Το έργο της χιλιομετρικής χρέωσης στα διόδια, το οποίο είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και που σαν στόχο έχει τη διασφάλιση ακόμα μεγαλύτερων εσόδων στις εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητόδρομων, αλλά και τη μείωση των λειτουργικών τους εξόδων, εγκαινίασε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής.
Η χιλιομετρική χρέωση στα διόδια επιτυγχάνεται μέσω του νέου συστήματος «Hybrid» στην Ολυμπία Οδό, το οποίο μέσω πομποδέκτη που τοποθετείται στα οχήματα υπολογίζει και χρεώνει το ακριβές αντίτιμο διοδίου σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα. Και μπορεί η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, όπως κι εκείνη του ΣΥΡΙΖΑ, να παρουσιάζει το μέτρο ως «κοινωνικά δίκαιο», αφού χρεώνει διόδια με βάση την απόσταση που διανύει ο κάθε χρήστης του δρόμου, όμως στην πραγματικότητα συστηματοποιεί και παγιώνει ένα «χαράτσι» για τη χρήση των δημόσιων αυτοκινητοδρόμων που τα λαϊκά στρώματα έχουν χρυσοπληρώσει μέσω της φόρων τους, αλλά και των άμεσων επιδοτήσεων και που χορηγήθηκαν στις εταιρείες κατά την περίοδο κατασκευής των δρόμων.
Προς το παρόν, το εν λόγω σύστημα, με τη επωνυμία «Hybrid» λειτουργεί στην Ολυμπία Οδό και λειτουργεί χάρη στην εγκατάσταση Ηλεκτρονικών Πυλών σε επιλεγμένες εξόδους του αυτοκινητόδρομου, έτσι ώστε οι χρήστες και κάτοχοι του ηλεκτρονικού πομποδέκτη «O‑pass» να χρεώνονται με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύουν.
Πηγή: 902.gr