Έχουμε επανειλημμένα –στα πλαίσια της ενημέρωσης για τον ευαίσθητο και τσαλακωμένο-αποδιαρθρωμένο από το αστικό κράτος και τους διαχειριστές τους τομέα της παιδείας, «μικρά» και μεγάλα προβλήματα με αιτήματα συλλογικών φορέων του χώρου (ενώσεις γονέων κλπ), μεταξύ αυτών της Καισαριανής –τόσο κατά την περίοδο της διοίκησης από τη ΛαΣυ (με δήμαρχο τον Ηλία Σταμέλο), όσο και στη συνέχεια –με τον «πρόθυμο» στα κελεύσματα της κεντρικής εξουσίας Χρ. Βοσκόπουλο.
Επιστολή γονέων του 8ου νηπιαγωγείου Καισαριανής
ℹ️ Η Ένωση Γονέων σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει «δημοσιοποιούμε την επιστολή που λάβαμε υπογεγραμμένη από τους γονείς που τα παιδιά τους φοιτούν στο 8ο νηπιαγωγείο, όπου θέτουν μια σειρά από ζητήματα και αιτήματα για το σχολείο τους.
Απευθύνονται και ζητάνε από κάθε αρμόδιο να βρεθεί λύση σε όλα αυτά που έχουν καταγράψει ως γονείς ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η υγεία των παιδιών του σχολείου.
Ως Ένωση Γονέων – «έχουμε γνώση της απαράδεκτης κατάστασης που επικρατεί συνολικά για τη στέγαση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και επανειλημμένα τα έχουμε θίξει και εμείς αλλά και οι ίδιοι οι γονείς των νηπιαγωγείων. Πόσο μάλλον δε για το 8ο Νηπιαγωγείο, που ως νεοϊδρυθέν νηπιαγωγείο, στον χώρο εκείνο, με αυτή την έκταση, δεν θα έπρεπε να μιλάμε για κοντέινερ αλλά για ανέγερση κανονικού σχολείου.
Όπως και μας ζητήθηκε από τους γονείς κοινοποιήσαμε και αιτηθήκαμε το περιεχόμενο της επιστολής αυτής να συμπεριληφθεί στα θέματα της συνεδρίασης της Πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής ώστε να λάβουν γνώση και τα μέλη της αλλά και να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις και χρονοδιαγράμματα πάνω στα αιτήματα των γονέων.
Και η ανακοίνωση καταλήγει:
Ξανά μαζί με τα παιδιά μας στις 11 Οκτώβρη!
Η Ένωση καλεί σε μαζική συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, σήμερα Δευτέρα 11-Οκτ στις 12:00 π.μ. στα Προπύλαια
Η Επιστολή γονέων του 8ου νηπιαγωγείου Καισαριανής, βάζει πληθώρα ζητημάτων –απλών και γενικότερων (βλ παρακάτω αναλυτικά), σχετικά με:
⏯️ Ασφάλεια …παρατημένα στον προαύλιο χώρο κλαδιά, κομμένες ρίζες, φυτά με αγκάθια, παλιά χαλασμένα κάγκελα με προεξέχοντα σκουριασμένα μεταλλικά μέρη, οριοθετώντας τα παιδιά με χρήση κόκκινης ταινίας (!!) ενώ η υφιστάμενη «περίφραξη» σε κάποια σημεία είναι αρκετό άνωθεν του εδάφους, με χώρο διαφυγής των νηπίων από τη κάτω μεριά!, τα παγκάκια είναι όλα φθαρμένα και σκουριασμένα, το σύνολο του προαύλιου χώρου είναι άναρχα ανισόπεδο… η υφιστάμενη τσουλήθρα, ηλικίας μεγαλύτερης των 20 ετών, έχει σαθρά — σάπια κομμάτια ξύλου και ο κίνδυνος τραυματισμού είναι πολύ μεγάλος.
⏯️ Υγιεινή …άμεσα να πραγματοποιηθεί καθαρισμός του εξωτερικού χώρου, της μάντρας, των πεζοδρομίων περιμετρικά του σχολείου, αλλά και στο εσωτερικό προαύλιο χώρο από τις ακαθαρσίες των γατών που βρίσκονται εκεί ΜΟΝΙΜΑ, σταματώντας ΑΜΕΣΑ τη σίτιση των γατών στη μάντρα του σχολείου — Αγαπάμε τα ζώα και το ίδιο μαθαίνουμε στα παιδιά μας! Έξω από τα container έχουν παρατηρηθεί λιμνάζοντα νερά πιθανά από λύματα …
Επιπλέον, θα θέλαμε να μας απαντήσετε στα κάτωθι:
Ποιος θα είναι ο τρόπος θέρμανσης των container;
Πως διασφαλίζεται η διαχείριση ενός έκτακτου περιστατικού από τις εκπαιδευτικούς όταν στο χώρο βρίσκεται μία εκπαιδευτικός με 21 παιδιά; Τι γίνεται με τα υπόλοιπα παιδιά αν η εκπαιδευτικός βρεθεί αντιμέτωπη με μια έκτακτη κατάσταση που απαιτεί την άμεση αντίδρασή της; Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση με την επιτήρηση των υπόλοιπων παιδιών στην τάξη; Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ την πρόσληψη ενός επιπλέον εκπαιδευτικού στο σχολείο.
Επίσης, όπως μας κοινοποιηθεί το όνομα και η ιδιότητα του υπεύθυνου που υπέγραψε ότι το συγκεκριμένο σχολείο συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντα χώρου, πληροί όλες τις προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας.
Από ότι διαπιστώνετε και εσείς από τα ανωτέρω, δεν έχουμε αναφερθεί στο θέμα του COVID-19, το οποίο μας ανησυχεί όπως όλους του γονείς. Διατηρούμε επιφυλάξεις ακόμα και αν πληρούνται όσα αναφέρονται στην ισχύουσα νομοθεσία περί μέτρων πρόληψης και διαχείρισης του COVID-19 στα σχολεία.
Μπορούν να τηρηθούν’ αποστάσεις ή υπάρχει ικανοποιητικός αερισμός όταν βρίσκονται 21 παιδιά σε ένα container; Μπορεί να τηρηθεί η διαδικασία αντιμετώπισης κρούσματος ή δυνητικού κρούσματος όταν στο χώρο του σχολείου βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός ο οποίος ταυτόχρονα θα διαχειρίζεται κρούσμα και θα βρίσκεται με τους υπόλοιπους μαθητές;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: (…)