Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

«Στο στόχαστρο εθνικιστικών και ακροδεξιών κύκλων μαθητές και εκπαιδευτικοί» καταγγέλλει η ΟΛΜΕ

Για προ­σπά­θειες «εθνι­κι­στι­κών και ακρο­δε­ξιών κύκλων» να σπεί­ρουν στη νεο­λαία «ακραί­ες αλυ­τρω­τι­κές, μιλι­τα­ρι­στι­κές και εθνι­κι­στι­κές αντι­λή­ψεις» κάνει λόγο η Ομο­σπον­δία Λει­τουρ­γών Μέσης Εκπαί­δευ­σης σε ψήφι­σμά της.

«Aυτές τις ημέ­ρες, τα σχο­λεία, οι εκπαι­δευ­τι­κοί και οι μαθη­τές έχουν μπει στο στό­χα­στρο εθνι­κι­στι­κών και ακρο­δε­ξιών κύκλων. Πρό­κει­ται για μια προ­σπά­θεια που ξεκί­νη­σε από τη γιορ­τή της 28ης Οκτω­βρί­ου και την αμφι­σβή­τη­ση του Πολυ­τε­χνεί­ου και συνε­χί­στη­κε με πρό­σχη­μα το Μακε­δο­νι­κό ζήτη­μα» σημειώ­νει η ΟΛΜΕ.

Όπως ανα­φέ­ρει, «αφού η πρώ­τη από­πει­ρά τους απέ­τυ­χε, επι­δί­δο­νται τώρα σε μια άνευ προη­γου­μέ­νου πατρι­δο­κα­πη­λία» και «καλούν από τα δια­δι­κτυα­κά μέσα σε συντο­νι­σμό κατα­λή­ψε­ων σχο­λεί­ων στις 29/11, με ανάρ­τη­ση πανο­μοιό­τυ­πων πανό και ανα­γρα­φή συν­θη­μά­των με φασι­στι­κά σύμ­βο­λα (μαιάν­δρους και κέλ­τι­κους σταυρούς)».

Την ίδια στιγ­μή, όπως καταγ­γέλ­λει η ΟΛΜΕ, «στο­χο­ποιούν καθη­γη­τές και καθη­γή­τριες (π.χ. Βέροια), σχο­λεία (π.χ. Γέρα­κας) και ολό­κλη­ρες ΕΛΜΕ (π.χ. Ε΄ ΕΛΜΕ Αν. Αττι­κής, Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσ­σα­λο­νί­κης) που αντι­στέ­κο­νται σε αυτή τους την προ­σπά­θεια, καλώ­ντας σε ‘δια­πό­μπευ­ση’ και σε άσκη­ση σωμα­τι­κής βίας προς παραδειγματισμό».

«Πίσω από αυτούς τους σχε­δια­σμούς γίνε­ται όλο και περισ­σό­τε­ρο φανε­ρό ότι κρύ­βε­ται η οργά­νω­ση της Χρυ­σής Αυγής, φασι­στι­κές ομά­δες όπως η νεο­να­ζι­στι­κή ΕΣΑ, εθνι­κι­στι­κά και άλλα ακρο­δε­ξιά μορ­φώ­μα­τα» υπο­στη­ρί­ζει η Ομο­σπον­δία στο ψήφι­σμά της.

Το δ.σ. της ΟΛΜΕ καταγ­γέλ­λει τα παρα­πά­νω περι­στα­τι­κά και δηλώ­νει ότι «θα φρά­ξει το δρό­μο σε όσους με πρό­σχη­μα το μακε­δο­νι­κό ζήτη­μα επι­χει­ρούν να μετα­τρέ­ψουν τον ευαί­σθη­το χώρο των σχο­λεί­ων σε πεδίο εθνι­κι­σμού και μιλι­τα­ρι­σμού, καλ­λιερ­γώ­ντας το διχα­σμό, το μίσος, το ρατσι­σμό και τις νεο­φα­σι­στι­κές αντιλήψεις».

Υπο­γραμ­μί­ζει ακό­μη ότι «είναι χρέ­ος του κόσμου της εκπαί­δευ­σης να υπε­ρα­σπι­στεί το σχο­λείο και τη νέα γενιά, να μην επι­τρέ­ψει η πατρι­δο­κα­πη­λία και η εθνι­κι­στι­κή τύφλω­ση να σπεί­ρουν το διαι­ρε­τι­κό μίσος ανά­με­σα στους μαθη­τές μας».

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο