Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πιθανά και μέσα στη βδομάδα να δοθεί στη δημοσιότητα η λίστα για την κατανομή των 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Υπό το βάρος της κατα­κραυ­γής, φαί­νε­ται ότι η κυβέρ­νη­ση ετοι­μά­ζε­ται να δώσει στη δημο­σιό­τη­τα τη λίστα με τα Μέσα και τα ποσά που έλα­βαν για την καμπά­νια «Μένου­με στο Σπίτι».

Ανοι­χτό το ενδε­χό­με­νο να δοθούν ακό­μα και μέσα στην εβδο­μά­δα, όλα τα στοι­χεία για τη κατα­νο­μή των κον­δυ­λί­ων ύψους 20 εκα­τομ­μυ­ρί­ων ευρώ στα Μέσα Ενη­μέ­ρω­σης, στο πλαί­σιο της δια­φη­μι­στι­κής καμπά­νιας «Μένου­με στο σπί­τι», άφη­σε ο Υπουρ­γός Επι­κρα­τεί­ας Γιώρ­γος Γεραπετρίτης.

«Είναι αυτο­νό­η­το ότι τα ποσά που δόθη­καν και που ήταν εξαι­ρε­τι­κά ανα­γκαία και κρί­σι­μα για την παρα­κί­νη­ση των πολι­τών να μεί­νουν στο σπί­τι για λόγους ασφά­λειας της δημό­σιας υγεί­ας, θα δοθούν άμε­σα στη δημο­σιό­τη­τα. Η χρο­νι­κή υστέ­ρη­ση που υπήρ­ξε ως προς τη δημο­σιο­ποί­η­ση τους οφεί­λε­ται στο γεγο­νός ότι γίνε­ται επε­ξερ­γα­σία από το Υπουρ­γείο Οικο­νο­μι­κών όλων των εκτα­μιεύ­σε­ων και μόλις ολο­κλη­ρω­θεί θα υπάρ­ξει άμε­σα ανα­κοί­νω­ση», δήλω­σε χαρα­κτη­ρι­στι­κά ο κ. Γερα­πε­τρί­της ενώ λίγο αργό­τε­ρα, σε συνο­μι­λία που είχε με τους κοι­νο­βου­λευ­τι­κούς συντά­κτες δεν απέ­κλει­σε το ενδε­χό­με­νο να δημο­σιο­ποι­η­θούν όλα τα στοι­χεία μέχρι τέλος της εβδομάδας.

Στ. Πέτσας: «Σε λίγες μέρες η λίστα των ΜΜΕ που επιδοτήθηκαν»

«Αστεία» χαρα­κτή­ρι­σε τα περί «μαγει­ρέ­μα­τος» της λίστας για τη δια­φη­μι­στι­κή καμπά­νια του «Μένου­με Σπί­τι» ο Κυβερ­νη­τι­κός Εκπρό­σω­πος, μιλώ­ντας στην εκπο­μπή του ΑΝΤ1 «Καλη­μέ­ρα Ελλά­δα» και τόνι­σε πως πρό­κει­ται για «καμπά­νια που έγι­νε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε».

Ο Στέ­λιος Πέτσας υπεν­θύ­μι­σε πως είχε απα­ντή­σει στην Επι­τρο­πή Θεσμών και Δια­φά­νειας και τόνι­σε πως «όταν ολο­κλη­ρω­θεί η καμπά­νια, θα δοθούν οι λίστες στη δημοσιότητα».

Ανα­φέ­ρο­ντας πως είναι θέμα ημε­ρών η δημο­σιο­ποί­η­ση της λίστας, κατη­γό­ρη­σε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι, «προ­σπα­θεί να χρη­σι­μο­ποι­ή­σει το θέμα για να κατα­σκευά­σει εχθρούς, όμως η αλή­θεια είναι ότι η κοι­νω­νία δεν ακού­ει τον ΣΥΡΙΖΑ» και σχο­λί­α­σε πως είναι «λάθος η ταύ­τι­ση της δια­φή­μι­σης με το χρηματισμό».

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο