Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Σχολεία: Λήξη μαθημάτων, εξετάσεις, μέτρα προστασίας

Με την επι­στρο­φή των μαθη­τών και μαθη­τριών από τις δια­κο­πές του Πάσχα στις 3 Μαΐ­ου ξεκι­νά σιγά σιγά η αντί­στρο­φη μέτρη­ση για τη λήξη της σχο­λι­κής χρονιάς.

Για πρώ­τη φορά, οι συντε­λε­στές βαρύ­τη­τας των εξε­τα­ζό­με­νων μαθη­μά­των για την εισα­γω­γή στην Τρι­το­βάθ­μια Εκπαί­δευ­ση ορί­στη­καν από τα ίδια τα ΑΕΙ, γεγο­νός που ενδε­χο­μέ­νως θα οδη­γή­σει σε δια­φο­ρές στον υπο­λο­γι­σμό των μορί­ων. Το “ντε­μπού­το” τους θα κάνουν, επί­σης, οι εξε­τά­σεις δια­γνω­στι­κού χαρα­κτή­ρα ή αλλιώς «ελλη­νι­κή PISA».

Η τελευ­ταία ημέ­ρα μαθη­μά­των για τα Ημε­ρή­σια και Εσπε­ρι­νά Γενι­κά και Επαγ­γελ­μα­τι­κά Λύκεια είναι η 20ή Μαΐ­ου, για τα Γυμνά­σια η 30ή Μαΐ­ου και για τα Νηπια­γω­γεία και τα Δημο­τι­κά η 15η Ιουνίου.

Οι εξε­τά­σεις στο Γυμνά­σιο θα διε­ξα­χθούν 1–15 Ιου­νί­ου και στο Λύκειο από 23 Μαΐ­ου έως 15 Ιουνίου.

Την Τετάρ­τη, 18 Μαΐ­ου, 2022 ξεκι­νά η «ελλη­νι­κή PISA» στα γνω­στι­κά αντι­κεί­με­να της Νεο­ελ­λη­νι­κής Γλώσ­σας και των Μαθη­μα­τι­κών για 6.000 μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημο­τι­κών σχο­λεί­ων και 6.000 της Γ’ τάξης των Γυμνασίων.

Οι εξε­τά­σεις είναι υπο­χρε­ω­τι­κές, αλλά τα απο­τε­λέ­σμα­τα θα συλ­λέ­γο­νται ανώ­νυ­μα και δε θα προ­σμε­τρώ­νται στους βαθ­μούς των μαθητών.

Όσον αφο­ρά τις Πανελ­λα­δι­κές Εξε­τά­σεις, για τους μαθη­τές και μαθή­τριες των ΓΕΛ έχουν προ­γραμ­μα­τι­στεί στις 3–10 Ιου­νί­ου, ενώ για τους απο­φοί­τους των ΕΠΑΛ στις 2–17 Ιουνίου.

Τα Ειδικά Μαθήματα θα εξεταστούν 18–30 Ιουνίου.

Φέτος οι συντε­λε­στές βαρύ­τη­τας ανά πανελ­λα­δι­κώς εξε­τα­ζό­με­νο μάθη­μα καθο­ρί­στη­καν με από­φα­ση της Συγκλή­του του οικεί­ου ΑΕΙ για κάθε Σχο­λή, Τμή­μα ή Εισα­γω­γι­κή Κατεύ­θυν­ση Τμή­μα­τος. Δεδο­μέ­νου του γεγο­νό­τος ότι οι συντε­λε­στές βαρύ­τη­τας μαθη­μά­των, όπως τέθη­καν από τα Ιδρύ­μα­τα, σε κάποιες περι­πτώ­σεις δια­φέ­ρουν μετα­ξύ Σχο­λών, Τμη­μά­των ή Εισα­γω­γι­κών Κατευ­θύν­σε­ων ιδί­ου γνω­στι­κού αντι­κει­μέ­νου, ενδέ­χε­ται να προ­κύ­ψουν δια­φο­ρο­ποι­ή­σεις στον υπο­λο­γι­σμό των μορί­ων των υποψηφίων.

Χωρίς σελφ τεστ, αλλά με μάσκες

Υπεν­θυ­μί­ζε­ται, ότι μετά τις δια­κο­πές του Πάσχα οι μαθη­τές και οι μαθή­τριες θα εισέρ­χο­νται στα σχο­λεία χωρίς σελφ τεστ, αλλά θα δια­τη­ρη­θεί το μέτρο της συστη­μα­τι­κής χρή­σης μάσκας.

Ο έλεγ­χος για κόβιντ στα σχο­λεία θα επι­κε­ντρώ­νε­ται πια στα άτο­μα με συμπτώματα.

Στην περί­πτω­ση που ένα παι­δί δια­γνω­στεί με κόβιντ, θα εφαρ­μό­ζε­ται άμε­σα έλεγ­χος σε όλους τους συμ­μα­θη­τές με δύο αυτο­δια­γνω­στι­κά (σελφ) τεστ στην πρώ­τη και την τέταρ­τη μέρα μετά τη διά­γνω­ση του κρούσματος.

Το παι­δί θα επι­στρέ­φει στο σχο­λείο μετά την πάρο­δο του­λά­χι­στον 24 ωρών από την πλή­ρη υπο­χώ­ρη­ση του πυρετού.

Ν. Μπε­λο­γιάν­νης Ν. Πλου­μπί­δης – Στο σπί­τι των ηρώων

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο