Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Το θέατρο Berliner Ensemble συμμορφώνεται με τους κανόνες απόστασης ασφαλείας (ΦΩΤΟ)

Φωτο­γρα­φί­ες της αίθου­σάς του έδω­σε στη δημο­σιό­τη­τα το θρυ­λι­κό βερο­λι­νέ­ζι­κο θέα­τρο Berliner Ensemble, το οποίο ίδρυ­σε το 1949 η ηθο­ποιός Έλεν Βάι­γκελ και ο σύζυ­γός της, ο Μπέρ­τολτ Μπρεχτ: τα περισ­σό­τε­ρα καθί­σμα­τα έχουν ξηλω­θεί, πλέ­ον υπάρ­χουν μόνον 200 θέσεις στη θέση των 700 που υπήρ­χαν προη­γου­μέ­νως, ώστε να τηρού­νται οι οδη­γί­ες της γερ­μα­νι­κής κυβέρ­νη­σης για από­στα­ση του­λά­χι­στον 1,5 μέτρων του ενός από τον άλλον.

blnenseble

Επι­πλέ­ον, η από­στα­ση της κάθε θέσης από την μπρο­στι­νή της είναι πιο μεγά­λη, ενώ έχουν καταρ­γη­θεί τα δια­λείμ­μα­τα. «Θα μπο­ρού­σα­με απλώς να αφαι­ρέ­σου­με σει­ρές θέσε­ων ή να μπλο­κά­ρου­με καθί­σμα­τα, αλλά αυτό θα έδει­χνε απο­κρου­στι­κό» δήλω­σε στη βρε­τα­νι­κή εφη­με­ρί­δα The Guardian ο καλ­λι­τε­χνι­κός διευ­θυ­ντής του θεά­τρου, Oliver Reese. «Θέλα­με να δημιουρ­γή­σου­με μια εμπει­ρία που να είναι εξαι­ρε­τι­κή, που θα ρίξει άγκυ­ρα στη συναι­σθη­μα­τι­κή μνή­μη του κόσμου».

Η απου­σία δια­λειμ­μά­των επι­τρέ­πει στους θεα­τές να πηγαί­νουν στις τουα­λέ­τες όπο­τε έχουν ανά­γκη, ώστε να απο­φεύ­γε­ται ο συνω­στι­σμός σε αυτούς τους κλει­στούς χώρους. Η από­στα­ση μετα­ξύ σκη­νής και πρώ­της σει­ράς θα είναι τρία μέτρα ενώ κάποιες από τις θύρες της αίθου­σας θα είναι ανοι­χτές για να κυκλο­φο­ρεί αέρας. Το ανέ­βα­σμα κάποιων έργων που απαι­τεί μεγά­λο αριθ­μό προ­σώ­πων επί σκη­νής έχει ανα­βλη­θεί ενώ άλλα, όπως το «Μάκ­βεθ» του Σαίξ­πηρ, απα­λεί­φθη­καν από το ρεπερ­τό­ριο του θεά­τρου καθώς περι­λαμ­βά­νουν σκη­νές με φιλί μετα­ξύ ηθοποιών.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο