Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Χιλιομετρική χρέωση στα διόδια της Ολυμπία Οδού

Το έργο της χιλιο­με­τρι­κής χρέ­ω­σης στα διό­δια, το οποίο είχε ξεκι­νή­σει από την προη­γού­με­νη κυβέρ­νη­ση του ΣΥΡΙΖΑ και που σαν στό­χο έχει τη δια­σφά­λι­ση ακό­μα μεγα­λύ­τε­ρων εσό­δων στις εται­ρεί­ες δια­χεί­ρι­σης των αυτο­κι­νη­τό­δρο­μων, αλλά και τη μεί­ω­ση των λει­τουρ­γι­κών τους εξό­δων, εγκαι­νί­α­σε σήμε­ρα ο υπουρ­γός Υπο­δο­μών Κ. Καραμανλής.

Η χιλιο­με­τρι­κή χρέ­ω­ση στα διό­δια επι­τυγ­χά­νε­ται μέσω του νέου συστή­μα­τος «Hybrid» στην Ολυ­μπία Οδό, το οποίο μέσω πομπο­δέ­κτη που τοπο­θε­τεί­ται στα οχή­μα­τα υπο­λο­γί­ζει και χρε­ώ­νει το ακρι­βές αντί­τι­μο διο­δί­ου σύμ­φω­να με τα χιλιό­με­τρα που έχει δια­νύ­σει το όχη­μα. Και μπο­ρεί η σημε­ρι­νή κυβέρ­νη­ση της ΝΔ, όπως κι εκεί­νη του ΣΥΡΙΖΑ, να παρου­σιά­ζει το μέτρο ως «κοι­νω­νι­κά δίκαιο», αφού χρε­ώ­νει διό­δια με βάση την από­στα­ση που δια­νύ­ει ο κάθε χρή­στης του δρό­μου, όμως στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα συστη­μα­το­ποιεί και παγιώ­νει ένα «χαρά­τσι» για τη χρή­ση των δημό­σιων αυτο­κι­νη­το­δρό­μων που τα λαϊ­κά στρώ­μα­τα έχουν χρυ­σο­πλη­ρώ­σει μέσω της φόρων τους, αλλά και των άμε­σων επι­δο­τή­σε­ων και που χορη­γή­θη­καν στις εται­ρεί­ες κατά την περί­ο­δο κατα­σκευ­ής των δρόμων.

Προς το παρόν, το εν λόγω σύστη­μα, με τη επω­νυ­μία «Hybrid» λει­τουρ­γεί στην Ολυ­μπία Οδό και λει­τουρ­γεί χάρη στην εγκα­τά­στα­ση Ηλε­κτρο­νι­κών Πυλών σε επι­λεγ­μέ­νες εξό­δους του αυτο­κι­νη­τό­δρο­μου, έτσι ώστε οι χρή­στες και κάτο­χοι του ηλε­κτρο­νι­κού πομπο­δέ­κτη «O‑pass» να χρε­ώ­νο­νται με βάση τη χιλιο­με­τρι­κή από­στα­ση που διανύουν.

Πηγή: 902.gr

«Ο Χικ­μέτ στην Ελλά­δα», του Ηρα­κλή Κακαβάνη

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο