Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Τέθηκε σε λειτουργία το “Open Car” για την αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με οχήματα

Τα Υπουρ­γεία Οικο­νο­μι­κών και Ψηφια­κής Δια­κυ­βέρ­νη­σης και η Ανε­ξάρ­τη­τη Αρχή Δημο­σί­ων Εσό­δων (ΑΑΔΕ) ανα­κοι­νώ­νουν ότι τέθη­κε σε παρα­γω­γι­κή λει­τουρ­γία η νέα υπη­ρε­σία Open Car. 

Πρό­κει­ται για την πλατ­φόρ­μα μέσω της οποί­ας οι πολί­τες μπο­ρούν να ανα­ζη­τούν πλη­ρο­φο­ρί­ες σχε­τι­κά με οχή­μα­τα τα οποία δια­θέ­τουν πινα­κί­δες που έχουν εκδο­θεί στην Ελλάδα.

Η υπη­ρε­σία βρί­σκε­ται στο gov.gr, ενό­τη­τα «Πολί­της και καθη­με­ρι­νό­τη­τα» και την υπο­ε­νό­τη­τα «Μετα­κι­νή­σεις».

Εναλ­λα­κτι­κά, οι πολί­τες μπο­ρούν να εισέλ­θουν στην υπη­ρε­σία απευ­θεί­ας, στο opencar.services.gov.gr.

Οι πλη­ρο­φο­ρί­ες στις οποί­ες έχει πρό­σβα­ση ο χρή­στης της υπη­ρε­σί­ας είναι:

Αν το όχη­μα είναι σε κίνη­ση / ακι­νη­σία ή έχει κλαπεί

Αν είναι ασφα­λι­σμέ­νο / ανα­σφά­λι­στο, καθώς και την ημε­ρο­μη­νία έναρ­ξης και λήξης ασφά­λι­σης και το χρώ­μα, ο κατα­σκευα­στής και ο τύπος του οχήματος

Σημειώ­νε­ται ότι μέσω της υπη­ρε­σί­ας Open Car δεν παρέ­χο­νται πλη­ρο­φο­ρί­ες για τα στοι­χεία ταυ­τό­τη­τας των ιδιο­κτη­τών ή κατό­χων των οχη­μά­των, ούτε στοι­χεία τυχόν οφει­λών από τέλη κυκλο­φο­ρί­ας.

Για την είσο­δο στην πλατ­φόρ­μα δεν απαι­τεί­ται αυθε­ντι­κο­ποί­η­ση και η ανα­ζή­τη­ση πραγ­μα­το­ποιεί­ται με βάση μόνο τον αριθ­μό κυκλο­φο­ρί­ας του οχήματος.

Μάλ­λον ένα ακό­μη πλη­ρω­μέ­νο επι­κοι­νω­νια­κό παιχνίδι …

“Ο σχε­δια­σμός και η ανά­πτυ­ξη της υπη­ρε­σί­ας έγι­νε από την Ανε­ξάρ­τη­τη Αρχή Δημο­σί­ων Εσό­δων, τη Γενι­κή Γραμ­μα­τεία Πλη­ρο­φο­ρια­κών Συστη­μά­των Δημό­σιας Διοί­κη­σης, τη Γενι­κή Γραμματεία

Ψηφια­κής Δια­κυ­βέρ­νη­σης και Απλού­στευ­σης Δια­δι­κα­σιών του Υπουρ­γεί­ου Ψηφια­κής Δια­κυ­βέρ­νη­σης και το Εθνι­κό Δίκτυο Υπο­δο­μών Τεχνο­λο­γί­ας και Έρευ­νας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET)”.

Η παρά­δο­ση να φορ­τώ­νεις το σαρα­βα­λά­κι με αντι­κεί­με­να δυσα­νά­λο­γα και να ταξι­δεύ­εις αμέ­ρι­μνος είναι πλού­σια σε όλες τις χώρες ‑ειδι­κά τις “τρι­το­κο­σμι­κές” (εξαι­ρεί­ται η Ελλά­δα, που βρί­σκε­ται ακρι­βώς πίσω από την πρώ­ην ατμο­μη­χα­νή ‑οτο­μο­τρίς και νυν ηλε­κτρο­κί­νη­τη της ΕΕ”.

Ό,τι δε χωρά­ει στο πορ­τμπα­γκάζ από στρώ­μα­τα και βάρ­κες, ξυλεία, εξο­πλι­σμό για το εξο­χι­κό της συμ­φο­ράς ή απλά βαλί­τσες-μπα­ού­λα κλπ. — μπο­ρεί­τε να το μετα­φέ­ρε­τε από πάνω, «υπό την προ­ϋ­πό­θε­ση ότι λαμ­βά­νε­τε τις σωστές προ­φυ­λά­ξεις και να βεβαιω­θεί­τε ότι το φορ­τίο σας είναι ασφα­λι­σμέ­νο», σύμ­φω­να με τη φωτο κεφαλίδας …

Τοπο­θε­τή­στε τα αντι­κεί­με­να ομοιό­μορ­φα στην ορο­φή σας ή στη σχά­ρα (…) αν έχετε.

Τοπο­θε­τή­στε τα βαρύ­τε­ρα αντι­κεί­με­να …πάνω από τα ελα­φρύ­τε­ρα αντι­κεί­με­να για να τα κρα­τή­σε­τε κάτω ‑ασφα­λή.

Καλύψ­τε το φορ­τίο με δίχτυ ή «χτα­πό­δια» για να απο­τρέ­ψε­τε τη μετα­τό­πι­ση ή την πτώ­ση των αντικειμένων.

Χρη­σι­μο­ποι­ή­στε έναν ιμά­ντα πρόσ­δε­σης για να απο­τρέ­ψε­τε τη μετα­τό­πι­ση των αντι­κει­μέ­νων από μπρο­στά προς τα πίσω.

Συν­δέ­στε το δέσι­μο στο πλαί­σιο ή τη σχά­ρα ορο­φής του οχή­μα­τός σας. Μην προ­σαρ­μό­ζε­τε τα δεσί­μα­τα στον προ­φυ­λα­κτή­ρα σας.

Χρη­σι­μο­ποι­ή­στε 1–2 επι­πλέ­ον κόσμους για να ασφα­λί­σε­τε τα στοι­χεία από μετα­τό­πι­ση αριστερά-δεξιά.

Εάν δεν έχε­τε σχά­ρα ορο­φής, περά­στε το δέσι­μο μέσα από τα ανοι­χτά παρά­θυ­ρα του αυτο­κι­νή­του και συν­δέ­στε τα άγκι­στρα μετα­ξύ τους μέσα στο αυτοκίνητο.

(οδη­γί­ες από…)
Πιο­νιέ­ρους που έδε­σαν μέχρι και ντου­λά­πες, αγρό­τες επο­χής Μεγά­λης Ύφε­σης που σχοί­νω­σαν πιά­να στα Ford Ts.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο