Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πανελλαδικές: Βατά τα σημερινά θέματα στη Χημεία και την Οικονομία — Δείτε τις απαντήσεις

Χωρίς ιδιαί­τε­ρες παγί­δες, αλλά με κλι­μα­κού­με­νη δυσκο­λία, ήταν τα σημε­ρι­νά θέμα­τα των Πανελ­λα­δι­κών Εξε­τά­σε­ων στα μαθή­μα­τα της Χημεί­ας και της Οικο­νο­μί­ας.

Ανα­λυ­τι­κό­τε­ρα, όσον αφο­ρά το μάθη­μα της Χημεί­ας και τα θέμα­τα για τους υπο­ψή­φιους που έχουν επι­λέ­ξει το νέο σύστη­μα (Ομά­δες Προ­σα­να­το­λι­σμού Θετι­κών Σπου­δών και Σπου­δών Υγεί­ας), αυτά κάλυ­ψαν όλη την εξε­τα­στέα ύλη και ήταν δια­βαθ­μι­σμέ­νης δυσκο­λί­ας. Όπως ανέ­φε­ρε, μιλώ­ντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Σταυ­ρού­λα Καζά­λη, χημι­κός, καθη­γή­τρια στο Κοι­νω­νι­κό Φρο­ντι­στή­ριο του Αγί­ου Δημη­τρί­ου, οι καλά προ­ε­τοι­μα­σμέ­νοι μαθη­τές θα μπο­ρέ­σουν να γρά­ψουν καλά. «Τα θέμα­τα δεν ήταν ιδιαί­τε­ρα απαι­τη­τι­κά, ωστό­σο ήταν έξυ­πνος ο τρό­πος με τον οποίο συν­δυά­στη­καν τα διά­φο­ρα κεφά­λαια από την ύλη», σημείωσε.

Ιδιαί­τε­ρα για τη λύση των θεμά­των Γ και Δ, όπως επε­σή­μα­νε η κ. Καζά­λη, οι μαθη­τές θα έπρε­πε να έχουν κατα­νο­ή­σει καλά την ύλη και να κάνουν σωστή δια­χεί­ρι­ση χρόνου.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ  

δεί­τε τις απα­ντή­σεις στο μάθη­μα της Χημεία

Όσον αφο­ρά στα θέμα­τα της Χημεί­ας, στα οποία εξε­τά­στη­καν υπο­ψή­φιοι με το παλαιό σύστη­μα (Ομά­δα Προ­σα­να­το­λι­σμού Θετι­κών Σπου­δών), ήταν καλύ­τε­ρα δια­τυ­πω­μέ­να σε σχέ­ση με τα περυ­σι­νά και ήταν επί­σης δια­βαθ­μι­σμέ­νης δυσκο­λί­ας. Ιδιαί­τε­ρα για το Γ θέμα, όπως σχο­λί­α­σε η κ. Καζά­λη, αφο­ρού­σε καθα­ρά το κομ­μά­τι της οργα­νι­κής χημεί­ας, οπό­τε ανα­μέ­νε­ται να γρά­ψουν όλοι καλά.

Σημειώ­νε­ται ότι το Β3 θέμα ήταν κοι­νό και στις δύο εξε­τά­σεις (νέο και παλαιό σύστημα).

Στο μάθη­μα της Οικο­νο­μί­ας, επί­σης, δεν υπήρ­ξαν ιδιαί­τε­ρες παγί­δες. Όπως σχο­λί­α­σαν από κοι­νού οι καθη­γη­τές του Κοι­νω­νι­κού Φρο­ντι­στη­ρί­ου του Αγί­ου Δημη­τρί­ου, Βάια Μανιά και Βασί­λης Πολυ­χρο­νό­που­λος, τα θέμα­τα των εξε­τά­σε­ων και των δύο συστη­μά­των ήταν κλι­μα­κού­με­νης δυσκο­λί­ας και χαρα­κτη­ρί­ζο­νται βατά.

Ιδιαί­τε­ρα για το νέο σύστη­μα, όπως ανέ­φε­ραν, τα θέμα­τα Γ και Δ ήταν πολύ καλά δομη­μέ­να, με ερω­τή­μα­τα κλι­μα­κού­με­νης δυσκο­λί­ας, σαφώς δια­τυ­πω­μέ­να και απαι­τού­σαν σχε­τι­κά εύκο­λους υπολογισμούς.

Το θέμα Δ είχε κοι­νά δεδο­μέ­να στα δύο συστήματα.

Όπως είπαν, τα θέμα­τα επι­τρέ­πουν στους μαθη­τές να γρά­ψουν με ευκο­λία ανά­λο­γα με τις δυνα­τό­τη­τές τους.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

δεί­τε τις απα­ντή­σεις στις ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο