαι­δευ­τι­κών, κ.α.kinhtopoihsh paideia Πανεκπαιδευτικό Σύνταγμα 4 ΟΓΕ

Μαχητική πορεία

Με μαχη­τι­κή πορεία στο κέντρο της Αθή­νας, προς το Σύνταγ­μα, που ξεκί­νη­σε από τα Προ­πύ­λαια ‑μετά τους χαι­ρε­τι­σμούς από εκπρο­σώ­πους σωμα­τεί­ων εκπαι­δευ­τι­κών, γονέ­ων και άλλων φορέ­ων, έκλει­σε το πανεκ­παι­δευ­τι­κό συλ­λα­λη­τή­ριο ενά­ντια στο αντι­δρα­στι­κό νομο­σχέ­διο του υπουρ­γεί­ου Παι­δεί­ας, το οποίο κατη­γο­ριο­ποιεί τα σχο­λεία και εντεί­νει τους ταξι­κούς φραγμούς.

Στην κινη­το­ποί­η­ση συμ­με­τέ­χουν με τα δικά τους πανό Φοι­τη­τι­κοί Σύλ­λο­γοι, εργα­τι­κά σωμα­τεία, η ΟΓΕ και η Ομο­σπον­δία Βιο­τε­χνι­κών Σωμα­τεί­ων Αττικής.
Εκ μέρους του ΚΚΕ παρευ­ρί­σκο­νται ο Κώστας Παπα­δά­κης, μέλος της ΚΕ και ο Γιάν­νης Δελής, βου­λευ­τής του Κόμματος.

«Η αυτο­νο­μία είναι μια απά­τη, φορ­τώ­νει κι άλλα βάρη στου λαού την πλά­τη», «Κού­λη, Κερα­μέ­ως ακού­στε το καλά, αυτό το νομο­σχέ­διο θα μεί­νει στα χαρ­τιά. «Όχι στην παι­δεία για λίγους κι εκλε­κτούς, αγώ­νας ενά­ντια στους ταξι­κούς φραγ­μούς», είναι μερι­κά από τα συν­θή­μα­τα που ακούστηκαν.

Οι μαθη­τές, πίσω από το πανό της Συντο­νι­στι­κής Επι­τρο­πής Μαθη­τών Αθή­νας, έδω­σαν δυνα­μι­κό «παρών, δια­τρα­νώ­νο­ντας μαζί με τους γονείς και τους εκπαι­δευ­τι­κούς την αντί­θε­ση τους στο νομο­σχέ­διο. Ενα­ντιώ­θη­καν στο πολυ­νο­μο­σχέ­διο που αλλά­ζει τον χαρα­κτή­ρα του σχο­λεί­ου, που κατη­γο­ριο­ποιεί τους μαθη­τές, εντεί­νει τους ταξι­κούς φραγ­μούς, ανα­γκά­ζει τις λαϊ­κές οικο­γέ­νειες να βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέ­πη και ουσια­στι­κά αφή­νει απ’ έξω τα παι­διά των φτω­χών — λαϊ­κών οικο­γε­νειών. Οι μαθη­τές συνε­χί­ζουν να διεκ­δι­κούν το σχο­λείο που έχουν ανά­γκη, το σχο­λείο που δεν είναι ευκαι­ρία αλλά δικαί­ω­μα για όλους. Ανα­νέ­ω­σαν το ραντε­βού τους για την ημέ­ρα ψήφι­σης του πολυ­νο­μο­σχε­δί­ου και είναι απο­φα­σι­σμέ­νοι να συνε­χί­σουν τον αγώ­να τους κάτω από όλες τις συνθήκες.kinhtopoihsh paideia Πανεκπαιδευτικό Σύνταγμα ΜΑΣ

kinhtopoihsh paideia Πανεκπαιδευτικό Σύνταγμα ΟΓΕ

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο