Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Χρυσές Σφαίρες 2020: Οι μεγάλοι νικητές των φετινών βραβείων

Η ται­νία «Κάπο­τε στο Χόλι­γουντ» του Κου­έ­ντιν Ταρα­ντί­νο και το «1917», το ιστο­ρι­κό δρά­μα του Σαμ Μέντες, είναι οι μεγά­λοι νικη­τές της χθε­σι­νής τελε­τής των Χρυ­σών Σφαι­ρών, οι οποί­ες ανοί­γουν παρα­δο­σια­κά την κούρ­σα για τα κινη­μα­το­γρα­φι­κά βρα­βεία στις ΗΠΑ.

Απο­γο­ή­τευ­ση για το Netflix, το οποίο είχε συγκε­ντρώ­σει συνο­λι­κά 34 υπο­ψη­φιό­τη­τες για πρω­τό­τυ­πες ται­νί­ες και σει­ρές του, καθώς μόνο η Λόρα Ντερν κατά­φε­ρε να κερ­δί­σει το βρα­βείο «β’ γυναι­κεί­ου ρόλου» σε δρα­μα­τι­κή ται­νία για την «Ιστο­ρία Γάμου», η οποία θεω­ρού­νταν φαβο­ρί με συνο­λι­κά έξι υποψηφιότητες.

Ο Ταρα­ντί­νο κέρ­δι­σε το βρα­βείο για την καλύ­τε­ρη ται­νία στην κατη­γο­ρία «κωμωδία/ μιού­ζι­καλ», αλλά και το βρα­βείο σενα­ρί­ου για το «Κάπο­τε στο Χόλι­γουντ» και ο Μπραντ Πιτ τιμή­θη­κε με το βρα­βείο «β’ ανδρι­κού ρόλου» για την ίδια ταινία.

Όμως ο Τάρον Έγκερ­τον κέρ­δι­σε το βρα­βείο «α’ ανδρι­κού ρόλου σε κωμω­δία» για την ται­νία “ Rocketman” στην οποία ενσαρ­κώ­νει τον Έλτον Τζον, νικώ­ντας τον Λεο­νάρ­ντο ντι Κάπριο που είχε προ­τα­θεί για το ίδιο βρα­βείο για την ται­νία του Ταραντίνο.

Ο άλλος μεγά­λος νικη­τής της βρα­διάς ήταν το «1917» του Σαμ Μέντες, ένα ιστο­ρι­κό δρά­μα που εκτυ­λίσ­σε­ται στη διάρ­κεια του Α’ Παγκό­σμιου Πολέ­μου, το οποίο τιμή­θη­κε με το βρα­βείο καλύ­τε­ρης δρα­μα­τι­κής ται­νί­ας και σκηνοθεσίας.

«Είναι μεγά­λη έκπλη­ξη», σχο­λί­α­σε ο Μέντες, ο οποί­ος δεν πίστευε ότι θα κερ­δί­σει στην κατη­γο­ρία αυτή, στην οποία αντί­πα­λός του ήταν ο Μάρ­τιν Σκορ­τσέ­ζε με τον «Ιρλαν­δό».

«Θέλω απλώς να πω ότι δεν υπάρ­χει κανέ­νας σκη­νο­θέ­της σε αυτή την αίθου­σα, ούτε στον κόσμο που δεν βρί­σκε­ται στη σκιά του Μάρ­τιν Σκορ­τσέ­ζε», πρό­σθε­σε υπό το θερ­μό χει­ρο­κρό­τη­μα των παρευρισκόμενων.

Ο Χοα­κίν Φοί­νιξ κέρ­δι­σε, όπως ήταν ανα­με­νό­με­νο, το βρα­βείο «α’ ανδρι­κού ρόλου» σε δρα­μα­τι­κή ται­νία για το “Joker” και εδραί­ω­σε την υπο­ψη­φιό­τη­τά του για τα Όσκαρ.

Στις γυναί­κες η Ρενέ Ζελ­βέ­γκερ κέρ­δι­σε το βρα­βείο «α’ γυναι­κεί­ου ρόλου» σε δρα­μα­τι­κή ται­νία για τον ρόλο της ως Τζού­ντι Γκάρ­λαντ στη βιο­γρα­φι­κή ται­νία “Judy”.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο