Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΣΥΡΙΖΑ: Προεκλογική καμπάνια… «made in USA»

Η αμε­ρι­κά­νι­κη δια­φη­μι­στι­κή εται­ρεία MullenLowe, που έχει έδρα τη Βοστώ­νη, θα ανα­λά­βει την κεντρι­κή προ­ε­κλο­γι­κή καμπά­νια του ΣΥΡΙΖΑ σύμ­φω­να με πλη­ρο­φο­ρί­ες της εφη­με­ρί­δας «Real News». 

Πρό­κει­ται για εται­ρεία που δημιουρ­γή­θη­κε πριν από 50 χρό­νια στις Ηνω­μέ­νες Πολι­τεί­ες και η οποία έχει δημιουρ­γή­σει ελλη­νι­κό παράρ­τη­μα με γρα­φεία σε βόρειο προ­ά­στιο της Αθή­νας. Αυτή θα ανα­λά­βει, μετα­ξύ άλλων, τη δημιουρ­γία δια­φη­μι­στι­κών σποτ και εύρε­σης έξυ­πνων σλό­γκαν, ενώ θα κατευ­θύ­νει τον ΣΥΡΙΖΑ στους τομείς που θα πρέ­πει να στο­χεύ­σει, ούτως ώστε να προ­σελ­κύ­σει νέους ψηφο­φό­ρους ή να επα­να­πα­τρί­σει πολι­τι­κά άλλους.

Πλη­ρο­φο­ρί­ες θέλουν να έχει ήδη δια­μορ­φω­θεί η ομά­δα επι­κοι­νω­νί­ας που θα «τρέ­ξει», για λογα­ρια­σμό του ΣΥΡΙΖΑ, τις προ­ε­κλο­γι­κές καμπά­νιες τόσο για τις ευρω­ε­κλο­γές όσο και για τις δημο­τι­κές και περι­φε­ρεια­κές εκλο­γές. Τα ονό­μα­τα που ακού­γο­νται για την στε­λέ­χω­ση της εν λόγω ομά­δας είναι αυτά του γραμ­μα­τέα της Κεντρι­κής Επι­τρο­πής του ΣΥΡΙΖΑ Πάνου Σκουρ­λέ­τη, του υπουρ­γού επι­κρα­τεί­ας Χρ. Βερ­ναρ­δά­κη και του κυβερ­νη­τι­κού εκπρο­σώ­που Δ. Τζανακόπουλου. 

Σημειώ­νε­ται ότι η αμε­ρι­κα­νι­κή MullenLowe είχε ανα­λά­βει την προ­ε­κλο­γι­κή καμπά­νια του ΣΥΡΙΖΑ στις εθνι­κές εκλο­γές τον Σεπτέμ­βρη του 2015.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο