Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΚΚΕ: Έργο ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ η ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης

«Στο σπί­τι του κρε­μα­σμέ­νου δεν μιλά­νε για σχοι­νί», ανα­φέ­ρει σε σχό­λιό της η ΚΟ Μετα­φο­ρών Κεντρι­κής Μακε­δο­νί­ας του ΚΚΕ σχε­τι­κά με τη στά­ση του ΣΥΡΙΖΑ και της δημο­τι­κής του παρά­τα­ξης, στο θέμα των συγκοι­νω­νιών της Θεσσαλονίκης.

Ειδι­κό­τε­ρα, η παρά­τα­ξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Θεσ­σα­λο­νί­κης «Θεσ­σα­λο­νί­κη Μαζί» τώρα, δεί­χνο­ντας όψι­μο ενδια­φέ­ρον για το θέμα, κατα­θέ­τει μηνυ­τή­ρια ανα­φο­ρά κατά του Δήμου Θεσ­σα­λο­νί­κης για τα 50 λεω­φο­ρεία που αγο­ρά­στη­καν από το Δήμο Λει­ψί­ας. Όμως είναι το ίδιο κόμ­μα που ενώ τώρα λέει πως κόπτε­ται για τη δημό­σια συγκοι­νω­νία και για την ανα­νέ­ω­ση του στό­λου του ΟΑΣΘ, ως κυβέρ­νη­ση με το νόμο 4568/2018 άνοι­ξε τον δρό­μο και για την είσο­δο των ιδιω­τών του ΚΤΕΛ στη δημό­σια συγκοι­νω­νία, δημιουρ­γώ­ντας την απα­ξί­ω­ση που παρα­τη­ρεί­ται τα τελευ­ταία χρό­νια στη συγκοι­νω­νία της Θεσσαλονίκης.

Η ΚΟ Μετα­φο­ρών Κ. Μακε­δο­νί­ας του ΚΚΕ υπεν­θυ­μί­ζει πως «έργο και των δύο (ΣΥΡΙΖΑ — ΝΔ) είναι η ιδιω­τι­κο­ποί­η­ση της συγκοι­νω­νί­ας της ΠΕ Θεσ­σα­λο­νί­κης αρχι­κά το Μάιο του 2019 που ακό­μα τότε ήταν κυβέρ­νη­ση ο ΣΥΡΙΖΑ όταν παρα­δό­θη­καν οι πρώ­τες 6 γραμ­μές στα ΚΤΕΛ, ενώ αργό­τε­ρα πήρε τη σκυ­τά­λη η ΝΔ και παρέ­δω­σε άλλες 25 γραμ­μές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ενώ και με νομο­θε­τι­κές ρυθ­μί­σεις σε συνέ­χεια αυτών του ΣΥΡΙΖΑ έμπα­σε και ιδιω­τι­κή επι­χεί­ρη­ση ενοι­κί­α­σης λεωφορείων».

Η ανακοίνωση της ΚΟ Μεταφορών Κ. Μακεδονίας του ΚΚΕ

Όψι­μο ενδια­φέ­ρον για τη συγκοι­νω­νία της Θεσ­σα­λο­νί­κης έδει­ξε η παρά­τα­ξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Θεσ­σα­λο­νί­κης «Θεσ­σα­λο­νί­κη Μαζί», κατα­θέ­το­ντας μηνυ­τή­ρια ανα­φο­ρά κατά του Δήμου Θεσ­σα­λο­νί­κης στην Εισαγ­γε­λία Πρω­το­δι­κών Θεσ­σα­λο­νί­κης ανα­φο­ρι­κά με τα 50 λεω­φο­ρεία που αγο­ρά­στη­καν από τον Δήμο Λειψίας.

Από την πρώ­τη στιγ­μή καταγ­γεί­λα­με ότι πρό­κει­ται για ακα­τάλ­λη­λα λεω­φο­ρεία για την εκτέ­λε­ση συγκοι­νω­νια­κού έργου, καθώς είναι «φορ­τω­μέ­να» το κάθε ένα με πάνω από 1.000.000 χιλιό­με­τρα, δεν δια­θέ­τουν παρά­θυ­ρα, δεν δια­θέ­τουν κλι­μα­τι­σμό, έχουν χαμη­λή ιππο­δύ­να­μη και κάποια από αυτά πήραν φωτιά λόγω βλά­βης στον καταλύτη.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, που είχε αφή­σει τη Θεσ­σα­λο­νί­κη το καλο­καί­ρι του 2019 με μόλις 200 λεω­φο­ρεία να κυκλο­φο­ρούν ημε­ρη­σί­ως στην πόλη, με περίσ­σια υπο­κρι­σία και για αντι­πο­λι­τευ­τι­κές σκο­πι­μό­τη­τες ζητά τάχα να διε­ρευ­νη­θεί ο τρό­πος με τον οποίο έγι­νε η προ­μή­θεια αυτών των λεωφορείων.

Η κυβέρ­νη­ση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτή που στην Έκθε­ση Αξιό­λο­γης των Συνε­πειών του νόμου 4482/2017, που ειση­γή­θη­κε και ψήφι­σε τον Ιού­λιο του 2017, παρα­δε­χό­ταν ότι οι συγκε­κρι­μέ­νες ρυθ­μί­σεις ήταν ανα­γκαί­ες για την προ­σαρ­μο­γή προς τον Κανο­νι­σμό 1370 της ΕΕ ο οποί­ος προ­βλέ­πει την ανά­θε­ση δημό­σιας υπη­ρε­σί­ας επι­βα­τι­κών μετα­φο­ρών σε τοπι­κές αρχές δηλα­δή σε δήμους κλπ.

Η κυβέρ­νη­ση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή  που με το άρθρο 18 παρ. 5α του νόμου 4482/2017 ‑με τον οποίο υπο­τί­θε­ται έκα­νε την κρα­τι­κο­ποί­η­ση του ΟΑΣΘ- άνοι­γε τον δρό­μο στην είσο­δο των ΟΤΑ στη συγκοι­νω­νία της Περι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Θεσ­σα­λο­νί­κης και τους επέ­τρε­πε την κατο­χή μετο­χών του ΟΑΣΘ μέχρι του ποσο­στού του 49%!!!

O ΣΥΡΙΖΑ και η παρά­τα­ξή του στον Δήμο Θεσ­σα­λο­νί­κη τώρα με θρά­σος λέει πως κόπτε­ται για τη δημό­σια συγκοι­νω­νία και για την ανα­νέ­ω­ση του στό­λου του ΟΑΣΘ, ενώ είναι αυτός που με τον νόμο 4568/2018 άνοι­ξε τον δρό­μο και για την είσο­δο των ιδιω­τών του ΚΤΕΛ στη δημό­σια συγκοι­νω­νία, δημιουρ­γώ­ντας την απα­ξί­ω­ση που παρα­τη­ρεί­ται τα τελευ­ταία χρό­νια στη συγκοι­νω­νία της Θεσσαλονίκης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συνυ­πεύ­θυ­νος για το κατά­ντη­μα της συγκοι­νω­νί­ας και πρέ­πει να αφή­σει τα κρο­κο­δεί­λια δάκρυα για τον κατα­κερ­μα­τι­σμό του ΟΑΣΘ, την είσο­δο ιδιω­τών εργο­λά­βων και την απα­ρά­δε­κτη αγο­ρά των ακα­τάλ­λη­λων λεω­φο­ρεί­ων της Λει­ψί­ας που πλή­ρω­σαν οι δημό­τες της Θεσσαλονίκης.

Δικό του έργο είναι το νομο­θε­τι­κό πλαί­σιο που αξιο­ποι­ή­θη­κε από τον Δήμο Θεσ­σα­λο­νί­κης για «δου­λί­τσες» με τον Δήμο Λειψίας.

Έργο και των δύο (ΣΥΡΙΖΑ — ΝΔ) είναι η ιδιω­τι­κο­ποί­η­ση της συγκοι­νω­νί­ας της ΠΕ Θεσ­σα­λο­νί­κης αρχι­κά το Μάιο του 2019 που ακό­μα τότε ήταν κυβέρ­νη­ση ο ΣΥΡΙΖΑ όταν παρα­δό­θη­καν οι πρώ­τες 6 γραμ­μές στα ΚΤΕΛ, ενώ αργό­τε­ρα πήρε τη σκυ­τά­λη η ΝΔ και παρέ­δω­σε άλλες 25 γραμ­μές του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, ενώ και με νομο­θε­τι­κές ρυθ­μί­σεις σε συνέ­χεια αυτών του ΣΥΡΙΖΑ έμπα­σε και ιδιω­τι­κή επι­χεί­ρη­ση  ενοι­κί­α­σης λεωφορείων.

«Στο σπί­τι του κρε­μα­σμέ­νου δεν μιλά­νε για σχοι­νί», λέει ο λαός μας και ται­ριά­ζει γάντι σε όσα υπο­τί­θε­ται καταγ­γέλ­λει η παρά­τα­ξη του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τσε Γκε­βά­ρα, πρε­σβευ­τής της Επα­νά­στα­σης», του Νίκου Μόττα

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο